וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק גריפין: "מצטער על מה שקרה, אני לא בחור רע"

9.9.2016 / 7:24

שחקן גלבוע/גליל שחרר התנצלות אחרי התקרית האלימה במשחק נגד הפועל תל אביב, בסיומה נשלח וויליאמס לבית החולים: "מקווה שהמועדון וחבריי לקבוצה יסלחו לי". גריפין לא ישוחרר, אך תקרית נוספת עלולה להוביל לעזיבתו

one

תקרית חמורה נרשמה אמש (חמישי) במהלך מחצית חצי גמר טורניר אלון בכפר תבור בין הפועל גלבוע/גליל להפועל תל אביב. בירידה לחדר ההלבשה התפתחה תגרה בין אריק גריפין מגלבוע לדרל וויליאמס מהפועל תל אביב, כשעל פי טענות האדומים מהמרכז חיכה פורוורד הגלבוע לוויליאמס וחבט בו באגרופים. בגלבוע טענו כי וויליאמס דחף את גריפין לפני כן מה שהוביל להתפרצות השחקן. וויליאמס נלקח לבית החולים הקרוב עם חשש לשבר באף ושוחרר אחרי זמן קצר.

"ראשית אני מבקש להגיד למועדון הפועל תל אביב, מר וויליאמס והאוהדים שאני מצטער על מה שקרה הערב במשחק", אמר גריפין בהודעה לעיתונות שהוציאו במועדון מגן נר במהלך הלילה, "אני מצטער בפני האוהדים ובעיקר בגלל שאכזבתי את הקבוצה שלי היום, זה לא קרה לי אף פעם. אני מקווה שתוכלו לסלוח לי על התנהגותי, אני לא בחור רע, אני מצטער בכנות עד עמקי נשמתי, ואני מקווה שהמועדון והאוהדים וחברי לקבוצה יסלחו על התנהגותי הערב".

שחקן גלבוע/גליל אריק גריפין. גלבוע/גליל, אתר רשמי
מיהר להתנצל. גריפין/אתר רשמי, גלבוע/גליל

בגלבוע לא מתכוונים לשחרר את השחקן בעקבות התקרית, אך במועדון אמרו כי אם בעתיד יתרחשו תקריות דומות, לא יהיה להם ברירה אלא לעשות מהלכים קיצוניים יותר. גריפין נחשב לאחד השחקנים החשובים במערך של אריאל בית הלחמי, והוא הגיע לקבוצה אחרי שבקיץ האחרון נעצר בחשד לרצח בארצות הברית אך שוחרר לאחר מספר ימים. בהפועל תל אביב כעסו אמש מאוד על כך שבגלבוע טענו כי וויליאמס היה זה שהחל את התגרה, אך לאחר הודעת ההתנצלות של גריפין, נרשמה רגיעה מסוימת מצד אנשי המועדון.

אוהדי הפועל גלבוע/גליל הגיבו: "על המשחק הנפלא של הקבוצה אתמול העיבה תקרית חמורה בין שחקן שלנו לשחקן הפועל ת"א. אוהדי גלבוע/גליל מצרים על האירוע ומבקשים להבהיר שלוש נקודות בהתייחס אליו: 1. אוהדי גלבוע/גליל מגנים בכל תוקף אלימות מכל סוג שהיא על המגרש ומחוצה לו. 2. אנחנו סומכים על ההנהלה שלנו שתדע לטפל באירוע, להבהיר לכל מי שצריך את חומרתו ולוודא שאירוע כזה לא יחזור. 3. אנחנו עומדים לצד כל שחקנינו ברגעים הטובים שלהם וגם הפחות טובים - נדע לצאת ממנו חזקים ומפוקסים יותר".

בצד המקצועי, בהפועל תל אביב היו מאוכזבים מאוד מהיכולת של השחקנים שהובסו 96:80, ללא הכוכב רביב לימונד. בקבוצה מאמינים שעד משחק ההכנה הבא נגד מכבי ראשון לציון יוכלו לראות תוצאות אחרות. מנגד, במנצחת היו מרוצים בעיקר מהיכולת של הזרים מייקל קוואלס וג'ייסון סיגרס. מרפי הולוואי ינחת בישראל רק במהלך השבוע הבא ויצטרף למועדון שממשיך לחפש אחר ישראלי שיחליף את טל קרפלס, שנפצע וגמר את העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully