וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 13.8: ברצלונה בעקבות אלקאסר, אודגור יושאל לראן

אלופת ספרד מוכנה להציע 30 מיליון יורו עבור חלוץ ולנסיה, ילד הפלא של ריאל מדריד צפוי לקבל דקות בצרפת. רכש מרשים לברנלי, יובנטוס במגעים מתקדמים עם פברגאס, אקס הפועל תל אביב חוזר לשחק אחרי שלוש שנים

בווידאו: על ההגעה של לירוי סאנה למנצ'סטר סיטי

העברות

* החלוץ הספרדי בן ה-30, אוריאול ריירה, הושאל מדפורטיבו לה קורוניה לאוסאסונה. בעונה האחרונה הוא רשם רק שבע הופעות וכבש שני שערים במדי דפור.

* סטיבן דפור השלים את המעבר מאנדרלכט לברנלי. הקשר בן ה-28 שנכלל בעבר בסגל של נבחרת בלגיה והיה מבוקש באל ג'זירה חתם בשורות העולה החדשה תמורת שמונה מיליון יורו.

* דנילו פאטיץ' הושאל מצ'לסי לאקסלסיור רוטרדם ההולנדית. הסרבי בן ה-19 הושאל בעונה הקודמת לוויטסה וינסה להרשים את הבלוז בתקווה להשיג מקום בסגל בעונה הבאה.

* אקס מנצ'סטר יונייטד, פאביו דה סילבה, הצטרף למידלסבורו. המגן עזב את קארדיף, אך עדיין לא ברור כמה שילמה העולה החדשה עבור הברזילאי בן ה-26.

* הנהירה הספרדית לאנגליה נמשכת. חוסאבד, שכבש תשעה שערים במדי ראיו וייקאנו בעונה החולפת, נמכר לפולהאם של סלבישה יוקאנוביץ' תמורת ארבעה מיליון יורו.

* דינו אנדלובו, החלוץ הדרום אפריקאי בן ה-26 ששיחק בבני יהודה ומכבי חיפה, עבר לקרבאח האזרית, אחרי שכבש 18 שערים בעונה שעברה במדי אנורתוזיס פמגוסטה הקפריסאית. אנדלובו חתם לשנתיים וינסה לסייע לקבוצתו החדשה להעפיל לשלב הבתים של הליגה האירופית.

* עוד אקס ליגת העל, לאריה קינגסטון, חוזר לשחק כדורגל אחרי יותר משלוש שנים. הקשר הגנאי בן ה-35, שלא היה פעיל מאז שוחרר מהארטס אוף אוק ב-2013, חתם על חוזה קצר בקבוצת גנצ'ליק מהליגה השנייה בקפריסין.

פאקו אלקאסר שחקן ולנסיה חוגג שער. GettyImages
החבר החדש של MSN? אלקאסר/GettyImages

שמועות

* "הנבחר", כך מתארים הבוקר כלי התקשורת בברצלונה את פאקו אלקאסר. חלוץ ולנסיה הוא המועמד הבכיר של הצוות המקצועי לתפקיד החלוץ כאשר שיחות עם העטלפים כבר החלו. הקבוצה של פאקו אייסטרן דורשת על הספרדי 30 מיליון יורו, אותם ברצלונה מוכנה לשלם וגם לשלוח את סרג'י סאמפר בהשאלה לעונה.

* 'סאן' האנגלי מדווח כי ארסנל מגששת אצל ברצלונה לגבי ז'רמי מתיו. התותחנים מעוניינים בצרפתי הוורסטילי בעקבות הקשיים עם סגירת עסקת שקודראן מוסטפי מול ולנסיה.

* טוטנהאם מוכנה לשמוע הצעות עבור נאסר צ'אדלי. תג המחיר של הבלגי עומד על 20 מיליון יורו כאשר בורוסיה דורטמונד וסוונסי מתעניינות בקשר הבינלאומי.

* עדיין אצל התרנגולים, כריסטיאן אריקסן עדיין לא חתם על הארכת חוזהו ומעורר דאגה אצל ראשי המועדון. הקשר הבהיר כי הוא מעוניין ב-150 אלף פאונד לשבוע כדי לקשור את עתידו עם טוטנהאם.

* בנורבגיה מדווחים כי קשר ריאל מדריד, מרטין אודגור, יושאל לראן הצרפתית. בן ה-17 היה מבוקש במהלך הקיץ על ידי ווסטהאם, המבורג ובאייר לברקוזן, אך הבלאנקוס מאמינים כי דווקא בליג 1 הוא יקבל דקות משמעותיות יותר.

* האם יובנטוס מצאה את היורש לפול פוגבה? על פי הדיווחים באיטליה עולה כי הגברת הזקנה נמצאת במגעים מתקדמים עם ססק פברגאס. קשר צ'לסי לא מרוצה מצירופו של אנגולו קאנטה, וקיבל מקונטה את האישור לחפש קבוצה. תג המחיר של פברגאס מוערך ב-35 מיליון יורו.

* נמניה מאטיץ' ערך שיחה עם אנטוניו קונטה בה הובהר לו כי הוא חלק משמעותי מהתוכניות של האיטלקי בצ'לסי. בעקבות אותה שיחה הוא ירד מהרשימות של יובנטוס, שעדיין מחפשת מחליף לפול פוגבה.

* ריאל בטיס מתקרבת לחיזוק משמעותי. בנג'מין סטמבולי הגיע להבנות עם האנדלוסים והוא יושאל לעונה מפאריס סן ז'רמן. בטיס תוכל לרכוש את הקשר בסיום העונה תמורת שמונה מיליון יורו.

* נאפולי מתקשה לוותר על ראול אלביול. הבלם הוותיק מעוניין לשוב לוולנסיה, אך הפרטונפי מערימים קשיים ודורשים עבורו 12 מיליון יורו.

* קייבו ממשיכה בניסיונות המשא ומתן מול ליברפול לגבי מריו באלוטלי, שמצדו עדיין ממתין להצעה מקבוצה גדולה יותר.

* ססואולו סימנה את קשר אמפולי ואקס מילאן, ריקרדו ספונארה. מחירו עומד על 15 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully