וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמפדוריה אסרה על אנטוניו קסאנו להתקלח במתחם האימונים

הגזרה בין חלוץ נבחרת איטליה לשעבר, שמסרב לוותר על חוזהו, לראשי המועדון מגנואה מחריפה וגם אשתו הצטרפה למאבק. ססואולו דחתה את ההצעה מצד ראיולה על באלוטלי, גם בולוניה לא מעוניינת בחלוץ

אנטוניו קסאנו שחקן סמפדוריה. GettyImages
יתקלח בבית. קסאנו/GettyImages

היחסים בין אנטוניו קסאנו לראשי סמפדוריה מחריפים. אחרי שהחלוץ קיבל הודעה לפיה הוא צריך לחפש קבוצה חדשה לקראת עונת 2016/17 בתחילת הקיץ, הודיעו לו היום (שלישי) כי נאסר עליו להשתמש במקלחות בצוותא עם שאר שחקני הסגל.

אשתו של קסאנו הבהירה לתקשורת האיטלקית כי: "לאנטוניו אין שום בעיה לעשות זאת כל השנה, הוא יהיה שמח להתקלח בבית". הבעיות בין החלוץ לסמפדוריה החלו כאשר הוא סרב לוותר על חוזהו במועדון כדי לעזוב את הקבוצה לצמיתות. קסאנו חזר לקדנציה שלישית בסמפדוריה ב-2015 אחרי שחוזהו בפארמה פג בעקבות קריסתם של הצלבנים. במהלך הקריירה שלו בקבוצה בגנואה הוא הספיק להרשית 36 שערים.

שותפו של קסאנו להתקפת נבחרת איטליה ביורו 2012, מריו באלוטלי עדיין מחפש קבוצה חדשה. אחת הקבוצות שנקשרו עם החלוץ הן קייבו וססואולו. האחרונה בחרה להודיע ביממה האחרונה כי היא דחתה האפשרות להחתים את באלטולי. "מריו הוצע לנו על ידי מינו ראיולה, אבל לא רצינו להיכנס למשא ומתן איתו". ססואולו היא לא הקבוצה היחידה שדחתה את ההצעות של ראיולה כאשר גם בולוניה לא הביעה התעניינות בחלוץ.

עוד בנושא:
סלבישה יוקאנוביץ' מאיים להתפטר מפולהאם לאחר שנתקל בסירוב לצירוף רכש
העברות בעולם, 23.8: אברטון ירדה מהארט, צ'לסי נאבקת בנאפולי

מריו באלוטלי שחקן מילאן. GettyImages
בבעיה. באלוטלי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully