וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים ביקשה תמיכה מההתאחדות ומהמנהלת בבית המשפט המחוזי

15.8.2016 / 11:59

במועדון פועלים לצו מניעה לאחר החלטת הבורר, המנהלת צפויה לתמוך. שחקנים בקבוצה: "אצילי זכה בפיס, הוא לא ישאר בארץ". האופציות של הקשר: גראסהופרס, אוסטריה וינה ורד בול זלצבורג

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בבית"ר ירושלים החלו לפעול אתמול (ראשון) במישור המשפטי, על מנת להגיש במהירות צו מניעה לביצוע פסק הבורר בעניין עומר אצילי. במועדון שוחחו אתמול עם הגורמים הבכירים בהתאחדות ובמנהלת, על מנת שיתמכו בה בפנייה לבית משפט, ואף קיבלו לכך סיוע ממספר בעלי קבוצות. עם זאת, הדברים לא מגובים באופן רשמי מצד הבעלים. הנציגים המשפטיים של המועדון אמרו הבוקר כי יידרשו מספר ימים להכין את החומרים לבית המשפט. יחד עם זאת, בבית"ר קיים לחץ לפעול היות וברור כי לאחר פסק הבורר, נציגיו של אצילי כבר יתחילו בניסיונות להעבירו למועדון אחר.

לאורך כל יום פסק הבוררות, קיבלו אלי טביב ומשה דמאיו גיבוי מראשי קבוצות ושיחות בהן אמרו להן כי ינסו לדאוג לכך כי המנהלת ו\או ההתאחדות יעמדו מאחוריהם בבית משפט. בבית"ר מעדיפים לא לפנות לבית משפט, עד אשר לפחות אחד הגופים יגבה איתם באופן רשמי. חנוך קינן הוא אמנם בורר מטעם ההתאחדות, אך אתמול בכירים בהתאחדות ביקרו את ההחלטה שקיבל, ואמרו לנציגי בית"ר כי ינסו לסייע להם.

עוד בנושא:

הבורר קבע: סכום השחרור של עומר אצילי מבית"ר - 750 אלף יורו
המטרה של עומר אצילי: לסגור בחו"ל עד סוף החודש
אוהדי סנט אטיין חוששים שיותקפו: "אוהדי בית"ר מהאלימים באירופה"

שחקן בית"ר ירושלים עומר אצילי. ברני ארדוב
"כנראה שיצא לאירופה". אצילי/ברני ארדוב

החלטת הבורר אתמול העיבה על האנרגיות בבית"ר לקראת המשחק מול סנט אטיין. למרות זאת, באימון הערב של הקבוצה חלק מהשחקנים דווקא בירכו את אצילי על ההחלטה ואמרו: "מבחינתו זה כמו זכיה בפיס, עם דרכון אירופאי ועם סעיף שיחרור כזה, אסור לו להישאר בארץ. גם אתמול הוא אמר לכולם שבארץ הוא היה רוצה להישאר בבית"ר, אך כנראה שיצא לחו"ל". האופציות הריאליות של השחקן כרגע הן: גראסהופרס השוויצרית, וכן רד בול זלצבורג ואוסטריה וינה האוסטריות.

גם שחקניה הזרים של הקבוצה ניסו להבין את משמעות הדברים והתאכזבו לשמוע כי אצילי צפוי לעזוב את המועדון. מרסל הייסטר היה מאוכזב מהבשורה ואמר : "חבל מאוד, הוא השחקן הכי משמעותי שלנו. הוא יודע לייצר מצבים מכלום ונקווה שבכל זאת יישאר". מאמן הקבוצה, רן בן שמעון, שחזר לאחר ששהה בצרפת וצפה במשחקה של סנט אטיין נגד בורדו, יחזור להעביר היום את אימוני הקבוצה. עוזרו זיו אריה החליפו ביומיים האחרונים.

במקביל, קרוב ל-20 אלף איש הבטיחו את מקומם ביום שני בטדי. בשל תשעה באב ואולי גם בשל החלטת הבורר בעניין אצילי, ביממה האחרונה ישנה ירידה בקצת מכירת הכרטיסים. בבית"ר מקווים כי בימים שלקראת המשחק האוהדים ימלאו את האיצטדיון וייתנו גב חזק לקבוצה. גורם במועדון סיכם זאת ואמר: "אנחנו אנדרדוג אבל תמיד יש סיכוי. עם כל הכבוד לאצילי, אם נפתיע ונעלה לשלב הבתים זה יעשה שינוי גדול עבור המועדון הזה, הרבה יותר מאם אצילי יישאר או יילך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully