וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיבה העיקרית לאי שחרור בן בסט ואזולאי: טרייד אפשרי על אצילי

במכבי תל אביב מחכים להחלטת הבורר בנוגע לקשר בית"ר, ומוכנים להציע לטביב טרייד שכולל כסף ושחקנים. מקורבים לטביב ואזולאי כבר החלו לבדוק את אפשרות חזרתו, ללא קשר לאצילי

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

במכבי תל אביב החליטו לשחרר את עדן בן בסט ושלומי אזולאי לפני מספר שבועות. אזולאי כבר סיכם במכבי חיפה, בן בסט סיכם בקרית שמונה, אך משום מה הצהובים עוצרים את המעבר. עד עתה הדחייה נעשתה על ידי טענות כאלה ואחרות כמו כעס על מכבי חיפה או העובדה שמכבי ת"א עדיין לא מצאה חלוץ, על אף סיכום כספי גם עם הקבוצות שאמורות לקלוט אותן.

שחקן בית"ר ירושלים עומר אצילי. ברני ארדוב
מכבי תל אביב לא מוותרת עליו. עומר אצילי/ברני ארדוב

בימים האחרונים התבררה אולי הסיבה העיקרית לכך שמכבי תל אביב ממתינה עם שיחרור השניים, והיא קשורה בכלל לבית"ר ירושלים ועומר אצילי. אם לא ייקבע תג מחיר עבור עומר אצילי בבוררות, הצהובים מתכוונים להיכנס מיידית למו"מ מול בית"ר כאשר הם מוכנים לשלם מעל לשני מיליון יורו עבור הקשר.

בקרית שלום יודעים שבית"ר לא תמכור את אצילי אך ורק תמורת כסף ומודעים לכך כי בית"ר מחפשת לצרף שני שחקנים, אחד זה קשר 50:50 התקפי במקומו של אריק סאבו שמסרב להגיע, ובנוסף שחקן התקפה. יתרה מכך, מעבר לשיחות של אנשי בית"ר עם עדן בן בסט לאחרונה, מתברר כי גם עם אזולאי נוצר קשר דרך גורמים המקורבים לשחקן ולטביב, כאשר אופציית חזרתו שוב עלתה על הפרק ושני הצדדים הגיבו בחיוב לרעיון.

השלב הבא בסאגה יהיה לאחר החלטת הבורר בנוגע לאצילי. בהנחה שלא ייקבע תג מחיר, מכבי תל אביב תעשה הכל בכדי לצרף את הקשר כאשר בן בסט ואזולאי עשויים להיות חלק מהטרייד שיוצע לבית"ר במסגרת העסקה. אגב, אותם גורמים המקורבים לטביב ואזולאי בדקו גם את אפשרות חזרתו ללא קשר לטרייד על אצילי, היות ומכבי תל אביב מעדיפה שלא להעבירו למכבי חיפה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שלומי אזולאי שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
יעשה את הדרך ההפוכה? שלומי אזולאי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully