וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "הגיע לכם להפסיד, אבל לא להיבהל. יש עם מה לעבוד"

12.8.2016 / 7:33

רנה מולנסטיין ישוב ארצה בשני אבל הספיק לערוך אסיפה נוספת אחרי ההפסד לבאר שבע באלוף האלופים. קרלסן שוחח עם קלטינס: "עוקב אחריך". מחמאות ללויטה. למרות ואצק, אזולאי עדיין בתכניות

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מכבי חיפה מתכוננת לעידן חדש שייפתח ביום שני הבא, עם הגעתו של המאמן ההולנדי רנה מולנסטיין והנחיתה הצפויה של רועי קהת בתחילת השבוע לקראת הדרבי. אתמול היא נכשלה דווקא מול קבוצה שהתקשתה לנצח אותה בעונה שעברה ומנעה ממנה לזכות בתואר מכובד.

בתא הכבוד הצטופפו אתמול (חמישי) יעקב שחר, סגנו עוזי מור והמנכ"ל אסף דב יחד עם שאר הצוות המקצועי הבכיר - טור כריסטיאן קרלסן ומולנסטיין. הנורבגי הרבה לשוחח עם השחקנים, אבל לא רק שלו. קרלסן שוחח ארוכות עם קשר בית"ר ירושלים דוד קלטינס והבהיר לו כי הוא עוקב אחריו.

עוד בנושא:
למרות יתרון מבטיח: מכבי חיפה הפסידה 4:2 להפועל באר שבע באלוף האלופים
לויטה אחרי ההפסד: "המאמן החדש צריך לקחת מכאן את המחצית הראשונה"

שחקן בית"ר ירושלים, דוד קלטינס, מקדים את שחקן הפועל באר שבע, מאור בוזגלו. ברני ארדוב
עוקבים אחריו. קלטינס/ברני ארדוב

למרות ההפסד אתמול, בחיפה ציינו כמה נקודות אור. העיקרית הייתה היכולת של אוהד לויטה, שביטל את הספקות לגביו. "זה היה משחק הירואי שלו, אולי הטוב ביותר שלו בשנים האחרונות. הוא מנע לבדו חמישה שערים בטוחים והציל מתבוסה", אמרו בחיפה. גם קמיל ואצק הרשים בדקות ששיחק.

מולנסטיין יודע שיש לו הרבה על מה לעבוד. גם אתמול אחרי המשחק הוא לא הסתתר מאחורי ההפסד וכינס את השחקנים בחדר ההלבשה. "אני מרוצה מ-25 דקות שראיתי, זה מה שאני לוקח מהמשחק", אמר ההולנדי. "ככה זה כדורגל, לפעמים אתה מנצח ולפעמים מפסיד. כל הקטע זה לקום מהר אחרי הפסדים כאלה. הגיע לכם להפסיד אבל אין מה להיבהל. יש עם מה לעבוד. זאת נקודת התחלה טובה. אני מצפה להתחיל לעבוד אתכם".

למרות הגעת ואצק, אם שלומי אזולאי ישוחרר ממכבי תל אביב הוא עשוי להגיע למכבי חיפה שרוצה אותו. "הוא רוצה להיות פה. אבל אם זה לא יקרה, יש לנו מספיק שחקנים בעמדה הזאת", הסבירו בחיפה. לודוביק אוברניאק לא היה בסגל אתמול ובמועדון מוכנים לשחררו ללא תמורה אם ימצא קבוצה. ולדימיר סטויקוביץ' עשוי להישאר אם לא ימצא קבוצה. במועדון מבינים שלא יהיה פשוט להשתחרר מהחוזה שלו. חלק מאנשי המועדון ביקרו כבר בעונה שעברה את העובדה שהסרבי האריך את חוזהו.

לויטה סיכם: "לספוג ארבעה שערים זה מאכזב. שיחקנו פנטסטי 25 דקות. היכולת שלי? הפסדנו וזה מאכזב מבחינת המועדון. פספסנו פרס יוקרתי. אני מקבל קרדיט מכל הדרגים, מלמעלה ועד למטה. אני יודע שאם אני טוב זה יעזור לחיפה לנצח משחקים. מולנסטיין? מקצוען. לא צריך לספר על העבר שלו. אנחנו יוצאים לדרך חדשה. אין לנו מקום לעשות טעויות העונה".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully