וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: צרפת ניצחה 1:3 באיטליה, 0:2 לספרד בבלגיה

מרסיאל (17), ז'ירו (28) וקורזאבה (81) כבשו לטריקולור, שהביכו את האזורי במשחק ההכנה האחרון שלה לפני ישראל. סילבה כבש צמד לספרדים (34 ו-62). 1:2 ליוון בהולנד, 0:5 לפורטוגל על גיברלטר

גרציאנו פלה נבחרת איטליה. GettyImages
חגיגה זמנית בהחלט. גרציאנו פלה/GettyImages

רגע לפני פתיחת קמפיין מוקדמות מונדיאל 2018, חלק מהנבחרות הגדולות של היבשת ערכו משחקי הכנה אחרונים כשבמוקד עמד ניצחונה של צרפת 1:3 בבארי על איטליה. ג'אמפיירו ונטורה ערך בכורה על הקווים של האזורי, שנראו רע מאוד במשחק ההכנה האחרון שלהם לפני המפגש מול ישראל ביום שני. ספרד, שגם היא תשחק בבית של ישראל, הרשימה עם 0:2 בבריסל על בלגיה המאכזבת. מרטינס ולופטגי ערכו בכורה על הקווים. מי שעוד פישלה בביתה היא הולנד הדועכת שהפסידה 2:1 ליוון. ללא רונאלדו הפצוע, נבחרת פורטוגל טיילה עם 0:5 על גיברלטר הנמושה.

אנטואן גריזמן צרפת מול דניאלה דה רוסי איטליה. GettyImages
גריזמן במאבק מול דה רוסי/GettyImages

איטליה - צרפת 3:1

למרות שהודחה ברבע הגמר על ידי גרמניה בפנדלים, נבחרת איטליה רשמה טורניר נהדר ביורו 2016, בניצוחו של אנטוניו קונטה. אולם, ג'אמפיירו ונטורה שנכנס לנעליו ראה את הנבחרת שלו מפסידה בבכורה שלו על הקווים לסגנית אלופת אירופה במפגש שהיה די במעמד צד אחד. דוידה אסטורי פתח במרכז ההגנה במקומו של בונוצ'י וכבר בדקה ה-17 ניכר חוסר התיאום שלו עם קייליני וברצאלי אותו ניצל מרסיאל לכיבוש. גרציאנו פלה השווה עם מבצע יפה בדקה ה-21, אבל ז'ירו (28) החזיר את היתרון לצרפתים וקורזאבה ניצל מיקום לא טוב של דונארומה (81), שהפך לשוער הצעיר בתולדות האזורי כשהחליף את בופון בהפסקה. איטליה נראתה פגיעה במיוחד, ארבעה ימים לפני המפגש שלה מול ישראל, צרפת מנגד המשיכה את היכולת שהציגה ביורו בו העפילה עד הגמר.

דקה 17: גול! הצרפתים עולים ליתרון מוקדם אחרי שפוגבה הכניס כדור עומק מצוין למרסיאל שניצל חוסר תיאום של אסטורי עם בופון וממצב נוח גלגל לפינה. 0:1 לצרפת.

דקה 21: גול! איטליה חוזרת מהר מאוד למשחק. אדר הכניס כדור מצד ימין לגרציאנו פלה, שהסתובב על וראן ובעט חזק לפינה של מנדאנדה. 1:1.

דקה 28: גול! צרפת חוזרת להוביל. קורזאבה נגח לעברו של ז'ירו שהתגבר על השמירה של קייליני ומהאוויר בעט לפינה של בופון. 1:2 לצרפת, שחוגגת בבארי.

דקה 46: דונארומה שוערה בן ה-17 של מילאן החליף את בופון והפך לשוער הצעיר בהיסטוריה של האזורי.

דקה 81: גול! איזו חגיגה של צרפת. פוגבה הכניס כדור לקורזאבה המגן השמאלי שמזווית בלתי אפשרית הכניע את דונארומה הצעיר שהיה חייב להישאר על הקו ולעצור את הכדור הזה. 1:3 לצרפת.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שחקני נבחרת ספרד דויד סילבה, סרחיו בוסקטס. רויטרס
הפך לכובש המצטיין של הספרדים. דויד סילבה/רויטרס

בלגיה - ספרד 2:0

שתי נבחרות שסבלו מיורו מאכזב נפגשו בבריסל למפגש שממנו יצאה מחוייכת דווקא הנבחרת הספרדית שתשחק עם ישראל באותו בית במוקדמות המונדיאל. רוברטו מרטינס וג'ולן לופטגי ערכו בכורה על הקווים, אבל גיבור המשחק היה דויד סילבה שחגג על הבלגים עם צמד. הספרדים ניצלו הגנה נרפית של הבלגים ובעיקר יכולת חלשה של ג'ורדן לוקאקו שפתח בעמדת המגן השמאלי. לופטגי צריך להיות מעודד מהיכולת, אבל מודאג מהפציעה של מוראטה שסובב את ברכו והוחלף לפני המחצית על ידי דייגו קוסטה.

דקה 26: דאגה בריאל מדריד. מוראטה סובב את ברכו והוחלף על ידי דייגו קוסטה כשהוא נאנק מכאבים.

דקה 34: גול! דויד סילבה קיבל כדור מדייגו קוסטה המחליף ומתוך הרחבה בעט כדור חלש שחמק מתחת לגופו של קורטואה. 0:1 לספרד.

דקה 48: פיקה קיבל הרמה מצד ימין ונגח חזק הרחבה, אבל קורטואה הצליח איכשהוא להדוף לקרן.

דקה 62: גול! ספרד עלתה ל-0:2 אחרי שג'ורדן לוקאקו החלש הכשיל את ויטולו ברחבה ודויד סילבה כבש מהנקודה הלבנה.

ז'ואאו מוטיניו שחקן נבחרת פורטוגל (ימין) מול אנתוני ברדון שחקן נבחרת גיברלטר. רויטרס
משחק קליל. ז'ואאו מוטיניו/רויטרס

הולנד - יוון 2:1

דני בלינד שמונה למאמן האורנג' לפני שנה ולא הצליח להעפיל עם הכתומים ליורו 2016, נשאר המאמן הראשי וגם הנבחרת שלו המשיכה עם היכולת המחפירה ורשמה עוד הפסד די מביש לנבחרת מאוד אפורה. בלינד פתח עם הרכב צעיר מאוד כשווסלי שניידר שימש כאחראי המבוגר. ויינאלדום עוד העלה את ההולנדים ליתרון מוקדם, אבל מיטרוגלו ויאניאוטאס הפכו לנבחרת של סקיבה, שמנסה גם היא לאסוף את עצמה אחרי קמפיין מוקדמות יורו כושל במיוחד.

דקה 14: גול! האורנג' עולים ליתרון מוקדם אחרי שיאנסן פרץ באגף הימני ומצא את ויינאלדום שמקרוב דחק פנימה. 0:1 להולנד.

דקה 29: גול! היוונים חזרו למשחק עם שער נגיחה של מיטרוגלו שנותר חופשי ברחבה ולא התקשה לכבוש. 1:1.

דקה 74: גול! המהפך של יוון הושלם. זואט הדף לא טוב בעיטה של מיטרוגלו ויאניאוטאס כבש מהריבאונד. 1:2 ליוון.

שחקן נבחרת יוון קוסטס מיטרוגלו. רויטרס
שער נגיחה יפה. מיטרוגלו/רויטרס

פורטוגל - גיברלטר 0:5

אחרי האופורייה של הזכייה ביורו בצרפת, אלופת אירופה סידרה לעצמה משחק הכנה נוח במיוחד וצלחה אותו באופן די צפוי ללא בעיות גם ללא רונאלדו הפצוע. בהיעדרו של הכוכב הגדול, נאני שחתם הקיץ בוולנסיה לקח אחריות וכבש את הראשון (27). הפורטוגזים הוליכו רק 0:1 במחצית מול הנבחרת החלשה באירופה, אבל הוסיפו רביעייה במחצית השנייה משערים של נאני, ז'ואאו קאנסלו, ברנארדו סילבה ופפה. פורטוגל מסמנת וי על משחק ההכנה האחרון שלה, שממש לא מהווה מדד למפגש שמצפה לה בשוויץ בפתיחת קמפיין מוקדמות המונדיאל ביום שלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully