וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דפקנו בו בלטות אחושרמוטה": ההקלטות של עד המדינה בפרשת לה פמיליה

שלומי גבאי

11.8.2016 / 17:59

אחרי הגשת כתבי האישום חשפה המשטרה חומרים ראשונים ובהם וידוי לכאורה של תוקפי אוהד הפועל תל אביב. אחד התוקפים: "אנחנו רצים 5-6 עם מקלות, דפקנו לו מכות רצח. זו התמונה שלי שאני שם בו"

חטיבת דובר המשטרה

בווידאו: הקלטות עד המדינה בפרשת לה פמיליה

לאחר הגשת 20 כתבי האישום בפרשת לה פמיליה בתחילת השבוע, חשפה היום (חמישי) המשטרה חומרים ראשונים מתוך הצילומים שנעשו על ידי הסוכן שחבר לראשי לה פמיליה, ובהם וידוי של תוקפי יורי סדלצקי, אוהד הפועל תל אביב.

עד המדינה תיעד את חברי לה פמיליה בארוחה במסעדה, במפגש חברי וגם בנסיעה ברכב. בהקלטות תיאר אחד התוקפים: "עכשיו הוא בלי חולצה, מחזיק ת'חולצה בידיים. אני אומר לו הפטיש בחולצה? הוא עושה לי. שם אחי זו התמונה שלי שאני שם בו...".

בהקלטה נוספת נשמע אחד מהם אומר: "אנחנו רצים 5-6 עם מקלות, אחי. דפקנו בו בלטות אחושרמוטה, הכול. הוא נפל. דפקנו לו מכות רצח אחושרמוטה. בום, בום. אני בא ככה, יעני. דורך עליו יעני". לקראת סיום הסרטון בראשית הידיעה ניתן לראות תמונות קשות מאחת הקטטות בהן לכאורה היו מעורבים החשודים.

עצור בפרשת לה פמיליה. יוסי ציפקיס
התפתחות נוספת בפרשה/יוסי ציפקיס

עו"ד איתמר בן גביר, המייצג את הנאשם נאור שמואל, מסר בתגובה לפרסום הסרטונים: "הדברים שעולים בהקלטות הם בסך הכול דברי שחץ והתרברבות של אוהדי בית"ר ירושלים בפני עד המדינה שהיה גורם אלים שהדיח אותם לאלימות. עד המדינה הדיח אותם גם להתרברב מולו, הדברים הם דברי שחץ ורהב שאין בהם דבר וחצי דבר. האוהדים רצו להוכיח לעד המדינה כמה הם חזקים וגיבורים, אבל אין לתת לדברים הללו משקל ממשי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully