וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונטורה זכה למחמאות וצחק: "קייליני השתמש בכל הטעויות שלו"

בתקשורת האיטלקית פרגנו למאמן על ניהול המשחק והוסיפו: "שלוש נקודות חשובות, בדיוק כמו שצריך". בלם יובנטוס הודה: "זה היה לילה לא טוב שלי". וראטי: "למזלנו, יש לנו את ג'יג'י בופון"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

נבחרת איטליה יצאה מרוצה מאוד מהביקור שלה באצטדיון בחיפה. מבלי להתאמץ יותר מדי, האזורי השאירו מאחור את ההדחה הכואבת ביורו ופתחו את הקמפיין עם המאמן החדש ג'אמפיירו ונטורה בניצחון 1:3 על נבחרת ישראל.

"איטליה של ונטורה פתחה היטב. וראטי הוביל", נכתב בכותרת של ה"גאזטה דלו ספורט", שם הוסיפו, "אלו שלוש נקודות חשובות, קייליני שוב היה החוליה החלשה עם טעות שהובילה לשער והרחקה". ב"קוריירה דלו ספורט" הוסיפו: "איטליה, בדיוק כמו שצריך. הדרך למונדיאל החלה בצורה טובה בישראל".

ב"פוטבול איטליה" נכתב: "אחרי ההרחקה של קייליני, ישראל האמינה בעצמה ולא הפסיקה לתקוף, אבל פעם נוספת, שחקן ששיחק בעבר אצל ונטורה, במקרה הזה אימובילה, עשה את העבודה עבורו. יש לוונטורה יכולות ניהול שחקנים מרשימות והוא מצליח להגיע היטב לכל הנבחרת. הוא פעל נכון אחרי ההרחקה".

עוד בנושא:

ישראל הפסידה 3:1 לאיטליה
מכבי תל אביב לא תעמוד בדרכו של טל בן חיים לאירופה
בופון לבן חיים: "אני זה שצריך לבקש ממך את החולצה"
אורן יוסיפוביץ על נבחרת שניסתה, אבל התבאסה

קייליני היה מאוכזב מעצמו והודה: "זה היה לילה לא טוב שלי. למזלנו, הנבחרת הייתה מספיק יציבה והביאה את שלוש הנקודות". ונטורה הוסיף: "בדרך כלל, קייליני עושה שתי טעויות כל חמש שנים. אז הפעם הוא השתמש בכל הבונוסים שלו".

לאונרדו בונוצ'י, שדווקא היה מצוין, סיכם: "אם אתה נלחם, משחק ומתגונן כמו קבוצה, אתה גם חוגג ומנצח כמו קבוצה".

מרקו וראטי, שהצטיין, הודה: "היה לי לא פשוט, כי לא שיחקתי 90 דקות מלאות מאז פברואר. זה היה מבחן גדול עבורי. ידעתי שאנחנו חייבים לקחת את כל הנקודות וזה גרם לי לדחוף את עצמי קדימה. היו לנו עשר דקות קשות אחרי ההרחקה. למזלנו, יש לנו את ג'יג'י בופון, שתמיד מוכן כשצריך אותו. הוא מניה בטוחה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully