וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של אריק סאבו: "מאמין שיגיע לישראל עד השבוע הבא"

11.8.2016 / 6:06

לאחר תקופה בה סירב לשמוע על ישראל ובית"ר, נראה כי הקשר הסלובקי מתרכך, סוכנו פשקו: "מבלבלים אותו, ביומיים האחרונים הוא יותר חיובי, מאמין שיגיע". בן שמעון ייצא לעקוב אחר סנט אטיין

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בבית"ר ירושלים לא ייחסו חשיבות מיוחדת למשחק הפושר אמש נגד הפועל אשקלון בו סיימו בשוויון 1:1 במסגרת גביע הטוטו ודיברו עליו בסיום כאל עוד משחק אימון. המאמן רן בן שמעון הסביר זאת בסיום ואמר: "זה משחק אימון, לא יותר. עשינו בחירות בשל הלחץ מאירופה והבחירה הייתה פחות השקעה בגביע הטוטו".

בן שמעון נשאל על הפערים הגדולים של הקבוצה מסנט אטיין, היריבה בשלב הפלייאוף של הליגה האירופית וענה: "בית"ר היא קבוצה טובה. יש פערים אבל אנחנו קבוצה טובה מאוד. יש תמיד נטייה לדעת הכל על הפערים והיתרונות של היריבה, אבל אנחנו נבוא אלינו הביתה עם הרבה אמונה וחוסן של קבוצה ומועדון".

שחקן נבחרת סלובקיה, אריק סאבו. GettyImages
יגיע בסופו של דבר? אריק סאבו/GettyImages

מי שלא היה נראה טוב בדקות ששיחק היה ז'והאן אודל הצרפתי. בבית"ר אמרו כי הוא חלוד וייקח לו זמן להיכנס לעניינים. בקבוצה אמרו בסיום כי "כרגע זה לא נראה שהוא יוכל להיות משמעותי בצמד המשחקים מול הצרפתים אך יש שבוע עד המשחק ועדיין ישנה תקווה כי יוכל להוות פקטור לפחות מהספסל".

אגב, בן שמעון צפוי לטוס לצרפת ולצפות במשחקה של סנט אטיין מול בורדו בשבת הקרובה. נציגים של היריבה הגיעו אמש לראשון לציון כדי לעקוב אחרי הירושלמים. שחקני בית"ר אמרו בסיום בהומור: "עם היכולת של היום הם יבואו עם ההרכב השני, אולי זה לטובה". אגב, אחד הסקאוטים אמר על יוהאן אודל: "הוא שחקן איכותי ומאוד מנוסה, אולי הוא לא בשיאו כמו שהיה לפני כמה שנים אך הוא חייב להיות משמעותי בליגה כמו בישראל". שחקני הקבוצה זכו ליומיים חופש. המאמן רן בן שמעון כינס אותם בסיום וביקש מהם לנוח ולשמור על הגוף ביומים האלה.

בנוגע לקשר אריק סאבו, שמשהה את הגעתו מזה זמן רב, נראה כי ביממה האחרונה השחקן מתחיל לחשוב אחרת על אפשרות ההגעה. סוכנו של השחקן , שוער העבר מרטין פשקו אמר לוואלה! ספורט: "אני מאמין שבימים הקרובים או מקסימום בשבוע הבא הוא יגיע לישראל. ביומיים האחרונים הוא מתחיל להבין מה נכון לא לעשות, ולא להקשיב לכל מיני גורמים שמבלבלים אותו. הוא בחור טוב, צריך קצת סבלנות ואני מאמין שדברים יסתדרו, ברגע שיבוא לישראל הוא יבין שיהיה לו כאן טוב. גם ואצק היסס אם לבוא למכבי חיפה אבל הוא נחת ליומיים התרשמות ואחרי פחות מיממה החליט לחתום. אני מאמין שעד לשבוע הבא סאבו יגיע לישראל".

עד עתה נמכרו כ-13 אלף כרטיסים למשחק נגד סנט אטיין. הכרטיסים ליציע המזרחי אזלו כאשר היום צפויים להיגמר גם אלה למערבי. המכירה ליציעה הצפוני החלה אתמול. עד עתה רכשו אוהדי הקבוצה כ-1,800 מנויים במבצע לפיו כל רוכש מקבל כרטיס בהנחה של 50 אחוז למשחק מול סנט אטיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully