וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים החליטה: 40 ש"ח כרטיס לסנט אטיין לרוכשי מנוי

8.8.2016 / 20:26

בשל תלונות האוהדים למחיר גבוה של 80 שקלים, ניתנה הנחה לרוכשי המנויים. אודל ימשיך לעבור בדיקות גם בשלישי, במועדון ביקרו: "יש יותר מדי גורמים אינטרסנטים שמנסים לפגוע"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בעלי בית"ר ירושלים אלי טביב כינס אחר הצהריים (שני) את אנשי המועדון ולאחר מכן הודיע כי החליט לבוא לקראת אוהדי הקבוצה לקראת המשחק מול סנט אטיין ביום רביעי הבא באצטדיון טדי במסגרת שלב הפלייאוף של הליגה האירופית.

בעקבות תלונות האוהדים על כך שישנו מחיר אחיד לכרטיס של 80 שקלים לא כולל עמלות וללא כרטיסי ילדים ונוער, כל אוהד אשר ירכוש מנוי לעונת המשחקים הקרובה 2016/17 ליציע המזרחי או המערבי יוכל לקנות כרטיס למשחק ב-50% קרי ב-40 שקלים בלבד (לפני עמלות). ההטבה תינתן עד ליום שני הקרוב בשעה 20:00. אוהד אשר רכש מנוי עד כה יוכל לקבל את ההטבה רטרואקטיבית ויזוכה.

עוד בנושא:
אוהדי בית"ר ירושלים מאיימים להחרים את המשחק מול סנט אטיין
הפועל באר שבע ניצחה 2:4 את בית"ר ירושלים והעפילה לרבע גמר גביע הטוטו

בעלי בית"ר ירושלים אלי טביב. יותם רונן
בעד האוהדים. טביב/יותם רונן

בנוגע לקשר ז'והאן אודל, הצרפתי עבר היום בדיקות רפואיות כאשר מחר הוא אמור להמשיך ולעבור את החלק השני שלהן. אם יעבור את הבדיקות מחר בהצלחה הוא צפוי לחתום במועדון לעונה אחת ולחזק את החלק הקדמי של רן בן שמעון. בבית"ר קיבלו טלפונים לאורך היום מגורמים שניסו לגרום להם לרדת מהקשר אך אמרו: "אם הבדיקות הרפואיות יעברו כמו שצריך הוא יוחתם. יש יותר מדי גורמים אינטרסנטים שמנסים לפגוע, והמבין יבין".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ז'והאן אודל במדי שטוטגרט. Thomas Niedermueller, GettyImages
הרכש הבא? אודל/GettyImages, Thomas Niedermueller

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully