וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי קהת: "אולי הדרך לא תביא מיד תוצאות, אבל הכיוון הוא חיובי"

הרכש הטרי של מכבי חיפה העניק ראיון לאתר הרשמי: "רוצה לעשות את הכי טוב ולהצעיד את הקבוצה קדימה. בטוח שהשחקנים והצוות ייתנו את הכול". על האוהדים: "האווירה שהם נותנים מדהימה, מחכה לעלות לכר הדשא"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בווידאו: מסיבת העיתונאים של מכבי חיפה בה הוצג קהת

העידן החדש במכבי חיפה יצא לדרך בשבוע שעבר עם צירופו של רנה מולנסטיין. ההולנדי מונה ליורשו של רוני לוי כאשר מלבד השינוי על הקווים גם מצבת השחקנים של הירוקים קיבלה תוספת משמעותית עם ההחתמות של קמיל ואצק ורועי קהת, שעל מועמדותו לירוקים פורסם לראשונה בוואלה! ספורט.

קשר נבחרת ישראל העניק היום (שבת) ראיון לאתר הרשמי של המועדון בו סיפר על הימים הראשונים שלו בירוק: "אני כבר מחכה להתחיל את המסע שלי במכבי חיפה. אני מכיר את האצטדיון הביתי, שיחקתי בו כבר בעבר, והוא עוצר נשימה. האווירה שהאוהדים נותנים פה מדהימה, אני כבר מחכה לעלות לכר הדשא".

"הקהל הירוק הוא כוח עצום", החמיא קהת: "יש לי המון חברים שהם אוהדי מכבי חיפה והכוח שלהם הוא שהם שם גם ברגעים הקשים. הקהל מגיע ותומך בכמויות אדירות. הם מעודדים לאורך כל המשחק וזה חשוב עבור המועדון. האנשים בארץ חמים, אז שיש הצלחה הם עוטפים ונותנים הרגשה טובה. בשביל זה צריך להיות מחוייב ולתת הכול".

המטרות: "אני רוצה לעשות את הכי טוב ולהצעיד את הקבוצה קדימה. אנחנו עושים דרך, אולי זו דרך שלא מיד תביא תוצאות, אבל השינוי נראה חיובי ואנחנו הולכים לכיוון טוב. אני בטוח שהשחקנים והצוות המקצועי יעשו הכול וביחד נעשה עונות יפות".

עוד בנושא:
מכבי חיפה: "הגיע לכם להפסיד, אבל לא להיבהל. יש עם מה לעבוד"
מאור בוזגלו: "כל עוד אני במועדון אתן את הכול, זה משחק היסטורי"

רועי קהת מוצג כשחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
מחכה למשחק הראשון. קהת/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully