וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי סנט אטיין חוששים שיותקפו: "אוהדי בית"ר מהאלימים באירופה"

באתר צרפתי פורסם אייטם שמנסה לפענח אם הגרלת הליגה האירופית טובה. אחד מהכותבים הסביר: "זוכר את האוהדים שהותקפו ואושפזו בקייב ב-2014, וחושש מתסריט דומה בירושלים"

צילום: דוברות משטרה, עריכה: שניר דבוש

באתר הכדורגל butfootballclub.fr פורסם אמש (ראשון) אייטם שמנסה לברר האם ההגרלה שסנט אטיין קיבלה בדמותה של בית"ר ירושלים, היא טובה או רעה. שני עיתונאים-אוהדים של הקבוצה כתבו את דעותיהם המנוגדות וניסו לנמק אותן.

הכותב שטען שמדובר בהגרלה רעה, אלכסנדר קורבוז, הסביר: "אני מאוד מודאג מהנסיעה של האוהדים הירוקים לארץ הקודש ב-17 באוגוסט. החוליגנים מארגון 'לה פמיליה' הם מהאלימים והגזענים באירופה. אני נזכר באוהדים שלנו שהותקפו בקייב ב-2014 ואושפזו בבית החולים ואני חושש מתסריט דומה. אני מקווה שקצין הביטחון של המועדון מודע לעניין הזה. הייתי מעדיף בהרבה לקבל הגרלה אחרת, למשל רוזנבורג. מבחינה ספורטיבית, אני לא חושב שיהיה קל, אבל אני לא חושש".

הכותב שטען בהגרלה טובה, לורן הס, הסביר: "זו הגרלה נוחה יותר מא.א.ק אתונה שעברנו בסיבוב הקודם. קבלת הפנים בירושלים בוודאי תהיה חמה, בעיקר לאוסאמה טנאנה המרוקאי, כי האוהדים של בית"ר ירושלים ידועים בפנאטיות שלהם. אבל מבינה מקצועית, בית"ר אף פעם לא הופיעה בשלב בתים באירופה וכדי להגיע לשלב הזה היא עברה יריבות צנועות. החלוץ הפותח איתי שכטר לא הצליח בנאנט ואם נעלה למשחקים עם אותה רמת רצינות כמו נגד א.א.ק, אין לנו מש לחשוש".

המנצחת במפגש הכפול בין הקבוצות, תעפיל לשלב הבתים של הליגה האירופית. המשחק הראשון יתקיים ביום רביעי (19:00) באצטדיון טדי.

שחקן סנט אטיין, אוסמה טנאן. GettyImages
איזו קבלת פנים מצפה לו? אוסאמה טנאנה המרוקאי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully