וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: נמרוד לוי חתם לשלוש עונות

13.8.2016 / 19:35

הפורוורד הצעיר (2.08, 21) שפרץ בעונה שעברה במדי הפועל גליל עליון מהליגה הלאומית, מצטרף לאלופה. בעיר היין מחכים לתשובה מסקוטי ריינולדס, כשאופציית צירופו של דיימון סימפסון ירדה מהפרק

נמרוד לוי שחקן נבחרת העתודה. ברני ארדוב
ימשיך את הפריצה? נמרוד לוי/ברני ארדוב

מכבי ראשון לציון הודיעה הערב (שבת) על החתמתו של הפורוורד הצעיר נמרוד לוי לשלוש העונות הקרובות. לוי (2.08, 21), שחקן הנבחרות הצעירות של ישראל, שיחק בעונות האחרונות בליגה הלאומית כשבעונה שעברה רשם פריצה במדי הפועל גליל עליון עם 13.9 נקודות ו-8.1 ריבאונדים בממוצע למשחק. הוא נחשב לשחקן כישורני עם יכולת קליעה מרשימה. אחיו הגדול של לוי, יונתן, משחק גם הוא בליגה הלאומית, וגדל במחלקת הנוער של ראשון לציון.

במקביל עסוקים בעיר היין בניסיונות לצרף שחקנים זרים לקראת פתיחת האימונים בעוד כשבועיים, כשנכון לעכשיו רק פטריק ריצ'רד וצ'ארלס תומאס חתומים במועדון. בצוות המקצועי מחכים לתשובה מסקוטי ריינולדס, ובמקביל נעשתה פנייה גם לדיימון סימפסון, שחקנה של עירוני נס ציונה בעונה שעברה, אך השחקן מעדיף למצות אפשרויות אחרות בחו"ל ודחה את האופציה להצטרף.

העובדה כי שון דאוסון קיבל חוזה לא מובטח בניו אורלינס, ויחל בסוף ספטמבר את אימוניו במחנה הסופי של הקבוצה, גורמת לאי נוחות בבניית הסגל. במועדון ישקלו לצרף שחקן זר על העמדה של דאוסון, למקרה שיעשה את הסגל של הפליקאנס, על מנת שלא ישארו עם בור גדול מאוד ברוטציה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully