וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בונוצ'י בספק לישראל, ונטורה: "אמשיך את הרעיונות של קונטה"

בלם יובנטוס צפוי לפספס את משחק ההכנה של איטליה מול צרפת בחמישי, ונמצא בספק לפתיחת הקמפיין בחיפה. המאמן במסיבת העיתונאים: "נרצה להיות גמישים, יש לי רק שלושה ימים להכין את הנבחרת"

אימג'בנק GettyImages

נבחרת איטליה פתחה היום (שני) את ההכנות לקראת פתיחת קמפיין מוקדמות מונדיאל 2018 שברוסיה כאשר המפגש הראשון יהיה מול נבחרת ישראל, בבכורה של אלישע לוי במשחק רשמי. אחרי שאנטוניו קונטה עזב את האזורי לטובת צ'לסי, ג'אמפיירו ונטורה יפתח עידן חדש באיטליה במשחקו הראשון על הקווים כמאמן הנבחרת.

לאונרדו בונוצ'י שחקן נבחרת איטליה. רויטרס
בספק. בונוצ'י/רויטרס

הסגל האיטלקי כולל את רביעיית ההגנה הנהדרת של יובנטוס: ג'אנלואיג'י בופון, לאונרדו בונוצ'י, ג'ורג'יו קייליני ואנדראה ברצאלי. צמד הצעירים של מילאן ג'אנלואיג'י דונארומה בן ה-17ואלסיו רומאניולי קיבלו זימון ראשון. מרקו וראטי, שנעדר מיורו 2016 בעקבות פציעה, שב לעניינים כמו אנטוניו קנדרבה, שנפצע במהלך הטורניר בצרפת, ושוב בסגל. בחוד גרציאנו פלה, צ'ירו אימבולה ואדר קיבלו את המקום. סימונה זאזה, דומניקו ברארדי ולורנצו אינסינייה הם אלו שנותרו בחוץ.

עוד בנושא:
סגירת המעגל הכי עוצמתית שיכולתי לבקש: הטור השבועי של ערן זהבי
רשמית: עומר אצילי חתם לארבע שנים בגרנאדה

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ג'אמפיירו ונטורה מאמן נבחרת איטליה. GettyImages
ימשיך לצ'לסי? ונטורה/GettyImages

לקראת הקמפיין שבפתח איטליה תערוך משחק הכנה אחרון מול צרפת ביום חמישי הקרוב, והיום ערך ונטורה מסיבת עיתונאים: "אין לי יותר מדי זמן להכין את הנבחרת, רק שלושה ימים. הייתי רוצה לזמן את כולם אבל יש מקרים חריגים כמו במקרה של זאזה וסלבטורה סיריגו, שלא זכו לדקות משחק ולכן הם בחוץ. אני רוצה שחקני צעירים בסגל ולכן נתתי להם הזדמנות, בעיקר כי הם משחקים בצורה קבועה".

ונטורה לא פסל את האפשרות לפיה ינטוש את ה-3:5:2 של קונטה: "אנצל את המפגשים הקרובים כדי למצוא את השיטה המתאימה ביותר לשחקנים שלי, ננסה להיות גמישים עבורם כמה שניתן". המאמן חשף כי בונוצ'י נמצא בספק לקראת המפגש מול הטריקולור בעקבות מצבו הבריאותי של בנו ואף קיימת אפשרות לפיה הוא ייעדר מהמפגש בישראל. דווקא פלה, שנחשב לבורג מרכזי תחת קונטה, עשוי לאבד את המקום בהרכב אולם עדיין לא ברור מי יהיה החלוץ שישתף פעולה עם אדר.

"אני רוצה להמשיך את הרעיונות של קונטה", הסביר ונטורה והוסיף: "אולי אם אמשיך את המורשת שלו אמצא את עצמי בצ'לסי. אני שמח לקראת האתגר. כמעט והזלתי דמעה אחרי שלא הייתי על כר הדשא בשלושת החודשים האחרונים, זו תחושה שלא חוויתי עדיין".

"אני חושב שאנחנו צריכים למצוא את המקום הנכון עבור שחקני ההתקפה שלנו, יש לנו מגוון מעניין מאוד בחלק הקדמי. היה לי קשה לעקוב אחרי פלה כי הוא משחק בסין, אבל עם שאר השחקנים אני נמצא בקשר יציב יותר. אני לא בטוח שה-3:5:2 מתאים עבור סטפן אל שרעאווי", סיכם המאמן.

סימונה זאזה, שחקן נבחרת איטליה, מתכונן לבעוט פנדל. GettyImages
נשאר בחוץ. זאזה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully