וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב שחר: "אהבנו את רנה מולנסטיין מהרגע הראשון, בחרנו בו פה אחד"

9.8.2016 / 16:00

הירוקים ערכו מסיבת עיתונאים בה הציגו את המאמן החדש ואת ואצק וקהת שחתמו. מולנסטיין: "כדורגל התקפי ושערים מנצחים משחקים אבל רשת נקייה מביאה תארים". קרלסן: "נכוון לכדורגל התקפי". שחר: "התוצאות בתקופת רוני לוי היו לא טובות, כל הרכש שהבאנו שווה כמו אצילי"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מכבי חיפה ערכה היום את מסיבת העיתונאים הרשמית לרגל פתיחת העונה. במסיבת העיתונאים הוצג המאמן החדש, רנה מולנסטיין, שהחליף בתפקיד את רוני לוי שעזב לפני כשבועיים. בנוסף השתתפו במסיבת העיתונאים גם הנשיא יעקב שחר, המנכ"ל אסף בן דב, המנהל הספורטיבי טור כריסטיאן קרלסן והקפטן דקל קינן.

הירוקים הציגו את שחקני הרכש החדשים עומרי גלזר, איאד אבו עביד, גארי קגלמאכר, פיראס מוגרבי, ניקיטה רוקאביציה, וכן רועי קהת וקמיל ואצק שחתמו היום על חוזים.

עוד בנושא

מכבי חיפה הודיעה: ההולנדי רנה מולנסטיין יחליף את רוני לוי
מכבי חיפה נגד מכבי חיפה: ניתוח החתמת רנה מולנסטיין

יעקב שחר נשיא מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"בכל תחום כשהמנהל לא מצליח, מחליפים אותו". מולנסטיין/אדריאן הרבשטיין

הנשיא יעקב שחר

על האוהדים: "העונה שעברה לא הייתה מוצלחת, אבל היא הסתיימה בטעם טוב עם גביע. למרות העונה הלא מוצלחת, אלפים מאוהדינו לא איבדו בנו את האמון. אני שמח לומר שאנחנו נמצאים היום בפתיחת העונה עם מספר מנויים קרוב לזה שהיו לנו בעונה שעברה, וזה נותן לי את הכוח להמשיך. יש פה כבר תרבות של אוהדים שמזכירה את האצטדיונים המלאים באנגליה".

על הליך הבחירה במולנסטיין: "אהבנו את מולנסטיין מהרגע הראשון. ברור שטור מיין עשרות רבות של מועמדים ובסופו של דבר הביא לכאן לצוות את השלושה שהוא רואה כראויים. אנחנו החלטנו פה אחד כי רנה הכי ראוי, גם מבחינת הישגי העבר שלו וגם כי עבד במועדונים מאוד תובעניים. אין לי צל של ספק שאם כולנו נעשה את מה שהוא רוצה ליישם אז נצליח, ואם לא יצטרכו לפטר את כולנו".

על השינוי: "אנחנו מבינים שהשינויים עשויים לקחת זמן. אחרי תקופה מסוימת שעבדנו בדרך אחת והחלטנו על שינוי. השינוי הראשון היה להביא מנהל מקצועי שלא היה לנו אף פעם והפקדנו בידיו את האחריות על הצד המקצועי. חוץ מזה שהוא לא בועט בעצמו בכדור, הוא אחראי על הכל. אני מוכרח לומר שלמדנו ממנו לא מעט ממנו בתקופה שהוא נמצא פה.

"ההחלטה לעשות את השינוי זה דבר לא קל כי מדובר בתפיסה חדשה ובעלויות אחרות ולכן זה התבשל אצלנו בצורה איטית, אבל בסופו של דבר אני משוכנע שעשינו את הצעד הנכון והבאנו את האנשים הנכונים. הבאנו מאמן עם הרבה ניסיון ואני משוכנע שהתזמון לא משנה, כי אנחנו מכוונים לתהליך בטווח ארוך. העלויות להחזקת שחקן זה לא מה שהיה פעם, וכמו בן צוות המאמנים, אבל עשינו את זה בלב שלם".

על חילופי המאמנים: "בכל תחום כשהמנהל לא מצליח, מחליפים אותו. מכיוון שחמישה-שישה עזבו בשנים האחרונות - כנראה שאני אשם כי בחרתי לא טוב. אמרתי לפני שנה שרוני לוי הוא הרכש הטוב ביותר כי ציפיתי להצלחה תחת הנהגתו, אבל התוצאות מדברות בעד עצמן. אם צריך להאשים מישהו זה אותי, טעיתי".

על הרכש: "אם תהיה אפשרות להביא שחקן טוב, אם קוראים לו אצילי או מוישה, נביא אותו. בינתיים הבאנו לא מעט שחקנים ואני חושב שכולם ביחד שווים לאצילי אחד".

על רועי קהת, שעל רכישתו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט: "המו"מ לקח הרבה זמן כי חיכינו לאישור מהמועדון האוסטרי, ככה אנחנו עובדים. נפגשו איתו כשהוא הגיע לביקור קצר בארץ לחתונת אחיו. כשהגענו למסגרת של הבנות סגרנו עם הקבוצה. קהת יכול לאשר שבשנה שעברה הוא כבר היה מועמד להצטרף לפני שעבר לאוסטריה, אני שמח שבסוף הוא הגיע".

עוד בנושא:

לידיעה על הפניה של מכבי חיפה לרועי קהת
לידיעה על מועמדותו של רועי קהת למכבי חיפה

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
יעקב שחר נשיא מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
מולנסטיין, שחר וקרלסן/אדריאן הרבשטיין

המאמן רנה מולנסטיין

על המינוי לתפקיד המאמן: "זה כבוד להגיע למועדון נהדר שכזה. חזרתי לאמן ובחרתי בזהירות את התחנה הבאה, הדבר הכי חשוב בבחירה שלי במכבי חיפה היה האנשים במועדון ומה שהוא מייצג. כשטור פנה אלי אמרתי לו שאני בטוח שאני יכול להשפיע לטובה ולהיות חלק מהשינוי. יהיו אתגרים ושום דבר לא בטוח, הדבר היחיד שבטוח הוא שנשקיע את המאמץ הגדול ביותר שאפשר. אני מאוד מקווה שאוכל להיות חלק מהצלחות".

על צורת המשחק: "אני מגיע מרקע שבו חושבים התקפי. בעסק הזה מה שחשוב זה לנצח משחקים, ככל שנתאמן יותר טובים ונשחק יותר טוב - ננצח יותר. זה הולך ביחד. בסופו של דבר חייבים הגנה חזקה, כי כדורגל התקפי ושערים מנצחים משחקים אבל רשת נקייה מביאה תארים".

על המינוי בזמן יחסית מאוחר של ההכנות : "כל מאמן רוצה אימוני טרום עונה וזמן להכיר את השחקנים. אבל זה המצב, זה מה שיש, יש לנו משחק בגביע הטוטו שיהיה הזדמנות טובה עבורי לצפות בשחקנים וללמוד. אני לא רואה את זה כבעיה רצינית".

על ההיכרות עם מכבי חיפה: "שמעתי על מכבי חיפה עוד לפני שהגעתי, ואני עוד זוכר שהיא שיחקה מול מנצ'סטר יונייטד ב-2002. זהו שם מבוסס בכדורגל האירופי ויש למועדון עבר מבוסס. כולנו רוצים לקחת את הכדורגל הישראלי לרמה אחרת, ואני חושב שאני יכול לתרום לזה. כשאתם מבקרים שחקנים ישראלים אתם מזיקים להם ולכדורגל הישראלי, כולנו נרוויח אם הכדורגל הישראלי כולל הנבחרת ישתפר".

רנה מולנסטיין מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"הדבר היחיד שבטוח הוא שנשקיע את המאמץ הגדול ביותר". מולנסטיין/אדריאן הרבשטיין

המנהל הספורטיבי, תור כריסטיאן קרלסן

על ההתרשמות אחרי החודשים הראשונים בישראל: "גמר הגביע היה חוויה נהדרת עבורי, חוויה שעזרה לי להבין את המועדון ואת מה שהוא רוצה להשיג. אני כבר מחובר מאוד לאוהדים. אנחנו בעיצומו של מסע וזה מסעיר, זה פנטסטי לעבוד עבור מועדון כזה. אני מצפה לפתיחת העונה עם השחקנים והמאמן החדשים".

על סגנון המשחק: "מועדון גדול כמו מכבי חיפה יש ציפיות. צריך לשלוט במשחקים וזה ה-DNA של הקבוצה. הבחירה ברנה כמאמן היא הצהרה, כי אין מאמן הולנדי עם צביון הגנתי, ואנחנו מכוונים לכדורגל התקפי".

על הרכש: "הבאנו שחקנים חדשים והעלינו שחקנים מהנוער, אנחנו מרוצים מהסגל. איבדנו 11 שחקנים והחלפנו אותם בשחקנים איכותיים".

טור כריסטיאן קרלסן המנהל המקצועי של מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
טור כריסטיאן קרלסן במסיבת העיתונאים/אדריאן הרבשטיין

המנכ"ל אסף בן דב

"שאלו אותי בבוקר אם אני מתרגש, אני לא חושב שזו המילה הנכונה. אנחנו יוצאים לדרך מחודשת, יש לנו מחויבות לעשרות אלפי אוהדים שממלאים את האצטדיון כמעט מידי שבת ולעוד מאות אלפים שמעודדים אותנו ברחבי המדינה. אנחנו מבינים את כובד האחריות ואני רוצה להודות למי שנתן לי את ההזדמנות, זה לא מובן מאליו בעיני. המחויבות מבחינתי היא מעל הכל ואם נמשיך לעשות את הדברים כפי שעשינו עד עכשיו, נביא תוצאות. באשר לשלומי אזולאי - הוא שחקן של מכבי תל אביב. לא מתנהל משא ומתן עם מכבי תל אביב".

רועי קהת, קמיל ואצק מוצגים כשחקני מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
הרכש הטרי. ואצק וקהת/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully