וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: ג'ו ג'קסון סיכם עקרונית לעונה אחת

15.8.2016 / 18:57

הגארד האמריקאי (24, 1.85) שזכה בעונה שעברה באליפות דרום קוריאה, צפוי להיות הזר השלישי בסגל של שיבק ולהכנס לנעליו של מארק ליונס. במועדון צפויים להחתים שחקן זר על העמדה של דאוסון

ג'ו ג'קסון שחקן כדורסל. GettyImages
עונה מוצלחת בליגת הפיתוח. ג'ו ג'קסון/GettyImages

מכבי ראשון לציון סיכמה עקרונית את תנאיו של הגארד האמריקאי, ג'ו ג'קסון, שסיים בימים האחרונים את העונה בליגה השנייה של סין. הכתומים מנהלים מזה זמן רב מגעים עם השחקן, ורק ביממה האחרונה חלה התקרבות משמעותית כשהיום (שני) הוצע חוזה כדי לצרפו. בעיר היין ירדו מהאפשרות לצרף את סקוטי ריינולדס, לאחר שגארד הפועל חולון בעונה שעברה התמהמה עם החזרת התשובה.

ג'קסון (24, 1.85), יליד ממפיס, הוא בוגר אוניברסיטת המדינה משנת 2014, כשבעונתו האחרונה במכללות היה אחד מבין 30 השחקנים האחרונים לתואר שחקן השנה במכללות. את עונת הבכורה שלו מחוץ לאוניברסיטה העביר בבייקרספילד מליגת הפיתוח, שם נבחר לשחקן המשתפר של העונה. את העונה החולפת העביר בגויאנג מהליגה הקוריאנית הראשונה ולא זכה לדקות משחק רבות, אך לקראת סיום העונה הוא פרץ ורשם 14.4 נקודות ו-4.4 אסיסטים למשחק. גויאנג הייתה אחד מסיפורי ההצלחה הגדולים בדרום קוריאה, ובסופו של דבר זכתה באליפות.

אם ג'קסון אכן יחתום בעיר היין, הוא יהיה הזר השלישי של אריק שיבק לצידם של צ'ארלס תומאס ופטריק ריצ'רד. הסגל הישראלי של הכתומים כולל את אלישי כדיר, ניצן חנוכי, עידן זלמנסון, אבי בן שימול ונמרוד לוי שחתם לאחרונה, כשבראשון לציון עדיין ממתינים לדעת האם שון דאוסון יזכה להכנס לסגל הסופי של ניו אורלינס, או שמא יחזור לעיר היין. כרגע במועדון צפויים להחתים שחקן זר נוסף על העמדה של דאוסון. מי שגם מחזיק בחוזה הוא גולן גוט, שעשוי לעבור לקבוצה אחרת.

עוד בנושא:

מכבי ראשון לציון: נמרוד לוי חתם לשלוש עונות
ברגע האחרון: שון דאוסון זומן למחנה האימונים הסופי של ניו אורלינס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully