וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבורר קבע: סכום השחרור של עומר אצילי מבית"ר - 750 אלף יורו

14.8.2016 / 12:00

חנוך קינן קבע סכום שחרור נמוך יחסית לקשר: "טעמים נקמניים קנטרניים ומתריסים הם שהנחו את טביב, זו דרך פסולה". המועדון כבר הודיע שיפנה לבית המשפט המחוזי, קבוצות הצמרת עוקבות בעניין, בין האופציות באירופה: רד בול זלצבורג, אוסטריה וינה והליגה הספרדית

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בורר ההתאחדות לכדורגל חנוך קינן קבע שסכום השחרור של עומר אצילי מבית"ר ירושלים יעמוד על 750 אלף יורו בלבד. קינן מסר את החלטתו בתום הליך בוררות שארך כארבעה חודשים. בבית"ר ירושלים קיבלו את החלטת הבורר בהלם. במועדון מיהרו להודיע שיפנו לבית המשפט המחוזי בבקשה לבטל את פסק הבורר.

למרות פסק הבורר, אצילי רוצה לשחק במדי הקבוצה נגד סנט אטיין ביום רביעי בפלייאוף העלייה לשלב הבתים של הליגה האירופית. במועדון, שם כאמור קיבלו את החדשות בתדהמה, עדיין לא החליטו אם הוא ישחק בטדי.


עוד בנושא

משה דמאיו בנושא אצילי: "יש דברים שמתנהלים מאחורי הקלעים"
כך פעל עד המדינה בתוך "לה פמיליה": חומרי החקירה מתחילים להיחשף
מאמן היידוק ספליט: "מכבי תל אביב היא גוליית, אנחנו ננסה רק להפתיע"

שחקן בית"ר ירושלים עומר אצילי. ברני ארדוב
בית"ר ירושלים בהלם. אצילי/ברני ארדוב

אצילי פנה לבוררות לאחר שטען להתעללות מצד המועדון והדחתו מאימונים ומשחקים בשל העובדה שסירב לחתום על חוזה חדש. בבית"ר טענו מנגד כי אין דברים בגו וכי מדובר בהחלטות מקצועיות והאשימו את השחקן וסוכניו בניסיון למצוא דרך להשתחרר מהקבוצה.

אצילי הגיע לבית"ר לפני שלוש שנים ובעונה האחרונה הוא הפך לשחקן המוביל של הקבוצה ואף קיבל את סרט הקפטן. ביריבות לצמרת, הפועל באר שבע, מכבי תל אביב ומכבי חיפה, עקבו אחר ההתפתחויות וייתכן מאוד שהן ינסו לצרף אותו כעת. בין האופציות שעומדות בפני אצילי בחו"ל נמצאות רד בול זלצבורג ואוסטריה וינה האוסטרית, וקבוצות מהליגה הספרדית.

עורך דינו של אצילי, רועי רוזן, אמר: "אני מאושר, גאה ושמח מאוד בשביל עומר ובני משפחתו הנפלאים. זהו פסק דין חשוב נוסף במלחמה על מעמד השחקן וזכויותיו".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
בעלי בית"ר ירושלים אלי טביב. יותם רונן
הערעור בדרך. אלי טביב/יותם רונן

בין היתר נכתב בפסק הבורר: "כוונתו של טביב הייתה ברורה, ייתכן ואף מטרותיה לגיטימיות. המכשלה נעוצה בדרך שהלך בה. דרך פסולה בעיני, המביאה למסקנה ברורה אחת, בהיותה נעדרת תום לב, בלתי ראויה מכל קנה מידה, ואם אמנם עומד הנתבע בתוקף על קיומו של ההסכם אשר נכרת בין הצדדים, אי אפשר להתעלם מהיעדר תום ליבו ביחס אל השחקן".

לאורך חמישה משחקים רצופים לא הורשה התובע לשחק בהרכב קבוצתו, בחלק מהזמן ייתכן ובצדק. בין לבין אף לא הורשה ליטול חלק באימונים, וכך קבל עם ועדה מצא עצמו התובע מחוץ למגרש הכדורגל או על ספסל המחליפים גם כשחש עצמו בריא וכשיר לשחק. אילו הייתי משתכנע כי אכן הסיבה היחידה לאי הצבתו בהרכב ולאיסור הגעתו לאימונים נעוצה היתה במצבו הרפואי, הייתי דוחה בלא הנד עפעף את התביעה שבפניי.

ברם בין שתי גרסאות הצדדים העדפתי את גרסת התובע, הגורסת כי אך טעמים נקמניים קנטרניים ומתריסים הם שהנחו את הנתבע ביחסו הפוגע והבלתי ראוי כלפי התובע. בהכירי היטב את עולם הספורט על מגווניו, ברור לי כי עניין לנו בשחקן מעולה, על פי כל קנה מידה אובייקטיבי, שעתידו עוד לפניו, שחקן שכבר היום נחשב כאחד הטובים בארץ, לדבר זה יש משמעות בלתי מבוטלת בבואי לגזור את תג המחיר לשחרור התובע. כיוון שכך, ולאור כל האמור לעיל, אני מקבל את תביעת התובע, תוך שאני קובע שהנתבעת הפרה את ההסכם עמו באופן חריג וקיצון, שאינו מאפשר עוד כי יידרש להמשיך ולשחק בשורותיה".

seperator

איצק יצחקי מעדכן: במכבי חיפה מעוניינים בשחקן ושיחה נערכה איתו בעניין. אצילי הבהיר לירוקים כי הוא מכוון לחו"ל אך במידה ולא ייצא לאירופה כל האופציות פתוחות.

בתוך כך, לאחר שיחות שנערכו בסוף השבוע בין סוכניו של אריק סאבו לבית"ר ירושלים הגיעו כל הצדדים להבנות סופיות כאשר השחקן נתן את מילתו כי ינחת בישראל במהלך השבוע. בבית"ר רוצים לראות את השחקן בטדי כבר במשחק נגד סנט אטיין ביום רביעי כדי שיוכל להתרשם מהאווירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully