וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגירת המעגל הכי עוצמתית שיכולתי לבקש: הטור השבועי של ערן זהבי

ערן זהבי

29.8.2016 / 10:30

המשמעות של ענידת סרט הקפטן מול איטליה ("דווקא בגלל מה שעברתי שם"), החזרה הראשונה לישראל ("כמה התגעגעתי לצחוקים ולשטויות"), קבלת אות שגריר של שלום בסין ("התרגשתי כשפרס בחר בי") והמטרה האמיתית במוקדמות המונדיאל ("להחזיר את העם לנבחרת ולשחק עם אומץ ותשוקה")

צילום: אבי כהן, עריכה: בן אילן

בווידאו: הטקס לכבודו של זהבי במרכז פרס לשלום

הפעם הראשונה בה חזרתי לארץ מסין אחרי תקופה ממושכת הייתה מאוד מרגשת. אני מרגיש את האהבה והתמיכה שאני מקבל מהמון אנשים ובאמת כיף לראות שכולם עוקבים ומרוצים ממה שהם רואים. לחזור שוב לראות את כל החברים והמשפחה זה כיף, אבל מצד שני גם מאוד לחוץ. בכמה ימים צריך להספיק כל כך הרבה ולנסות לפגוש את כולם.

יש לי דז'ה וו מהתקופה שלי בפאלרמו והאמת שבכלל לא באתי לביקורים, אלא לשבוע נבחרת חשוב מאוד וצריך להתאמן לפני הכל. אבל אחד הדברים הראשונים שעשיתי היה ללכת לבקר את שחקני מכבי תל אביב בקרית שלום. כמה התגעגעתי אליהם, וכשהגעתי קיבלתי הרבה אהבה. זה לא מובן מאליו לראות פרגון אמיתי ואוהב, ובכל פעם אני מעריך את זה מחדש ותמיד מפרגן להם בחזרה ורוצה בהצלחתם. פתאום הרגשתי שוב את האווירה המיוחדת של חדר הלבשה ישראלי, עם הצחוקים שלנו וכל השטויות מסביב. באמת שיש שם מרקם מיוחד.

עוד בנושא

שמעון פרס לערן זהבי בטקס שנערך במרכז פרס: "פיו פיו הוא סמל לשלום"
הכרטיסים למשחק הנבחרת מול איטליה נחטפים: "זו חוויה של פעם בחיים"
צפו בתקציר: זהבי יצא לפגרה בסין עם שערו ה-11 בניצחון 4:5 על צ'ונגצ'ינג
מכבי תל אביב חוששת: "זו תהיה התאבדות לוותר גם על טל בן חיים"

ערן זהבי עם מאמן הכושר של מכבי תל אביב חואן טוריחו. אינסטגרם, צילום מסך
בכל פעם מעריך מחדש. זהבי עם טוריחו/צילום מסך, אינסטגרם

אתמול הגעתי לטקס במרכז פרס לשלום לקבלת אות שגריר של שלום בסין מטעם ישראל. בשבילי זה היה רגע מאוד מיוחד ומרגש, קודם כל בגלל מי שבחר אותי לתפקיד - מר שמעון פרס. מבחינתי הוא מייצג את ארץ ישראל היפה: תמיד מנסה לתרום, לעזור ולפעול למען השלום ולהיות חלק מזה זה אתגר גדול מאוד בשבילי. אני בטוח שאעשה הכל בשביל לתרום כמה שיותר ולייצג את המדינה שלנו בכבוד ולחזק את היחסים שגם ככה טובים עם סין עוד יותר. אני באמת חושב שאנחנו כאנשים שיש להם השפעה חייבים לנסות לעזור לאחר ולנסות לעשות דברים טובים למען הקהילה וליצור עולם טוב יותר. מקווה שאצליח בתפקידי החדש.

היה מאוד נחמד לראות איך ילדים יהודים ופלסטינים משחקים יחד ונהנים מזה. עובדים בשיתוף פעולה למען המטרה. כמובן שהיה גם כיף לשחק איתם ולראות כמה הם מתרגשים לשחק איתי. האמת שבשביל רגעים כאלה אני חי. כיף לי להרגיש שאני נותן הרבה לילדים ומקווה שאמשיך לעשות את זה עוד הרבה שנים.

ערן זהבי עם ילדים. אבי כהן
כיף לשחק איתם ולראות כמה הם מתרגשים לשחק איתי. זהבי במרכז פרס/אבי כהן

אנחנו בשבוע נבחרת מאוד חשוב עם פתיחת קמפיין חדש נגד איטליה. זו מבחינתי סוג של סגירת מעגל הכי עוצמתית שיש - לעלות למשחק עם סרט הקפטן על היד מול נבחרת איטליה, דווקא בגלל התקופה שעברתי שם. התגעגעתי לקהל הישראלי, לאווירה במגרשים ולשחקנים, ואני מקווה שנפתח ברגל ימין כי אנחנו לא מרימים ידיים מראש מול אף נבחרת. נבוא לנסות לייצג את המדינה בכבוד ולהציג כדורגל שהקהל יתחבר אליו.

מבחינתי זה הדבר הכי חשוב בקמפיין הזה, כי אין ציפיות שנעלה, אז בואו נחזיר את העם לנבחרת, וזה יקרה לאו דווקא בתוצאות, אלא בדרך שבה נשחק - עם אומץ, תשוקה וניסיון לנצח. יכול להיות שהדרך תהיה קצת כואבת פה ושם, אבל רק ככה אפשר להתקדם ולהבין שיש לנו הרבה מה לשפר. מחכה לראות אתכם באיצטדיון ומקווה עוד יותר שתיהנו ושנצליח לרשום ניצחון היסטורי.

ערן זהבי שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
יכול להיות שהדרך תהיה קצת כואבת פה ושם, אבל רק ככה אפשר להתקדם. ערן זהבי/ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully