וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד הודיעה: חסה עובר לפריס סן ז'רמן, יחתום לחמש שנים

אלופת אירופה סיכמה עם אלופת צרפת על מכירתו של החלוץ בן ה-23, שהתקשה למצוא דקות בהרכב של הבלאנקוס. חסה: "מאושר, העדפתי את פ.ס.ז' בגלל אמרי. התחרות בריאל הייתה קשה מדי, אני מאחל להם בהצלחה חוץ מבליגת האלופות"

AP

ריאל מדריד הודיעה היום (שני) באופן רשמי כי היא סיכמה עם אלופת צרפת בארבע השנים האחרונות, פריס סן ז'רמן, על העברתו של החלוץ הספרדי הצעיר חסה, שיחתום בקבוצה מעיר האורות על חוזה לחמש שנים ויוצג בקרוב.

"המועדון רוצה להפגין את הערכתו לחסה על שנים של מסירות ומקצוענות, מקבוצות הילדים ועד לקבוצה הבכירה ולאחל לו בהצלחה בקריירה החדשה שלו", נמסר בהודעה שהוציאה אלופת אירופה.

במסיבת העיתונאים בה הוצג הספרדי אמר חסה: "אני מאושר להצטרף לאחד המועדונים התחרותיים ביותר באירופה. היו מספר קבוצות מספרד ואנגליה שרצו אותי, אבל העובדה כי אונאי אמרי נמצא כאן גרמה לי להגיע. שוחחתי עם פטריק קלייברט והנשיא, אני מקווה להראות את האיכויות שלי. התחרות בריאל מדריד הייתה קשה מדי ואני מאחל להם בהצלחה, רק לא בליגת האלופות. עשיתי תמיד כל מה שיכולתי כדי לשחק, אבל אני רוצה לנסות להוכיח את עצמי כאן. אני לא יכול לחכות כבר לשחק, לא מעניינת אותי העמדה, אני זמין לשחק בכל מקום בחלק הקדמי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יחפש דקות בצרפת. חסה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הצרפתים נפרדו עם סיום העונה שעברה מהחלוץ הבכיר שלהם בשנים האחרונות, זלאטן איברהימוביץ', שחתם במנצ'סטר יונייטד. הם יקוו שחסה בן ה-23, שהתקשה למצוא מקום בהרכב של ריאל מדריד בתקופתו במועדון, בעיקר מאז הפציעה הקשה שעבר במרץ 2014.

בסך הכול, ב-94 הופעות במדי ריאל הוא כבש 18 שערים ולרשותו נרשמו זכיות עם הקבוצה באליפות אחת ובגביע אחד ועוד פעמיים בליגת האלופות. בנוסף, יש לו זכייה אחת בסופרקאפ האירופי ובגביע העולם לקבוצות וזכייה עם ריאל מדריד קסטייה בליגה השלישית ב-2012. עם הנבחרות הצעירות של ספרד הוא זכה באליפות אירופה עד גיל 19 ב-2012 וסיים שני באליפות אירופה עד גיל 17 ב-2010.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully