וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים תדרוש מהקהל לחדול משירים בעלי אופי גזעני

9.8.2016 / 9:30

בבית"ר זעמו על הדו"ח שהגיש המשקיף אך מנגד דורשים מהקהל לשנות פאזה בנושא: "יש מספיק גורמים שמעבירים לאופ"א חומרים". אודל ימשיך בבדיקות, בוכום הבהירה: רוצים את אריק סאבו

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בבית"ר ירושלים שמחו אתמול שסאגת מחירי הכרטיסים למשחק עם סנט אטיין נפתרה לאחר שהבעלים אלי טביב קבע כי כל אוהד שירכוש מנוי יקבל כרטיס ב-50% הנחה. גורם במועדון אמר אתמול: "זה סוג של מראה ששמים לאוהדים מול העיניים, אי אפשר לא לקנות מנויים, לבוא כמה משחקים בשנה ואחרי זה רק להתלונן. המנויים שלנו הזולים ביותר מבין הגדולות כך שאין תירוצים".

בנוגע לדו"ח שהגיש המשקיף האירי במשחק נגד ילגבה ובו צויינו קריאות גזעניות ביציע המזרחי, הדגישו בבית"ר כי יכינו כתב הגנה. בבית"ר יטענו כי השירים אותם ציין אינם מוגדרים כקריאות גזעניות. לבית"ר התברר אתמול כי לאופ"א יש מתנדבים, נציגי אירגוני שמאל בישראל שמעבירים להם דיווחים לאחר המשחקים והמידע מועבר מיידית למשקיף. הנציג הישראלי משה עגייב אמר כי לא שמע את הקריאות הללו.

אוהדי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
יתבקשו להימנע משירים גזעניים. אוהדי בית"ר/ברני ארדוב

אגב, במקביל, בבית"ר מתכוונים לשוחח עם האוהדים על שירי היציע, אלה המוגדרים כקריאות גזעניות ואלה שלא, ולבקש לעשות לכך סוף. בבית"ר מסבירים כי התדמית פוגעת קשות בצירוף ספונסרים ונותני חסות, ומעבר לכך, מבחינת אופ"א זה אולי הסעיף היחיד בו אין פשרות "שנם יותר מדי גורמים אינטרסנטיים המעבירים למוסדות האירופיים חומרים כנגד אוהדי הקבוצה".

לגבי אריק סאבו, בוכום הגרמנית הבהירה אתמול לבית"ר ירושלים כי אכן היא בודקת את אפשרות צירופו, אך היא מודעת לכך שהשחקן חתם בבית"ר ירושלים וישנו גם הסכם השאלה בין בית"ר לפאוק סלוני ולכן לא תחתימו במידה שלא יימצא פיתרון לנושא. בבית"ר שלחו לסאבו התרעה לפני תביעה ובמקביל בודקים אפשרויות נוספות. בקבוצה מאוד היו רוצים לראות את שלומי אזולאי מצטרף אך בשלב זה מכבי תל אביב מעוניינת להציע את השחקן רק במסגרת טרייד שחקנים וכסף עבור עומר אצילי. התפתחויות בנושא צפויות לאחר החלטת הבורר בעניינו של אצילי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אריק סאבו. GettyImages
ישחק בבית"ר או בבוכום? אריק סאבו/GettyImages

בנוגע ליוהאן אודל, השחקן אמור לעבור בדיקות נוספות היום כאשר רק מחר אמורה להתקבל התשובה הסופית לגביו. גם באימון אתמול סיפר איתי שכטר לחבריו כי שיחק איתו לאחר הפציעה הקשה שעבר ומדובר בשחקן שיכול לשדרג את הקבוצה.

ארסניו ולפורט קיבל הודעה נוספת כי הוא אינו בתכניות ועליו לחפש קבוצה במיידית. ייתכן כי ולפורט יטול חלק במשחק מחר נגד אשקלון אך גם אם זה יקרה נראה כי זה יהיה משחקו האחרון בקבוצה. נציגי השחקן מחפשים לו קבוצה אחרת וההערכה היא כי יעזוב את הקבוצה בשבועיים הקרובים.
המאמן רן בן שמעון רמז אתמול לשחקנים כי במשחק מחר נגד אשקלון כבר יתחיל לערוך ניסוי כלים לגבי ההרכב שיפתח במשחק נגד סנט אטיין. המאמן צפוי לפתוח עם שלושה שחקנים בעלי אופי הגנתי בקישור. מרסל הייסטר חזר אחרי מנוחה וחש כי הרגישות בשריר מאחוריו. עד לסוף השבוע אמורה להתקבל החלטת הבורר בנוגע לעומר אצילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully