וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: נבחרת ישראל הביסה את אלבניה 45:110

24.8.2016 / 18:17

הנבחרת, שמורכבת משחקנים צעירים וחסרי ניסיון, התעללה ביריבה החלשה שמתכוננת למוקדמות אליפות אירופה, במסגרת טורניר ההכנה בטאלין. איגור קולשוב הצטיין עם 22 נקודות

שחקן נבחרת ישראל איגור קולשוב. איגוד הכדורסל
הצטיין. איגור קולשוב/איגוד הכדורסל

נבחרת ישראל בכדורסל הביסה היום (רביעי) את נבחרת אלבניה 45:110 במסגרת טורניר הראווה באסטוניה. הנבחרת, שכזכור מורכבת הקיץ משחקנים צעירים וחסרי ניסיון בשל העובדה שישראל לא משתתפת במפעל רשמי, טיילה מול היריבה הנחותה שתשחק במוקדמות אליפות אירופה החל מהשבוע הבא. מחר תפגוש ישראל את המארחת, וביום שישי תנעל את משחקי ההכנה שלה במשחק נגד אוקראינה, שנחשבת לנבחרת החזקה בטורניר.

ישראל פתחה עם בר טימור, עוז בלייזר, עמית שמחון, איתי שגב ורוברט רות'בארט. דקות טובות של שמחון הובילו את הנבחרת ליתרון 4:23 מהיר, שהראה את הבדלי הכוחות ועד לסיום הרבע הראשון היתרון גדל ל-7:31. מי שנכנס לעניינים מצוין ברבע השני היה תומר גינת, שקיבל אשראי מאדלשטיין והגיב עם 11 נקודות עד המחצית ויתרון 21:52 לבחורים בכחול לבן.

שחקן נבחרת ישראל יפתח זיו. איגוד הכדורסל
יפתח זיו בפעולה/איגוד הכדורסל

מי שהשתלטו על הרבע השלישי בצורה מצוינת היו איגור קולשוב, שקלע 12 נקודות ברבע ורוברט רות'בארט שהובילו את הנבחרת ליתרון 31:77 בסיום הרבע. 10 הדקות האחרונות, כמו רוב המשחק היו גארבג' טיים ארוך, אותם ניצל קולשוב להגדיל את מספר הנקודות שלו, כשגם דניאל קופרברג מקבל דקות משחק ומגיב עם 16 נקודות בדקות נהדרות. בסיום 45:110 לישראל.

קלעו לישראל: איגור קולשוב 22, דניאל קופרברג 18, רוברט רות'בארט ותומר גינת 11 כל אחד, יפתח זיו 10, עוז בלייזר ואדם אריאל 7 כל אחד, בר טימור ועמית שמחון 6 כל אחד, איתי שגב ועידן זלמנסון 5 כל אחד, נאור שרון 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully