וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן: "הגעתי, ניצחתי והלכתי. זה מה שאני מתכנן לעשות באנגליה"

חלוץ מנצ'סטר יונייטד חימם את האווירה לקראת מחזור הפתיחה מול בורנמות' (ראשון, 15:30, ספורט1): "אין לי מה להוכיח, שיתוף הפעולה עם רוני יהיה טוב. אני לא שחצן". ב-18:00: ליברפול וקלופ מתארחים אצל ארסנל

רויטרס

המחזור הראשון של עונת 2016/17 בליגה האנגלית ייצא לדרך כבר היום עם המפגש של לסטר מול האל סיטי, אך המנה העיקרית של השבוע הראשון בפרמיירליג תגיע ביום ראשון עם שני משחקים גדולים כאשר בורנמות' תארח את מנצ'סטר יונייטד, מאוחר יותר ליברפול תגיע לאמירויות לקרב צמרת רותח מול ארסנל.

עוד בנושא:
העברות בעולם, 13.8: ברצלונה בעקבות אלקאסר, אודגארד יושאל לראן
לואיס אנריקה: "סביליה תגיע עם רעיונות חדשים, רוצים לנצח בסגנון שלנו"

seperator
חלוץ מנצ'סטר יונייטד זלאטן איברהימוביץ'. Ben Hoskins, GettyImages
אני שחצן? זלאטן/GettyImages, Ben Hoskins

בורנמות' - מנצ'סטר יונייטד (15:30, ספורט1)

ז'וזה מוריניו אחראי לבניית אחת הקבוצות המעניינות ביותר של השנים האחרונות. השדים האדומים צרפו הקיץ את זלאטן איברהימוביץ', הנריק מחיטריאן, אריק באיי ופול פוגבה. השחקן היקר ביותר מושעה זכר להרחקה שלו במדי יובנטוס, אך הענק השבדי כבר מספק את הסחורה עבור התקשורת האנגלית. לקראת העונה שבפתח זלאטן בחר לפתוח את הלב: "מי לא היה מוכן לשחק עבור יונייטד? אין אדם שפוי שהיה אומר לא למועדון מהסוג הזה. אני שמח לייצג את יונייטד והליגה אנגלית מרגשת אותי. אני אדם שלעולם לא דוחה אתגרים. הייתי בהרבה מקומות ולכול אחד מהם הגעתי, ניצחתי והלכתי - זה מה שאני מתכנן גם באנגליה".

השבדי נשמע כרגיל בטוח בעצמו: "אין לי מה להוכיח, אני לא צריך להוכיח לאף אחד שום דבר. אני זלאטן איברהימוביץ' רק בגלל שאני מביא הצלחות, אני צריך להחזיר את יונייטד לפסגה. אני בטוח ששיתוף הפעולה שלי עם ויין רוני יהיה טוב, הוא שחקן חכם וגם אני כזה, לא נדרוך אחד על השני. אני בטוח שהשחקנים הצעירים יקבלו ממני הרבה, מרכוס רשפורד הוא כישרון מבריק - אם הוא יעבוד קשה, השאר יגיע מעצמו".

שחקן מנצ'סטר יונייטד, מרכוס רשפורד. Laurence Griffiths, GettyImages
עתיד ורוד. רשפורד/GettyImages, Laurence Griffiths

ואיך אפשר בלי מספר תובנות לגבי זלאטן: "אני אדם נורמלי ומעניק לאחרים את האפשרות לתאר אותי. אני איש משפחה, אבל על כר הדשא אני מתנהג כמו אריה. יש לי ביטחון, אני מאמין בעצמי ובכלל לא חושב שאני שחצן. החזון שלי קיים, ואני פועל תמיד כדי להגשים אותו. מי שחושב שהוא מושלם, נענש מהר. לא משלמים לי כדי שאהיה רק שחקן, אני זלאטן ואני נהנה מהתדמית שלי".

כריס סמולינג הפצוע ייעדר כאשר את מקומו יתפוס דיילי בלינד, שעדיין לא ברור אם יישאר בסגל של מוריניו. ג'ורדן אייב יערוך בכורה אצל האו בתקווה להצדיק את 15 מיליון היורו ששולמו עבורו לליברפול. בורנמות' לא הפסידה לשדים האדומים בארבעת המפגשים האחרונים בין השתיים, מצד שני המאזן של יונייטד במחזור פתיחה מבטיח עם 15 ניצחונות ב-24 העונות האחרונות.

מאמן ליברפול יורגן קלופ. GettyImages
פותח עונה ראשונה. קלופ/GettyImages

ארסנל - ליברפול (18:00, ספורט1)

שתי הקבוצות נותרו בצל של צמד הענקיות ממנצ'סטר, שהשתוללו בענק על שוק ההעברות. הביקורת נגד ארסן ונגר נמשכה גם הקיץ כאשר התותחנים הסתפקו ברכש צנוע, המאמן הצרפתי יפתח את עונתו ה-20 עם ארסנל בתקווה לאיים בצורה משמעותית על התואר. גרניט ג'אקה יערוך בכורה בקישור כאשר אלכסיס סאנצ'ס ומסוט אוזיל, שעדיין לא חתמו על הארכת חוזה, יובילו את החלק הקדמי.

בצד של ליברפול, המבחן האמיתי של יורגן קלופ מתחיל. אחרי שהגרמני הגיע לאנפילד באמצע העונה ותיקן את הנזקים מתקופת ברנדן רוג'רס, הקיץ הוא קיבל יד חופשית לנהל את מדיניות ההעברות של המייטי רדס. סאידו מאנה וג'ורג'יניו ויינאלדום צפויים לפתוח יחד עם רוברטו פירמינו.

קשר ליברפול ג'ורג'יניו ויינאלדום. GettyImages
ישקם את הרושם? ויינאלדום/GettyImages

ונגר בחר להתייחס במסיבת העיתונאים לביקורת נגדו: "זה קשה לשכנע אנשים שאי אפשר לקנות שחקנים בסכומי עתק וזה יבטיח הצלחה. זה ברור ששחקנים טובים עולים הרבה כסף, אבל אפשר למצוא שחקנים איכותיים במחירים סבירים וזה מה שאנחנו עושים. כדורגל נמדד על כר הדשא, לא רק בחשבון ההוצאות".

קלופ: "עקביות היא דבר שמביא הצלחה וזה היה חסר לנו בעונה הקודמת. חשוב שנציג כדורגל טוב, בלי יותר מדי עליות וירידות לאורך 90 הדקות. ננסה ללחוץ גבוה ככל שניתן, לשחק מהר ולחפש פתרונות מול היריבה. זו הגישה שלנו לכול משחק". המפגש בין ארסנל לליברפול הביא איתו שיא של חמישה כובשי שלושער שונים, יותר מכול מפגש אחר בתולדות הפרמיירליג, מי הבא בתור?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully