וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמפאולי: "מאושר שהבכורה היא מול ריאל מדריד בסופר קאפ האירופי"

מאמן סביליה נרגש לקראת המפגש היוקרתי מול אלופת אירופה (שלישי, 21:45, ערוץ 58): "אנחנו לא נחותים מול אף קבוצה". בן ידר וקראנביטר יערכו הופעה ראשונה אצל האנדלוסים. רונאלדו, בייל וקרוס ייעדרו, מוראטה יפתח בצוותא עם איסקו וחאמס

עריכת וידאו: מרום שפיצר

בווידאו: ההכנות של ריאל בארה"ב

ריאל מדריד וסביליה ישיקו מחר (שלישי, 21:45, ערוץ 58) את העונה האירופית כאשר הן ייפגשו בסופר קאפ האירופי בטרונדהיים שבנורבגיה. מחזיקת הליגה האירופית, שעברה מהפכה בסגל ובצוות המקצועי בקיץ האחרון, תנסה לשפר את המאזן שלה מהשנתיים האחרונות אז הפסידה לריאל וברצלונה עם זכייה שנייה אחרי הניצחון על הקטלונים ב-2006. הבלאנקוס מצדם יחפשו זכייה שלישית בתולדות המועדון, שתשווה את המאזן שלהם לזה של ליברפול.

זינדין זידאן סובל ממכת פציעות קשה כאשר אלוף אירופה הטרי, כריסטיאנו רונאלדו, נעדר מהסגל בשל הפציעה מגמר יורו 2016. מלבד CR7, שממתין לחתום על הארכת חוזהו עד 2021 תמורת סכום שיא של 21 מיליון יורו לעונה, גם גארת' בייל ופפה נמצאים בספק. הוולשי סובל מפציעה כמו גם קארים בנזמה, שימתין על הספסל. בייל רק חזר לאימונים בשבוע האחרון, וזידאן מעדיף לשמור עליו לקראת פתיחת הליגה הספרדית כאשר הוא וקרוס נותרו במדריד.

עוד בנושא:
העברות בעולם, 8.8: ולנסיה בעקבות פדרו, ז'ירו יעבור בטרייד עבור איקרדי?
ריאל מדריד הודיעה: חסה עובר לפריס סן ז'רמן, יחתום לחמש שנים

seperator
שחקן נבחרת פורטוגל כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
עדיין לא התאושש מהפציעה בגמר. רונאלדו/רויטרס

קיקו קאסיה עשוי לתפוס את מקומו של קיילור נבאס הפצוע. טוני קרוס אמנם לא כשיר במאת האחוזים, ועל פי התקשורת במדריד מתאו קובאצ'יץ' יפתח לצדו של לוקה מודריץ'. בחוד יפתח אלברו מוראטה, שעדיין לא כבש במשחקי ההכנה, לצדם של צמד המושמצים: איסקו וחאמס רודריגס. אצל האנדלוסים יערכו בכורה מתיאס קרבנטיר, שהושאל מאתלטיקו מדריד, הרכש מסמפדוריה: חואקין קוראה והירושי קיוטאקה היפני, שהגיע מהאנובר. בחוד, הרכש הטרי - וויסאם בן ידר ישתף פעולה עם ייבן קונופליאנקה, שיפתח עונה שנייה. הגמר הקודם בין השתיים ב-2014 הסתיים ב-0:2 עבור הבלאנקוס כאשר גם המאזן בין השתיים לאורך ההיסטוריה נוטה באופן מובהק לצד של ריאל. מתוך 177 מפגשים רשמה אלופת אירופה 94 ניצחונות לעומת 54 של סביליה.

לקראת המשחק אמר קאסיה: "לשחק בסופר קאפ האירופי עם ריאל זו התגשמות חלום עבורי. יש לי מזל שאני חלק מהסגל הזה, מדובר במשהו עליו פנטזתי מאז גיל 14. ניצחון במשחק הזה יכול להעניק לו עוד תואר לארון, אבל גם חיזוק משמעותי לקראת העונה שבפתח. סביליה היא קבוצה חזקה והיא הוכיחה את העוצמה שלה בליגה ובאירופה בשנים האחרונות. כל מי שלובש את החולצה של ריאל רוצה לנצח, בין אם זה עבור ריאל או הנבחרת שלו. זיזו היה אחד הכדורגלנים הטובים בהיסטוריה ואני בר מזל להתאמן תחתיו, הוא הוכיח לכול המפקפקים מה הוא מסוגל לעשות בעונה שעברה".

גם מאמן סביליה, חורחה סמפאולי, שיערוך בכורה רשמית, נשמע נרגש: "לשחק מול מעצמה כמו ריאל זה אתגר עצום. אני מאושר שהבכורה שלי היא במשחק יוקרתי כמו הסופר קאפ האירופי, יש עליי אחריות גדולה. הפילוסופיה שלי היא לשלוט בקצב ולנצח בכול משחק, אבל לא נניח את העקרונות ודרך שלנו. סביליה לא נחותה מול שום קבוצה, נתמקד בעצמנו והשאר יקרה מעצמו".

מאמן סביליה חורחה סמפאולי. GettyImages
נרגש. סמפאולי/GettyImages

מאוחר יותר קיימו זידאן וסרחיו ראמוס מסיבת עיתונאים. המאמן הצרפתי הסביר: "הייתי מעדיף לזמן את כל הסגל, אבל עדיף שבייל וקרוס יישארו לעבוד במדריד. רונאלדו ופפ יצטרפו אלינו מאוחר יותר, יש לנו מספר חיסורים. התכוננו בהתאם כדי לעשות הכול לזכות בתואר. בנזמה במצב טוב, לא רציתי לסכן אותו. מוראטה מוכן לאתגרים שריאל מדריד תציב מולו. אני שמח עם הסגל שלי, שמוכן בצורה טובה לעונה".

ראמוס, שיפגוש את האקסית, הוסיף: "לשחק מול סביליה זה תמיד מיוחד, היא וריאל תמיד יהיו המועדונים שלי וזה לא ישתנה אף פעם. אגן על הסמל של ריאל ואעשה הכול כדי לזכות. גביע הסופר קאפ האירופי יהיה תגמול על העבודה שלנו אשתקד, הרעב שלנו לתארים נותר זהה בכול עונה".

ריאל מדריד, הרכב משוער: קיקו קאסיה, דניאל קבחאל, רפאל וראן, סרחיו ראמוס, מרסלו, קאסמירו, לוקה מודריץ', מתאו קובאצ'יץ', איסקו, חאמס רודריגס, אלברו מוראטה.

סביליה, הרכב משוער: סרחיו ריקו, סרחיו אסקודרו, טימותי קולודזייצ'אק, דניאל קאריסו, ניקולאס פארחה, מתיאס קראנביטר, חואקין קוראה, וינסנט איבורה, ייבן קונופליאנקה, הירושי קיוטאקה, וויסאם בן ידר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully