וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברגע האחרון: שון דאוסון זומן למחנה האימונים הסופי של ניו אורלינס

11.8.2016 / 9:04

רגע לפני שהדדליין שנתנה האלופה לכוכב שלה למציאת חוזה למחנה סופי ב-NBA פקע, התברר כי הפליקנס מעוניינים בו ועשויים להחתימו אם ירשים. במועדון מחכים לתשובה של סקוטי ריינולדס

one

שון דאוסון בדרך ל-NBA? כוכבה של מכבי ראשון לציון קיבל זימון למחנה האימונים הסופי של ניו אורלינס פליקנס, ואם ירשים הוא עשוי לקבל חוזה מובטח ולהיות הישראלי השלישי ב-NBA. כזכור, בשבועות האחרונים ניסה סוכנו הישראלי-אמריקאי של דאוסון, דניאל חזן, למצוא לו קבוצה שתתן לו את ההזדמנות, אך בעקבות היכולת הלא משכנעת בליגת הקיץ התקשה לעשות זאת. דאוסון ואביו ג'ו התייחסו מספר פעמים לסיטואציה שבה יצטרך לחזור לראשון לציון, ואמרו כי אם לא ימצאו קבוצה ב-NBA, יחזרו לאלופת המדינה כדי להשלים את השנה האחרונה בחוזה. כעת הדבר היחיד שמובטח הוא שאם דאוסון לא יתקבל לפליקנס, הוא יחזור לעונה נוספת בעיר היין.

מכבי ראשון לציון אישרה לאחר מכן הפרטים ומסרה: "המועדון מאחל לשון הצלחה רבה ומקווה שיצליח להגשים את חלומו ולשחק בליגה הטובה בעולם. אם לא יקבל חוזה מובטח, שון יחזור לעונה נוספת בכתום".

שחקן מכבי ראשון לציון שון דאוסון. מגד גוזני
הישראלי השלישי בליגה הטובה בעולם? דאוסון/מגד גוזני

בינתיים בראשון לציון מחכים לתשובה מהגארד סקוטי ריינולדס, איתו יצרו קשר בימים האחרונים. אחת הבדיקות שבעיר היין עשו נגעה למצב כשירותו של השחקן, שנפצע בסיום העונה שעברה בברכו, ושיחק עם מגן ברך מיוחד במשחקים האחרונים. על פי הידוע לאנשי הקבוצה, ריינולדס החלים מהפציעה, קיבל אישור לחזור להתאמן ועושה כך בתקופה האחרונה. במקביל בודקים בצוות המקצועי מועמדים נוספים לעמדת הגארד, וכן מחפשים אחר שחקן פנים נוסף.

הסגל של ראשון לציון כולל נכון לעכשיו את הזרים פטריק ריצ'ארד, שהגיע מריימס הצרפתית, וצ'ארלס תומאס שהצטרף אחרי שנה וחצי במכבי אשדוד. בצד הישראלי צירף אריק שיבק את אלישי כדיר, לצוות הישראלי שממשיך מהעונה שעברה - הקפטן ניצן חנוכי, הגארד אבי בן שימול, שון דאוסון, עידן זלמנסון וגולן גוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully