וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 8.8: ולנסיה בעקבות פדרו, ז'ירו יעבור בטרייד עבור איקרדי?

העטלפים יציעו 20 מיליון יורו עבור חלוץ צ'לסי, ארסנל לא מוותרת על קפטן אינטר, רומא שאלה את ורמאלן. המאבק על נאסרי מחריף, לסטר מצאה חבר חדש לצדו של ורדי והמחזרת החדשה אחרי באלוטלי

אימג'בנק GettyImages

העברות

* פריס סן ז'רמן השלימה את רכישתו של חסה מריאל מדריד. החלוץ בן ה-23 שגדל במחלקת הנוער של הבלאנקוס ולא הצליח להשתלב בקבוצה הבוגרת תחת זינדין זידאן, חתם לחמש שנים בקבוצה מעיר האורות. לידיעה המלאה

* לורן דפוטרה חתם בפורטו. החלוץ הבלגי חתם לארבע שנים, גנט קיבלה עבורו 12 מיליון יורו.

* רשמי: תומאס ורמאלן הושאל לעונה אחת מברצלונה לרומא. לקבוצה של לוצ'יאנו ספאלטי תהיה אפשרות לרכוש את הבלם הבלגי הפציע בסיום העונה.

* אינטר ורוברטו מאנצ'יני הודיעו על סיום ההתקשרות. הנראזורי סימנו את פרנק דה בור, שעזב את אייאקס בסיום העונה האחרונה מתוך תקווה לאמן מחוץ להולנד. המאמן כבר נמצא במילאנו לקראת ההודעה הרשמית. לידיעה המלאה

* בלם אתלטיקו מדריד, לוקאס הרננדס, האריך את חוזהו עד 2020.

* אחד השחקנים היעילים ביותר ביורו 2016, והכוכב הבלתי מעורער של נבחרת הונגריה, באלאש דז'ודז'אק, מצא בית חדש. הקשר חתם באל וואחדה מאבו דאבי תמורת שלושה מיליון יורו.

* ווסטהאם מצאה חלוץ. הפטישים הודיעו על סיכום עם סוונסי על רכישתו של אנדראה איו תמורת 20 מיליון יורו. שחקן נוסף שהצטרף לסגל של סלאבן ביליץ' הוא מגן אולימפאיקוס, ארתור מסואקו. היוונים קיבלו עבורו 6.2 מיליון פאונד עבור השחקן שהודח מול הפועל באר שבע.

* ז'רמי טראבל הצרפתי עזב את דינמו זאגרב וחתם בגנט. עדיין לא ברור כמה קיבלה האלופה הקרואטית עבור הבלם בן ה-29.

* לאציו אישרה שאוגניי אונאזי נמכר לטרבזונספור. הקשר הניגרי עובר לטורקיה לאחר ארבע שנים באיטליה, תמורת שלושה וחצי מיליון יורו.

שמועות

* האם מתאו קובאצ'יץ' בדרך החוצה מריאל מדריד? בתקשורת בבירת ספרד טוענים כי הקשר הקרואטי הבהיר לזינדין זידאן כי הוא אינו מעוניין לשמש כגיבוי. מילאן ויובנטוס מתעניינות בו כאשר גם נאצ'ו רודריגס, צפוי לקבל את האישור לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות.

* ניקולה קאליניץ' הסביר לאוהדי פיורנטינה: "אני לא חושב על שום דבר מעבר לפיורנטינה. העתיד שלי הוא כאן". ההצהרה של הקרואטי הגיעה אחרי הדיווחים לפיהם הוא סומן בנאפולי.

* רומא מחפשת שדרוג לחלק הקדמי כאשר השם החם אצלה הוא בורחה ואלרו. הקשר של פאולו סוזה עשוי להצטרף כיורשו של מיראלם פיאניץ'.

בורחה ואלרו שחקן פיורנטינה. GettyImages
יורש לפיאניץ'? ואלרו/GettyImages

* ארסנל לא מוותרת על צירופו של מאורו איקרדי. התותחנים יציעו לאינטר את אוליבייה ז'ירו ו-35 מיליון יורו כדי לצרף את קפטן הנראזורי, כך מדווחים בתקשורת האיטלקית.

* פאקו אייסטרן לא מסתפק בנאני וסימן את חלוץ צ'לסי פדרו. הספרדי, שהתקשה להטביע חותם מאז שעזב את ברצלונה, עשוי לעלות לעטלפים 20 מיליון יורו.

* חבר חדש לג'יימי ורדי? לסטר קרובה להשלים את עסקת לוקאס פרס. החלוץ של דפורטיבו לה קורוניה יעבור לאלופה האנגלית תמורת 15 מיליון יורו.

* רומא, אינטר ומילאן נאבקות על סמיר נאסרי, שלא נמצא בתוכניות של פפ גווארדיולה. לצרפתי של מנצ'סטר סיטי יש תג מחיר של 20 מיליון יורו.

מריו באלוטלי שחקן מילאן. GettyImages
ישתקם בצהוב? באלוטלי/GettyImages

* האם פ.ס.ז' לא סיימה את מלאכת הרכבת הסגל? באיטליה מאמינים כי חלוץ מילאן קרלוס באקה יצטרף לפרויקט הנוצץ של אונאי אמרי.

* איסקו, שלא נמצא בתוכניות של זינדין זידאן, מנהל מגעים עם מילאן. הרוסונרי מוכנים לממן את העסקה מול הבלאנקוס עם הכסף שיכנס לקופת המועדון מהמכירה של באקה.

* קייבו היא המועמדת הבכירה לקלוט את מריו באלוטלי.

* אקסל ויטסל בחר לפוצץ את המשא ומתן עם ליברפול ואברטון, הבלגי הבהיר לראשי זניט סנט פטרסבורג כי יובנטוס היא היעד הבא שלו בתור יורשו של פול פוגבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully