וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: ניצחון למכבי תל אביב, תיקו להפועל תל אביב ובית"ר ירושלים

איגייבור (14), מיכה (62) וסה (90) שלחו את הצהובים לרבע הגמר עם 0:3 על רעננה, דסה הורחק (45). חתוכה הדף פנדל של פירס ב-0:0 של הפועל ת"א עם מכבי פ"ת, גם האדומים עלו שלב. בית"ר ירושלים והפועל אשקלון נפרדו ב-1:1

סקאריונה מול עידו לוי/מגד גוזני

שלושה משחקים נוספים התקיימו הערב (רביעי) במסגרת גביע הטוטו. בבית ב' הביסה מכבי תל אביב 0:3 את הפועל רעננה, בעוד יריבתה העירונית הפועל תל אביב סיימה ב-0:0 עם מכבי פתח תקוה. בבית ג' נפרדו הפועל אשקלון ובית"ר ירושלים ב-1:1 חסר חשיבות.

seperator

הפועל אשקלון - בית"ר ירושלים 1:1

חלוקת נקודות במשחק לפרוטוקול בלבד בין שתי קבוצות שאיבדו סיכוי להעפיל לרבע הגמר, אל מול 508 צופים באצטדיון בראשון לציון. הירושלמים נראו די מנומנמים במשחק ההכנה האחרון שלהם לפני סנט אטיין בליגה האירופית, וסיימו את המפעל עם נקודה אחת בלבד. שער של עומר אצילי הלוהט (24) לא הספיק מול שער שוויון מאוחר של הנבחן האשקלוני אירלקי גפרידזה (84). יובל נעים, שצפה במשחק מהיציע, נהנה מסגל מלא לראשונה העונה, והעניק הופעת בכורה לשוער החדש שלו, דלה איינוגבה.

דקה 7: הזדמנות ראשונה במשחק. חסוס רואדה עלה ראשון לכדור גובה, ונגח ליד הקורה.

דקה 18: אצילי הכניס כדור נפלא לשמעון אבוחצירא, שבעט בנגיעה מהאוויר. איינוגבה הדף בקושי לקרן.

דקה 24: גול! כדור גדול של ורד מצא את אצילי, שחדר לרחבה ומזווית קשה בעט חזק לחיבורים. 0:1 לבית"ר.

דקה 80: אירלקי גפרידזה המחליף סיפק מבצע אישי יפה שהסתיים בבעיטה מחוץ לרחבה, הישר למשקוף.

דקה 84: גול! מסיקה ספק בעט-ספק מסר כדור שטוח מאגף ימין, גפרידזה הסיט פנימה. 1:1

הרכב הפועל אשקלון: דלה איינגובה, אסי בוזגלו, אנדריי מישצ'נקו (אבי מלכה, 61), איסו לינגאנה, חיים איצרין (ברוך דגו, 31), קובי בן חמו, משה לוגסי, ירדן אבוחצירה (רודי חדד, 54), ריף מסיקה, רז מאיר (נבו מזרחי, 57), תומר סוויסה (אירלקי גפרידזה, 46).

הרכב בית"ר ירושלים: בוריס קליימן, עוז ראלי, דן מורי (טל כחילה, 72), חסוס רואדה, מרסל הייסטר (טל בנש, 72), דוד קלטינס, קלאודמיר, עידן ורד, עומר אצילי (אבישי כהן, 78), איתי שכטר, שמעון אבוחצירה (בן אז'ובל, 63).

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים: ז'והאן אודל חתם לעונה עם אופציה לעונה נוספת

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקן בית"ר ירושלים עומר אצילי. ברני ארדוב
הוא בשלו. אצילי/ברני ארדוב

מכבי פתח תקוה - הפועל תל אביב 0:0

הקבוצה של אלי גוטמן סיפקה את משחקה החלש ביותר עד כה בגביע הטוטו, ובנס יצאה עם נקודה שהעלתה אותה לרבע הגמר. צליל חתוכה שפתח בשער על חשבון אריאל הרוש הדף פנדל של רומאריו פירס כבר בדקה החמישית, בעוד חן עזרא רשם הופעת בכורה במדים האדומים. האורחת הופיעה עם 14 שחקני סגל בלבד, וטענה כי בן רייכרט מורחק, אנס מחאמיד נמצא עם נבחרת הנוער ויש בעיה בבקרה עם גל שיש ואיציק שולמייסטר, בעוד שחקנים נוספים סובלים מפציעות.

דקה 5: אביחי ידין הכשיל את מוחמד כליבאת ברחבה, רומאריו פירס בעט פנדל שטוח לפינה הימנית, צליל חתוכה זינק היטב והדף.

דקה 14: שגיב יחזקאל נשלח עם כדור עומק מצוין וניסה לעקוף את דני עמוס, אך פספס את ההזדמנות.

דקה 39: שוב יחזקאל, שוב החמצה. החלוץ הצעיר קיבל כדור עומק מצוין מעזרא ובעט מזווית קשה, עמוס קלט.

הרכב מכבי פתח תקוה: דני עמוס, דור אלו, עומר דנינו, אליסון דוס סנטוס, נאור פסר, לירוי צעירי, רומאריו פירס, גל לוי (אביהו עזר, 85), מוחמד כליבאת (ניראל מחפוד, 53), עוז פרץ, גיא מלמד.

הרכב הפועל תל אביב: צליל חתוכה, עופר ורטה, אביחי ידין (רז שלמה, 64), אדי גוטליב, שמואל שיימן, ניר לקס, ניקולאס גורובסוב, חן עזרא, עומרי אלטמן, שגיב יחזקאל (ישראל זגורי, 57), ארון שוינפלד.

שחקן הפועל תל אביב, ארון שוינפלד. קובי אליהו
ברבע הגמר. שוינפלד/קובי אליהו

מכבי תל אביב - הפועל רעננה 0:3

הצהובים עלו לפסגת בית ב' והבטיחו את מקומם ברבע הגמר, חמישה ימים לפני הדרבי עם הפועל תל אביב בגביע הטוטו. שוטה ארבלדזה ניצל את המפעל כדי להמשיך ברוטציה ולהעניק מנוחה למרבית שחקני המפתח שלו, כשחביב אוחיון פתח בשער וברק יצחקי בחוד. נוסא איגייבור המשיך את פתיחת העונה המצוינת שלו עם שער נפלא (14), גם דור מיכה (62) ואורלנדו סה (90) השתתפו בחגיגה. בין לבין הורחק אלי דסה (45), אך גם זה לא שינה במיוחד. עם נקודה אחת בלבד משלושה משחקים, סיימה רעננה את דרכה בגביע הטוטו.

דקה 14: גול! איגייבור הלוהט קיבל כדור מסקאריונה, התקדם עד קצה הרחבה ושלח פצצה אדירה לחיבורים של ינקו. 0:1 למכבי תל אביב, שער חמישי העונה לניגרי.

דקה 26: מיכה הגביה משמאל, יצחקי המשיך בנגיעה אחת חלש, מחוץ למסגרת.

דקה 45: דסה הכשיל את בבייב, ספג כרטיס צהוב שני והורחק.

דקה 52: איגייבור הכניס כדור עומק מצוין לפרץ המחליף, שנעצר על ידי ינקו.

דקה 61: גול! דאבל פס בין סקאריונה ופרץ הסתיים בכדור רוחב של השני, אותו המשיך מיכה בנגיעה פנימה. 0:2 למכבי תל אביב.

דקה 90: גול! דור מיכה הגביה משמאל, סה המחליף התרומם מצוין ונגח לחיבורים. 0:3 למכבי תל אביב.

הרכב מכבי תל אביב: חביב אוחיון, אלי דסה, יגור פיליפנקה, איתן טיבי, אבי ריקן (עומרי בן הרוש, 46), האריס מדוניאנין, נוסא איגייבור (אורלנדו סה, 80), גל אלברמן (אייל גולסה, 86), אוסקר סקאריונה (טל בן חיים, 69), דור מיכה, ברק יצחקי (דור פרץ, 46).

הרכב הפועל רעננה: אריק ינקו, אלעד גבאי, בן והבה, עידו לוי, עמנואל אמבולה, בן בנימין (עומר כהן, 82), עדי נמני (ירדן כהן, 73), גל אראל (טל שיינר, 60), אלי בבייב (יובל טיטלמן, 66), דור חוגי, שחר הירש (מוחמד שכר, 60).

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. מגד גוזני
בכושר נהדר. איגייבור חוגג עם החברים/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully