וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת: לנדון מילבורן חתם לעונה

24.8.2016 / 12:00

הפורוורד האמריקאי (29, 2.01) ששוחרר בתחילת העונה שעברה מהליגה הראשונה בספרד יהיה הזר הרביעי בסגל של עודד קטש. מילבורן שיחק בעבר גם ביוון ובאיטליה. רם אליאספור חתם לעונה נוספת

לנדון מילבורן שחקן מכללת מרילנד. AP
יחזק את הסגל של קטש. מילבורן/AP

הפועל אילת החתימה היום (רביעי) את הפורוורד האמריקאי לנדון מילבורן לעונה. בנוסף החתימה הקבוצה הדרומית את הסנטר רם אליאספור, ששיחק במועדון גם בעונה שעברה, לעונה נוספת. בכך מתקרבת אילת להשלמת הסגל לקראת העונה הבאה, בתקווה להיות גם העונה חלק מצמרת ליגת העל.

מילבורן (29, 2.01) הוא בוגר אוניברסיטת מרילנד משנת 2010 שהחל את הקריירה המקצוענית שלו בליגה הצרפתית השנייה במדי בולון ולימוז'. בעונת 2012/13 חתם בפניוניוס היוונית, ושיחק בה במשך שנתיים, כשבעונתו השנייה רושם 9.8 נקודות ו-3.8 ריבאונדים בממוצע ביורוקאפ. את עונת 2014/15 העביר בצורה מוצלחת בפיסטויה האיטלקית עם 10.3 נקודות ו-5.3 ריבאונדים. את העונה שעברה פתח בסן סבסטיאן מהליגה הראשונה בספרד, אך שוחרר אחרי שבעה משחקים בלבד כשהוא קולע 7 נקודות למשחק, ועבר לליגה בפורטו ריקו.

הסגל של עודד קטש באילת כולל נכון לעכשיו את מילבורן ואליאספור לצד הזרים פייר הנרי ורג'י באקנר שהצטרפו העונה ולקווינטון רוס שממשיך לעונה נוספת. בגזרה הישראלית חתומים אפיק ניסים, רוברט רות'בארט, חנן קולמן, אלון ספיר ודניאל דנינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully