וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיטליה מודאגים מההגנה "המקרטעת", סופית: בונוצ'י ייעדר

התקשורת האיטלקית מוטרדת אחרי ההפסד לצרפת בבכורה של ונטורה, שכבר סופג ביקורות: "אל תכשיל אותנו גם בישראל". דונארומה, שהפך לשוער הצעיר בתולדות האזורי: "הרגשה מדהימה"

המאמן האיטלקי ג'אמפיירו ונטורה. AP
הרבה עבודה לפני ישראל. ג'אמפיירו ונטורה/AP

רגע לפני פתיחת קמפיין מוקדמות המונדיאל, נערכו אמש ברחבי היבשת מספר משחקי הכנה באירופה כשבמוקד עמד משחקה של איטליה, שארבעה ימים לפני המפגש מול ישראל, הפסידה בבית 3:1 לצרפת החזקה. ספרד, שגם היא תשחק עם ישראל באותו בית, הרשימה הרבה יותר עם 0:2 בבריסל על בלגיה.

באיטליה התאכזבו מהבכורה של ונטורה על הקווים והביעו דאגה מההגנה, סימן ההכר של האזורי, שנראתה חלשה ולא מתואמת באופן בלתי אופייני. "איפה ההגנה, ג'אמפיירו?", קראה הכותרת ב'גאזטה דלו ספורט'. "זאת הייתה בכורה מרירה עבור ונטורה, וגם השער של גרציאנו פלה לא יכול להסתיר את זה". ב'קוריירה דלו ספורט' ציינו ש"ההגנה מקרטעת, ההתקפה חורקת, יש הרבה סימנים מדאיגים", בעוד שב'טוטוספורט' דרשו "ונטורה, אל תכשיל אותנו גם בישראל".

עוד בנושא:

צרפת חגגה על איטליה, ספרד הביכה את בלגיה בבריסל

גרציאנו פלה נבחרת איטליה. GettyImages
חגיגה זמנית. פלה אחרי שער השוויון/GettyImages

ונטורה הביע את אכזבתו אחרי ההפסד: "קיבלנו שלושה שערים שהיינו צריכים להימנע מהם, אבל לא הייתי יכול לצפות ליותר אחרי שלושה ימים של הכנה. ברור שאני לא מרוצה מהתוצאה ובמגרש אפשר היה לראות את ההבדלים בפיזיות ובכושר בין שתי הנבחרות, אבל לי תשובות לזה". ונטורה אף אישר סופית כי לאונרדו בונוצ'י הפצוע אכן ייעדר מהמשחק, אך הוסיף ש"מצבו משתפר".

ונטורה התייחס למפגש מול ישראל ביום שני ואמר: "אנחנו ננתח את המשחק הזה כדי לדעת ממה אנחנו יכולים להימנע לפני ישראל. נצרך לשפר את המשחק שלנו בכמה אספקטים. במהלך ארבעת הימים הקרובים אני משוכנע שנוכל להתכונן כדי לתת הופעה טובה מול ישראל".

ג'אנלואיג'י דונארומה, שוער בן ה-17 של מילאן שהחליף בהפסקה את בופון והפך לשוער הצעיר בתולדות האזורי, אמר: "זו הרגשה מדהימה. אני מודה לוונטורה על ההזדמנות שנתן לי. אני מאוד נרגש על כך. פוגבה חיזק אותי ואמר שהוא שמח לראות אותי על המגרש". דונארומה התייחס לבופון, שערך את הבכורה שלו 16 חודשים לפני שדונארומה נולד: "הוא אמר לי להישאר רגוע, לעשות מה שאני יודע ולהנות. אנחנו רק זמן קצר עם המאמן החדש ואני מאמין שנוכל להשתפר עד המפגש מול ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully