וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 23.8: בייל יאריך חוזה בריאל, בראבו נחת במנצ'סטר

הוולשי ירוויח 10 מיליון יורו בעונה עד 2021, השוער יחתום בסיטי תמורת 17 מיליון ליש"ט. צ'לסי במרדף אחרי בלם וסימנה את מקסימוביץ', דרגוביץ' מצטרף ללברקוזן, רגנאר סיגורדסון חתם בפולהאם

one

בווידאו: ריאל מדריד דורסת את סוסיאדד במחזור הפתיחה

העברות

* חיזוק משמעותי לניס. דאנטה עזב את וולפסבורג והצטרף לקבוצה הצרפתית תמורת שני מיליון יורו.

* אולימפיאקוס צרפה את מרקו מארין לשלוש שנים. הגרמני עבר מצ'לסי תמורת שלושה מיליון יורו.

* חיזוק לבשיקטאש. האלופה הטורקית הודיעה על צירופו של אנדרסון טליסקה בהשאלה לשנתיים, בנפיקה תקבל עבור הכישרון הברזילאי שני מיליון יורו.

* חיזוק לאסטון וילה. ריצ'י דה לאט חתם אצל הקבוצה של רוברטו די מטאו לשלוש שנים. המגן הבלגי, ששיחק במנצ'טר יונייטד, פתח את העונה הקודמת בלסטר וסיים אותה במידלסבורו.

* פסקארה, העולה החדשה לסרייה A, הודיעה על החתמתם של שלושה שחקנים חדשים: הקשר הוותיק סימונה פפה ששוחרר מקייבו, החלוץ ז'אן כריסטוף באהבק (23) המושאל מפריס סן ז'רמן והחלוץ הקרואטי רוברט מוריץ' (20) המושאל מאייאקס.

* הבלם רגנאר סיגורדסון, שכבש את שער השוויון לזכות איסלנד מול אנגליה בשמינית גמר היורו האחרון, עוזב את קרסנודאר הרוסית ומצטרף לפולהאם. סיגורדסון חתם לשנתיים, עם אופציה לעונה נוספת.

* אלכסנדר דרגוביץ' מצטרף לבאייר לברקוזן. הבלם האוסטרי בן ה-25 עוזב את דינמו קייב לאחר שלוש שנים, ומגיע לגרמניה תמורת 18 מיליון יורו.

שמועות

* 'מארקה': גארת' בייל יאריך את חוזהו בריאל מדריד עד 2021. הוולשי ירוויח 10 מיליון יורו לעונה, ויהיה בעל השכר השני בגובהו במועדון, אחרי כריסטיאנו רונאלדו.

* זה הולך ומתקרב: קלאודיו בראבו נחת במנצ'סטר כדי להשלים את מעברו מברצלונה לסיטי תמורת 17 מיליון ליש"ט. באנגליה מדווחים שהשוער הצ'יליאני יעבור בדיקות רפואיות ועשוי לחתום רשמית עוד היום.

* האם צ'לסי תצליח לשים את ידה על בלם לפני סיום מועד ההעברות? באיטליה טוענים כי הבלוז נאבקים עם נאפולי על בלם טורינו, ניקולה מקסימוביץ'. צ'לסי מוכנה להציע עבורו 30 מיליון יורו, אך הסגולים מחזיקים כבר בסיכום עם הפרטנופי.

* אברטון ירדה מהאפשרות לצרף את שוער מנצ'סטר סיטי, ג'ו הארט. הטופיז אינם מעוניינים שבעה מיליון ליש"ט כדי להחתים את השוער בהשאלה לעונה.

* הלחץ על ראשי ולנסיה גובר. העטלפים חייבים לאזן את ההוצאות שלהם בקיץ האחרון כאשר שני המועמדים הבכירים לעזוב הם שוקרדן מוסטפי ופאקו אלקאסר. הבלם מבוקש בארסנל, אך פאקו אייסטרן אינו מעוניין שיעזוב. לעומתו אלקאסר לא מחזיק ביחסים קרובים עם מאמן ולנסיה כאשר רודריגו מורנו נחשב לחלוץ הבכיר.

* האם בלז מטווידי יגיע ליובנטוס? לאחר שפורסם כי פריס סן ז'רמן תסכים להצעה על סך 30 מיליון יורו עבור הקשר, באיטליה מדווחים כי הקשר נלהב להגיע לטורינו.

* מדליסט הזהב הטרי מריו, רודריגו קאיו הברזילאי, על סף סיכום בסביליה. הבלם בן ה-23, ששיחק 120 דקות בגמר האולימפי, נמצא כעת באיטליה מה שהצית את השמועות על מעברו הצפוי מסאו פאולו למילאן או לאציו, אך נראה שדווקא אלופת הליגה האירופית תזכה בשירותיו תמורת כעשרה מיליון יורו.

* ליברפול מעוניינת לדלל את הסגל. יורגן קלופ העביר מסר לממאדו סיסוקו כי הוא ייצא לעונת השאלה כדי לשוב לכושר.

* בורוסיה דורטמונד מנהלת מגעים מתקדמים עם יובנטוס לגבי סטפן ליכטשטיינר. המגן צפוי לעזוב בעקבות הגעתו של דני אלבס לאלופה האיטלקית.

* הבינקונרי לא מוותרים על האפשרות להחזיר את חואן קואדראדו לסגל. הקולומביאני היה מושאל ליובנטוס בעונה הקודמת ומאז הגעתו של אנטוניו קונטה לצ'לסי לא נכלל בתוכניות של הבלוז.

* אודינזה שוקלת לפנות לליברפול בנוגע למריו באלוטלי. נשיא המועדון הצהיר: "מריו זקוק למוטיבציה מחודשת, אנחנו יכולים לתת לו אותה". ססואולו, לעומת זאת, הודיעה כי החלוץ הוצע לה אך היא סירבה להחתימו.

* האם סלטיק בדרך להפתעה של הקיץ וחבר חדש לניר ביטון בקישור? באנגליה טוענים כי בסטיאן שווינשטייגר, שלא נכלל בתוכניות של מנצ'סטר יונייטד, עשוי לחזק את הקישור של ברנדן רוג'רס.

בסטיאן שווינשטייגר שחקן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
חבר חדש לביטון? שוויני/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully