וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימס בל: "מצפה לעבוד קשה על עונה שכולם יהיו גאים בה"

24.8.2016 / 18:43

עשרות אוהדי הפועל חולון הגיעו לנתב"ג לקבל את הפורוורד החדש (24, 1.96) שנחת ויצטרף לאימונים. פול דילייני איבד את דרכונו וינחת בישראל רק ביום שישי, ביחד עם דריון אטקינס

שחקן הפועל חולון ג'יימס בל נוחת בישראל. הפועל חולון,
קבלת פנים חמה. בל/הפועל חולון

מספר הזרים שנוחת בישראל לקראת העונה הקרובה בליגת העל בכדורסל עולה מיום ליום, כשהערב (רביעי) נחת הזר הראשון של הפועל חולון בארץ, הפורוורד ג'יימס בל, וכמקובל בנחיתות של שחקני חולון, כמה עשרות אוהדים הגיעו לנתב"ג כדי להרעיש ולעשות שמח. "אני נרגש לקראת העונה ושמח להיות חלק מארגון מצוין . אני מצפה לעבוד קשה על עונה שכולם יהיו גאים בה", אמר בל עם נחיתתו. פול דילייני יגיע לישראל רק בשישי, ביחד עם דריון אטקינס, לאחר שאיבד את דרכונו סמוך לטיסה.

בל (24, 1.96) הוא שחקן קשוח מאוד שמסוגל לשחק בעמדות 2-4. לאחר שלוש עונות פושרות מאוד במדי וילאנובה, פרץ בעונה רביעית נהדרת בה רשם 14.4 נקודות ו-6.1 ריבאונדים בממוצע למשחק. את עונת הבכורה שלו באירופה העביר בקרמונה האיטלקית, ולאחר עונה אחת בלבד המשיך לנאנסי, קבוצה עם ציפיות רבות, שאיכזבה, כשבל רשם 9.5 נקודות ו-2.3 ריבאונדים למשחק.

עוד בנושא

ידידות: נבחרת ישראל הביסה את אלבניה 45:110
טרנס קינסי: "מודע לתחרות עם מכבי תל אביב ומוכן לחוויה שמצפה לי"
הפועל אילת: לנדון מילבורן חתם לעונה

שחקן הפועל חולון ג'יימס בל נוחת בישראל. הפועל חולון,
שחקן קשוח מאוד. בל/הפועל חולון

בחולון מקווים לחזור העונה לצמרת הכדורסל הישראלי אחרי העונה שעברה בה ניצלו מירידה במחזורי הסיום. המאמן דן שמיר בנה קבוצה מעניינת עם הזרים בל, דילייני, אטקינס וקאליף וואייט שמגיע מהפועל אילת. הסגל הישראלי יכלול גם העונה את שלומי הרוש וגוני יזרעאלי כשאליהם הצטרפו הסנטר אלכס צ'וברביץ', המתאזרח הוותיק טוני יאנגר והישראלים הצעירים והמבטיחים רועי הובר, יונתן מור וטל זך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully