וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה דמאיו בנושא אצילי: "יש דברים שמתנהלים מאחורי הקלעים"

12.8.2016 / 16:24

מנכ"ל בית"ר ירושלים התייחס להכרעה בנוגע לקשר הקבוצה: "מאמין שביום ראשון תפורסם ההחלטה". על השיחה של תור כריסטיאן קרלסן עם דוד קלטינס: "הוא נשאר בבית"ר ולא הולך לשום מקום"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מנכ"ל בית"ר ירושלים, משה דמאיו, התראיין היום ל"רדיו ירושלים" ודיבר על ההכרעה בנוגע לעתידו של עומר אצילי: "יש החלטה של הבורר לגבי אצילי, אני מאמין שכבר ביום ראשון נדע אותה. יש דברים שמתנהלים מאחורי הקלעים, אני לא יכול להרחיב בנוגע לכך. במשא ומתן כזה, שהולכים לבוררות, יש מומנטום מסוים וכרגע אין לי מה לחדש לכם בנושא, העניין הזה התנהל עם הרבה אגו משני הכיוונים. היכולת של אצילי אף פעם לא הייתה מוטלת בספק וגם הרצונות שלנו ושלו".

דמאיו הוסיף: "אנחנו עושים מספר פעולות על מנת שתהיה חגיגה ביום רביעי מול סט. אטיין, אנחנו קוראים לכולם להקדים ולהקשיב להוראות שנוציא. אנחנו עושים מאמצים ליצור משחק עם חוויה שונה ממה שהיה לפני בטדי, כולל ההגעה למגרש, הפקקים וכל מה שיהיה סביב האיצטדיון. אנחנו עובדים על רכבות מהמרכז, שאטלים ורוצים לסייע לאנשים להגיע לטדי בעקבות הסירבול סביב ההגעה".

בנוסף, דמאיו התייחס לשיחה של תור כריסטיאן קרלסן, המנהל המקצועי של מכבי חיפה, עם דוד קלטינס אמש בנתניה: "אני אומר את זה בצורה הכי ברורה - דוד קלטינס נשאר בבית"ר ולא הולך לשום מקום, אני לא מתייחס לנושא הזה".

עוד בנושא:

"דפקנו בו בלטות אחושרמוטה": ההקלטות של עד המדינה בפרשת לה פמיליה
סוכנו של אריק סאבו: "מאמין שיגיע לישראל עד השבוע הבא"
גביע הטוטו: ניצחון למכבי תל אביב, תיקו להפועל תל אביב ובית"ר ירושלים

אלי טביב, משה דמאיו, בית"ר ירושלים. נועם מושקוביץ
"העניין התנהל עם הרבה אגו משני הכיוונים". דמאיו וטביב/נועם מושקוביץ

בנוגע למשחק בליגה האירופית, עד כה נמכרו כ-17 אלף כרטיסים למשחק מול סט. אטיין כאשר בבית"ר מצפים לאיצטדיון מלא. בטדי ישנם 33 אלף מקומות, אך יש גם הפרדות ויציע לאוהדי סט. אטיין, כך שיוכלו להיכנס 30 אלף אוהדי בית"ר. נכון לעכשיו הקבוצה מכרה כ-2,500 מנויים, במבצע בו כל רוכש מנוי מקבל 50% הנחה על כרטיס למשחק מול הצרפתים.

מחר אמורה הקבוצה לחזור ולהתאמן, בעוד המאמן רן בן שמעון יצפה במשחקה של סט. אטיין בבורדו. בבית"ר הכינו תכנית מיוחדת עבור יוהאן אודל, ורוצים להיות מאוד זהירים ולהכניסו לכושר בהדרגה. עוד בקבוצה מקווים כי אריק סאבו ינחת בישראל כבר בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully