וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי בית"ר ירושלים מאיימים להחרים את המשחק מול סנט אטיין

8.8.2016 / 10:39

האוהדים זועמים בשל העובדה שנקבע מחיר של 80 שקל לכרטיס, בית"ר בתגובה: "ההוצאות גדולות מהרגיל". הקבוצה לדין בעקבות קריאות גזעניות במשחק מול ילגבה, אודל יעבור בדיקות מקיפות

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

הקשר הצרפתי ז'והאן אודל אמור היה לנחות הלילה (בין ראשון לשני) בישראל כאשר במהלך היום צפוי השחקן לעבור בדיקות רפואיות ראשוניות ואילו ביומיים הקרובים יישלח על ידי רופאי בית"ר למספר בדיקות נוספות. השחקן ספג פציעה קשה לפני כמה שנים, אך יחד עם זאת, שיחק בעונה האחרונה 32 משחקים בנאנט ועמד בעומסים פיזיים.

מעבר לכך, בבית"ר עשויים לדרוש כי השחקן יערוך מספר ימי התרשמות במסגרת המועדון לפני שיוחתם על חוזהו. בצד המקצועי, בבית"ר התרשמו מביצועי השחקן, איתי שכטר שמכיר אותו עוד מנאנט המליץ עליו וכמו כן בצוות המקצועי התייעצו עם מספר משחקני הפועל תל אביב עימם התאמן במשך מספר ימים.

אגב, שחקן בהפועל תל אביב אמר על אודל: "באימון הראשון איתנו הוא היה מדהים, היה נראה באמת כוכב. בימים אחרי זה הוא היה פושר ודיברו שהיו לו בעיות בברכיים ויורדים ממנו. הוא מהיר וטכני, שחקן עם הרבה איכויות אבל אי אפשר היה לראות יותר מדי בכמה ימים שהיה אצלנו, לא היה אפילו משחק לראות אותו".

במקביל לאודל, בבית"ר משוכנעים כי עד לסוף השבוע הקרוב אריק סאבו יגיע לישראל. השחקן קיבל ביום שישי מכתב המבהיר לו את הצפוי לו במידה ולא יגיע, כאשר מכתב נוסף נשלח אליו על ידי פאוק סלוניקי. סוכניו של השחקן מאמינים כי במהלך הימים הקרובים השחקן יתרצה ויגיע לישראל.

בעוד בנושא

הפועל באר שבע ניצחה 2:4 את בית"ר ירושלים והעפילה לרבע גמר גביע הטוטו
עומר גולן, בן 24 מחולון, הוא החשוד בניסיון רצח יורי סדלצקי
הסיבה העיקרית לאי שחרור בן בסט ואזולאי: טרייד אפשרי על אצילי

ז'והאן אודל במדי שטוטגרט. Thomas Niedermueller, GettyImages
לא לוקחים סיכונים. אודל/GettyImages, Thomas Niedermueller

אתמול החליט המועדון על מחיר אחיד לכרטיסים למשחק הביתי נגד סנט אטיין, כ-80 שקל. חלק מהאוהדים רטנו על המחיר ועל העובדה כי אין כרטיסים לנוער ולילדים. בבית"ר הבהירו כי מדובר במשחק חד פעמי של קבוצה איכותית מאירופה וכי במשחקים של ב"ש ומכבי תל אביב באירופה המחירים היו גבוהים יותר.

עוד בנוגע למחירי הכרטיסים, גם עמותת האוהדים וגם ב"לה פמיליה" ביקשו מהאוהדים שלא לרכוש כרטיסים למשחק עד אשר יופצו כרטיסים לילדים ונוער או במחיר מופחת.

בית"ר מסרה תגובה רשמית לטענות האוהדים: "אנו מצרים על טענות עמותת האוהדים ומי מטעמה אשר מלינים על מחירי הכרטיסים למשחק הבית בפלייאוף, לרבות הטענות על ניצול ציני לכאורה של המועדון. מדובר באירוע שאינו שכיח במחוזותינו והיערכות למשחק שכזה כרוך בהוצאה כספית גדולה מהרגיל. מוטב יבדקו אותם מתלוננים (לשם התלונה והאדרה האישית בלבד), מהו מחיר הכרטיסים אותו גובות הקבוצות הישראליות האחרות בשלב הזה של המפעלים האירופים (הרבה יותר מהמחיר אותו נדרשים לשלם כעת לקראת המשחק מול סנט-אטיין גם אם לפני עמלה).

"אנשים מדברים על מחיר גבוה עבור ילדים/נוער/נשים- לפתע שוכחים כולם כי כשמדובר בהופעה של זמר או פעילות לילדים ונוער בקיץ, מוכנים כולם לשלם לפי מחיר נדרש ונקוב ללא תלונה כזאת או אחרת, משום מה רק כשמדובר בבית"ר ירושלים נזכרים חברי העמותה להרים ראשם ולהתלונן. אנו יכולים מאידך להראות לא מעט פניות מאוהדים אשר שבחו את ההחלטה לנקוב במחיר שנקבע וכי הצגה איכותית עולה בהתאם. מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים מודה לקהל על התמיכה ומפגן האהדה מתחילת העונה. בואו נתרכז בעיקר, אנו קוראים לכולם להגיע ביום רביעי ה-17.8.16 לאצטדיון טדי כדי להיות שותפים לחגיגת כדורגל היסטורית עבור המועדון והעיר".

אורי מגבו נעדר מהמשחק אתמול עקב מחלה. בבית"ר נתנו דקות לרועי זיקרי וארסניו ולפורט אך במקביל ביקשו מהם לחפש קבוצה. שביעות רצון הייתה ממשחקו של לידור כהן, שעד לפני שבועיים נחשב ל"שרוף" אצל רן בן שמעון וקיבל הזדמנות מחודשת.

בנושא אחר: בדוח המשקיף מהמשחק נגד ילגבה צוינו מספר קריאות גזעניות שנשמעו מהיציע המזרחי ובקבוצה יצטרכו להמתין ולראות כיצד הדברים יתפתחו. ההערכה היא כי הקבוצה תספוג קנס, אך ייתכן כי בנוסף היא תעמוד לדין ותיענש בחומרה רבה יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully