וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלבישה יוקאנוביץ' מאיים להתפטר מפולהאם לאחר שנתקל בסירוב לצירוף רכש

מאמן מכבי תל אביב בעבר רצה להנחית בקבוצתו את אנדרס פריירה ממנצ'סטר יונייטד, אך נתקל בהתנגדות מצד חבר של בעלי הקבוצה. הסרבי לא מרוצה מהעניין ובאנגליה טוענים שהוא עשוי לעזוב

מאמן פולהאם, סלבישה יוקאנוביץ'. GettyImages
ישאר בצ'מפיונשיפ? יוקאנוביץ'/GettyImages

סלבישה יוקאנוביץ', מאמן מכבי תל אביב בתחילת העונה שעברה, מאיים לעזוב את קבוצתו פולהאם, על פי דיווחים באנגליה. הסרבי הגיע בינואר 2016 לקוטג'רס ולא הצליח להעפיל עם הקבוצה לפרמיירליג, אך קיבל את האמון מהבעלים, שאהיד קאן, גם לקראת העונה הקרובה. עם זאת, נראה כי המצב לא מזהיר בין המאמן ובין בעלי הקבוצה, כאשר יוקאנוביץ' היה מאוד מעוניין להנחית במועדון רכש חדש, אך נתקל בסירוב מצד חבר טוב של קאן.

על פי הדיווחים בממלכה, פולהאם כבר הגיעה להסכמה בנוגע להשאלתו של הקשר הברזילאי הצעיר ממנצ'סטר יונייטד, אנדרס פריירה, אך מי שהטיל וטו על המהלך הוא מומחה לסטטיסטיקה וחבר קרוב של הבעלים, קרייג קליין. יוקאנוביץ' היה מתוסכל מאוד מכל הנושא ובאנגליה טוענים כי אמר למקורביו שהוא מוכן לעזוב את הקבוצה אם לא יקבל את מבוקשו ויוכל להחתים את השחקנים שהוא רוצה.

הסרבי אמר: "אני מאמין שההחתמה הזו היתה טובה בשבילנו כאשר גם אחד מהמנג'רים הטובים בעולם חשב זאת (ז'וזה מוריניו). קליין לא מאמין בכך וזו הסיבה שהבחור לא נמצא איתנו כעת. בדרך כלל קליין יתן את המילה האחרונה וזה תלוי בו מי יחתום אצלינו ומי לא, לי אין מילה בנושא".

יוקאנוביץ' הוסיף: "אני מאוכזב בגלל שאף אחד לא באמת יודע מי הבחור הזה (קליין). אני רוצה לקחת אחריות איך אעבוד עם הקבוצה שלי, אך אני לא חלק ממי שמגייס את השחקנים. בסופו של דבר ההחלטה הזו נמצאת בידיים של אנשים אחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully