וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: ז'והאן אודל חתם לעונה עם אופציה לעונה נוספת

10.8.2016 / 14:02

שחקן הכנף מצטרף לקבוצה מהבירה ויוכל לשחק מול סנט אטיין. הצרפתי בן ה-32, ששיתף פעולה בעבר עם שכטר, שיחק גם בשטוטגרט, ולנסיין וליל, וסבל מפציעה שהשביתה אותו ל-20 חודשים

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הקשר הצרפתי ז'והאן אודל חתם היום (רביעי) רשמית לשנה בבית"ר ירושלים, לה תהיה אופציה להאריך את חוזהו בשנה נוספת בתום העונה. אודל בן ה-32 נבחן כמה ימים בהפועל תל אביב לפני שהגיע לבית"ר, וכעת הצטרף באופן רשמי לקבוצה של רן בן שמעון. השחקן החדש יוכל לשחק בפלייאוף הליגה האירופית מול סנט אטיין, שכן ניתן לרשום שחקן אחד עד 24 שעות לפני ההתמודדות.

אודל שיחק בשלוש השנים האחרונות בנאנט מהליגה הראשונה בצרפת ולפני כן גם לבש את מדי שטוטגרט, ולנסיין, ליל ולוריין. בשנים 2007-2010 היה בשיאו, כבש 23 שערי ליגה, ובישל 10 נוספים. שטוטגרט רכשה אותו מוולנסיין תמורת 2.5 מיליון יורו, אבל הוא לא הצליח לשחזר את אותה יכולת בגרמניה, סבל מפציעה קשה מאוד שבגללה נעדר שנה ושמונה חודשים, מיעט לשחק ולבסוף חזר לצרפת.

בסך הכול לאודל 160 הופעות, 32 שערים ו-15 בישולים בליגה הראשונה בצרפת. בבונדסליגה הוא רשם שלוש הופעות בלבד ובליגת המשנה בצרפת שיחק 30 פעמים וכבש 8 שערים.

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים תדרוש מהקהל לחדול משירים בעלי אופי גזעני
בית"ר ירושלים החליטה: 40 ש"ח כרטיס לסנט אטיין לרוכשי מנוי

ז'והאן אודל חותם בשורות בית"ר ירושלים. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
רכש מבטיח. אודל חותם/אתר רשמי, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully