וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אנריקה: "סביליה תגיע עם רעיונות חדשים, רוצים לנצח בסגנון שלנו"

מאמן ברצלונה חלק שבחים לסמפאולי לקראת מפגש הסופרקופה הראשון, שיפתח רשמית את עונת 2016/17 בספרד. אלבה ובראבו ייעדרו, דין, מתיו ובראבו יפתחו. וייטו, קונופליאנקה וקיוטאקה ב-11 של המארחת

AP

בווידאו: ברצלונה מובסת מול ליברפול בהכנה

המשחקים האולימפיים בריו נמצאים עדיין בעיצומם, אבל ביום ראשון (23:00, ספורט2) תצא לדרך העונה הספרדית כאשר סביליה תארח את ברצלונה למשחק הסופרקופה הראשון מבין שניים, האלופה תפתח את העונה בדיוק מול הקבוצה מולה נעלה את 2015/16, אז רשמה ברצלונה 0:2 על סביליה בגמר גביע המלך בוויסנטה קלדרון. עבור מחזיקת הליגה האירופית מדובר במשחק השני הרשמי והיא תגיע אחרי ה-3:2 הדרמטי מול ריאל מדריד בסופרקאפ האירופי. ברצלונה תגיע לרמון סאנצ'ס פיחואן כאשר השאלה סביב עמדת השוער הראשון ממשיכה לרחף מעל ראשו של לואיס אנריקה.

במהלך הקיץ טענו מרבית הפרשנים כי מארק אנדרה טר סטגן יקבל את המושכות כשוער הראשון של האלופה וקלאודיו בראבו ישחק רק בליגת האלופות ובגביע המלך. הצ'יליאני לא אהב את ההחלטה ואף דרש לעבור למנצ'סטר סיטי שמעוניינת בו וגם מפלרטטת עם טר סטגן. מאז הספיק הגרמני להיפצע במשחק גביע גאמפר מול סמפדוריה (2:3) והוא עשוי להיעדר כשלושה שבועות. לקראת המשחק מול סביליה לואיס אנריקה ניסה להרגיע את הגזרה ואמר: "אני כבר החלטתי מי השוער שלי". מהסגל של ברצלונה ייעדרו ג'ורדי אלבה הפצוע, ניימאר וראפיניה נמצאים עם נבחרת ברזיל בריו.

עוד בנושא:
העברות בעולם, 13.8: ברצלונה בעקבות אלקאסר, אודגארד יושאל לראן
ארדה טוראן הסתבך עם ציוץ בטוויטר והסביר: החשבון שלי נפרץ
ליאונל מסי הודיע: "חוזר לשחק במדי נבחרת ארגנטינה"

שחקני ברצלונה חוגגים. GettyImages
החגיגה תימשך גם מול סביליה? שחקני ברצלונה/GettyImages

על פי התקשורת הספרדית עולה כי סרג'י רוברטו יועדף על פני אלייש וידאל בעמדת המגן הימני כאשר לוקה דין וז'רמי מתיו ימשיכו בהרכב יחד עם ג'רארד פיקה. ארדה טוראן ימשיך לתפוס את מקומו של ניימאר בתקווה להשכיח את סערת הציוץ. ליאונל מסי, שהודיע על חזרתו לנבחרת ארגנטינה, ישלים את החלק הקדמי עם לואיס סוארס. לוצ'ו שמר מחמאות ליריבה: "סביליה היא קבוצה נהדרת והיא תגיע עם מאמן חדש ורעיונות חדשים. למדנו אותם היטב, אבל אנחנו רוצים לנצח בסגנון שלנו". ברצלונה מחפשת זכייה 13 בתואר וראשונה מאז 2013.

חורחה סמפאולי כבר הבהיר אחרי הגמר בנורבגיה כי הראש של השחקנים שלו כבר נמצא במפגש הראשון מול ברצלונה, בתקווה לרשום ניצחון ראשון בעידן ה"גאון הקטן", וזכייה שנייה בתואר. לוסיאנו וייטו, שהיה קרוב לברצלונה הקיץ, ימשיך בחלק הקדמי כאשר המערך יישאר 3:4:3. גאנסו נמצא בספק ועשוי שלא להיכלל בסגל, וויסאם בן ידר ימתין להופעת הבכורה שלו על הספסל לצדו של מתיאס קראנביטר. טימותי קולודזייצ'אק, שפתח מול הבלאנקוס, יודח מחוליית ההגנה.

מאמן סביליה חורחה סמפאולי. GettyImages
שבחים מצד לואיס אנריקה. סמפאולי/GettyImages

סביליה, הרכב משוער: סרחיו ריקו, ניקולאס פארחה, דניאל קאריסו, סרחיו אסקודרו, מריאנו, סטיבן אנזונזי, וינסנט איבורה, פרנקו ואסקס, הירושי קיוטאקה, ייבן קונופליאנקה, לוסיאנו וייטו, ויטולו.

ברצלונה, הרכב משוער: קלאודיו בראבו, סרג'י רוברטו, ג'רארד פיקה, ז'רמי מתיו, לוקא דין, סרג'יו בוסקטס, איבן ראקיטיץ', אנדרס אינייסטה, ליאונל מסי, לואיס סוארס, ארדה טוראן.

שחקן סביליה וייטו מול שחקן ריאל מדריד וראן. GettyImages
מחפש שער בכורה. וייטו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully