וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "רציתי את ורמוט ויצחקי, היה מאמץ אדיר להביא אותם לבית"ר"

אחרי שחלון ההעברות בכדורגל הישראלי ננעל, מאמן הקבוצה מהבירה התייחס לסוגיית המגעים עם ורמוט ויצחקי: "דמאיו וטביב עשו הכול כדי לצרף אותם". על מכבי תל אביב: "רוצים להשיג תוצאה טובה"

צילום: רוני כנפו. עריכה: אוהד פיטר

אחרי שהמגעים עם ברק יצחקי ומכבי תל אביב לא נשאו פרי, בבית"ר ירושלים כבר מתכוננים למפגש מול סגנית האלופה (ראשון, 20:45) במסגרת המחזור השלישי. לקראת המפגש באצטדיון בנתניה קיים היום (חמישי) מאמן הקבוצה מהבירה, רן בן שמעון, מסיבת עיתונאים בה דיבר על ההכנות של בית"ר והתחושות בצוות המקצועי לגבי הסגל עם סיומו של מועד ההעברות.

בן שמעון פתח את מסיבת העיתונאים והתייחס למשחק מול מכבי תל אביב: "זה משחק גדול וחשוב עבור הקבוצה שלנו. אין לי ספק שאחרי שתי תוצאות התיקו שלנו, שחשפו יכולת טובה, נרצה לעשות גם תוצאה טובה. אנחנו קבוצה שראויה להיות על הבמה הזו בכול הכוח".

בנוגע לחלון ההעברות הוסיף: "רצינו לצרף שחקנים, כל שאר הנחות היסוד הן לא נכונות. רציתי את ברק יצחקי וגילי ורמוט, בתור מאמן אני רוצה שחקנים טובים אצלי בסגל. אני חושב שהמועדון עשה הכול כדי לצרף אותם על ידי משה דמאיו ואלי טביב. אני יודע שהיה מאמץ אדיר לצרף את שניהם, היה כאן רצון אמיתי. אני יודע כי הייתי חלק מזה. יש לנו סגל מצוין, שאני מאמין בו. הוא יכול לעשות דברים מדהימים בליגה. עם הסגל הזה אנחנו הולכים קדימה. יש לי אמון גדול בסגל שלי".

עוד בנושא:

מיטש גולדהאר הוא רק התירוץ: כך התפוצצה העברת ברק יצחקי לבית"ר
חשיפת וואלה! ספורט: האיום המשפטי החדש על הפועל תל אביב

רן בן שמעון מאמן בית"ר ירושלים. נועם מושקוביץ
מרוצה מהסגל. בן שמעון/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully