וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו: "כל עוד אני במועדון אתן את הכול, זה משחק היסטורי"

אחרי ה-2:4 המופלא על מכבי חיפה והזכייה באלוף האלופים, כובש הצמד דיבר על עתידו בהפועל באר שבע: "אוהב את אבא שלי, הוא מדבר מתוך רגש ודאגה לבן שלו". בכר: "מאור הוא חלק חשוב מהקבוצה". לויטה: "המאמן החדש צריך לקחת את המחצית הראשונה לקראת ההמשך"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

התואר הראשון לעונת 2016/17 שייך להפועל באר שבע. האלופה גברה הערב (חמישי) 2:4 על מכבי חיפה וזכתה בתואר אלוף האלופים אחרי קאמבק מרשים באצטדיון בנתניה ושברה את הרצף השלילי אחרי העונה שעברה מול הירוקים. רנה מולנסטיין חזה בחניכים שלו לראשונה מהיציע כאשר גם יתרון 0:2 במחצית לא הספיק עבור הירוקים. המכבש של הפועל ב"ש עשה את שלו ועם צמד של מאור בוזגלו ועוד ביצוע מבריק של טוני וואקמה נתנו לברק בכר תואר שני ואופטימיות רבה לקראת המפגש הראשון מול סלטיק בשבוע הבא, בן שהר קינח עם וולה אדיר בתוספת הזמן. מולנסטיין קיבל חומר למחשבה לקראת הבכורה שלו בשבוע הבא מול הפועל חיפה בגביע הטוטו כאשר נקודת האור הגדולה היא היכולת של אוהד לויטה, שמנע ממהראן ראדי שער מוקדם עם עצירת פנדל טובה ועצר את האלופה מהבקעת שערים נוספים.

עוד בנושא:
הפועל באר שבע זכתה בתואר אלוף האלופים
בלעדי: מכתב האיום של קאווה להפועל תל אביב
החשש אומת: אליניב ברדה ייעדר מהמשחק הראשון מול סלטיק

שחקני הפועל באר שבע. ברני ארדוב
שחקני באר שבע. במחצית זה נראה אחרת/ברני ארדוב

ברק בכר המחויך אמר בסיום: "כל הכבוד למכבי חיפה, שהייתה שותפה למשחק שלא רואים בכול יום. אני מאוכזב מההתחלה, כי היא הייתה נוראית. לא בכול משחק אפשר לחזור בצורה כזו, אבל רצינו את התואר הזה. שיחקנו עם הרכב חזק, יש לנו קבוצה של ווינרים. לא אמרנו את זה כקלישאה שאנחנו הולכים על כל התארים, רק בשביל הקהל הזה שווה לעשות מהפך. במיוחד מול מכבי חיפה אנחנו מתאכזבים, הם סוג של כבשה שחורה ועשינו את זה כמו גדולים. מאוד רצינו את המשחק הזה, זה תואר לכל דבר. זה תואר רשמי ראשון, מול קבוצה טובה שלא ניצחנו אותה בעונה שעברה. שום תירוץ לא היה מתקבל כאן, תככנו את השבוע הזה כדי לנצח את המשחק".

על הפסטיבל סביב בוזגלו: "כולם רואים שאנחנו עושים את הדברים כמו שצריך, אי אפשר לשלוט על מה שכתוב. מי שרואה את מאור מתאמן רואה, הוא מקצוען ומי שרואה את הדברים מבין. הוא חלק חשוב מהקבוצה, אף פעם לא אמרנו שלא".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אוהד לויטה שוער מכבי חיפה. ברני ארדוב
גם הופעה טובה שלו לא הספיקה. לויטה/ברני ארדוב

בוזגלו אמר: "קודם כל אני רוצה להודות לקהל הזה. הוא בא מול מכבי חיפה בכול פעם ויצא מאוכזב, אני שמח שניצחנו קודם עבורם. צריך להתמודד בחיים עם לחצים, הכי חשוב שנעבוד קשה. אני מעדיף לדבר על כר הדשא, זה משחק היסטורי. אנחנו שוברים שיא אחרי שיא, לא ניצחנו אותם ופתחנו רע מאוד בחצי השעה הראשונה".

הקשר הוסיף: "אפשר להבין את הקהל אחרי כל מה שהיה, כל הדיבורים מסביב. אני שחקן של המועדון וכול עוד אני כאן, אני אתן את הכול. אני לא אוהב להתייחס לזה, זה אבא שלי ואני אוהב אותו. הוא מדבר מתוך רגש ודאגה לבן שלו, אף פעם לא התייחסתי לזה כל כך. הוא זה הוא, ואני זה אני. אני לא יודע מה קורה עם הארכת החוזה, יש לנו משחקים מאוד חשובים לפנינו".

אנתוני וואקמה עם מאור בוזגלו שחקני הפועל באר שבע. ברני ארדוב
חוגגים. וואקמה ובוזגלו/ברני ארדוב

המאמן הזמני, שמוליק חנין: "אני חושב שאפשר ללמוד מהמחצית השנייה לגבי מה שאנחנו צריכים לשפר. מה שחשוב כרגע האכזבה היא ששוכנת אצלי בלב, התהליך הוא קצת אחר. חשוב שהקבוצה תגיע מוכנה למשחק הראשון בליגה".

הכוכב של מכבי חיפה הערב, לויטה: "זה מאוד מאכזב. ניסיתי לעשות את הכי טוב עבור הקבוצה, היה לי חשוב להכין את עצמי בצורה הטובה ביותר לקראת העונה. במכבי חיפה נותנים לי את הביטחון, משדרים לי את מה שצריך לשדר לי. אני מתרכז בלעשות את העבודה עבור המועדון והאוהדים. אני בוחר לקראת את המחצית הראשונה ואני בטוח שגם המאמן החדש ייקח את זה איתו, היינו רעים במחצית השנייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully