וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו קוסטה זועם: "אני חוטף רק בגלל שאני לא שחקן ברצלונה או ריאל"

חלוץ נבחרת ספרד, שסופג ביקורות רבות, העניק ראיון לוחמני אחרי ה-0:2 על בלגיה: "אולי לא אוהבים את זה שאני לא ספרדי מבית. כבר לא אכפת לי תגידו עליי". קרבחאל: "רוצים לחזור לשלוט בעולם"

מאמן פורטו  ג'ולן לופטגי. AP
בכורה מוצלחת. לופטגי/AP

אם לשפוט על פי היכולת שהציגה אתמול (חמישי) בניצחון 0:2 על בלגיה, נבחרת ספרד החדשה היא שוב אותה נבחרת דומיננטית ודורסנית שלמדנו להכיר בעבר. לה רוחה פתחה את עידן ג'ולן לופטגי ברגל ימין עם הצגה נהדרת של דויד סילבה, שכבש צמד בדקות 34 ו-62 והעניק להם יופי של ניצחון בבריסל. אוהדי בלגיה קראו בוז לעבר רוברטו מרטינס בהופעתו הראשונה על הקווים כמאמן הנבחרת, אבל את ספרד זה לא הטריד.

עוד בנושא:
הכנה: צרפת ניצחה 1:3 באיטליה, 0:2 לספרד בבלגיה
באיטליה מודאגים מההגנה "המקרטעת", סופית: בונוצ'י ייעדר

חלוץ נבחרת ספרד דייגו קוסטה מול טובי אלדרווירלד, נבחרת בלגיה. AP
לא אוהב את היחס. דייגו קוסטה/AP

"כשאתה משחק עם הנאה ותשוקה, ככה זה נראה. השחקנים עבדו קשה מאוד אבל הם יודעים ליהנות יחד. המשימה שלי היא להמשיך לאחד ביניהם ולגרום להם ליהנות כמו היום בכל משחק", אמר המאמן הצעיר. גם דני קרבחאל התלהב מהרוחות החדשות שנושבות בנבחרת, ואמר ש"ספרד רוצה לשלוט בעולם כולו, היא רוצה לחזור להיות השליטה של הכדורגל". מגן ריאל הוסיף: "יש לנו בסיס טוב מאוד של שחקנים צעירים ורעבים. אנחנו חייבים לגלות את עצמנו מחדש. ברור שאיטליה היא היריבה העיקרית שלנו במוקדמות, אבל גם אלבניה יריבה לא פשוטה וגם ישראל היא עוד נבחרת שתמיד קשה מולה. האתגר האמיתי שלנו יהיה במשחקי החוץ".

למרות האופטימיות הרבה, נראה שהאווירה במחנה הספרדי עדיין רחוקה מלהיות מושלמת. דייגו קוסטה, שסופג לא מעט ביקורות על יכולתו במדי לה רוחה, העניק ראיון לוחמני בסיום. "יורדים עליי אך ורק בגלל שאני לא משחק בברצלונה או בריאל, ובגלל שלא גדלתי בספרד. זה כנראה היה המשחק הכי טוב שלי במדי הנבחרת, אבל אף אחד לא ייתן לי קרדיט על זה", ירה. "לא אכפת לי כמה תבקרו אותי, אני לא מתכוון להשתנות. נכון שלפעמים אני טועה, אבל אני לא זקוק לאף אחד שיגיד לי את זה כי אני מספיק ביקורתי כלפי עצמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully