וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה שוב גיששה אצל רועי קהת, מסתמנת פשרה בעסקת אזולאי

16.7.2016 / 20:54

הירוקים בודקים אפשרות להחזיר את הקשר לישראל, ללא קשר לעסקת קשר מכבי תל אביב. לאחר הדרישה של הצהובים: בכרמל מוכנים לשאול את הקשר אם תהיה אופצית רכישה בסוף העונה. גולדהאר נוטה להסכים

צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מרום שפיצר

לאחר שמכבי תל אביב הודיעה למכבי חיפה כי היא מעוניינת להשאיל את שלומי אזולאי, ולא לשחררו לצמיתות, שני המועדונים ממשיכים במגעים בנוגע להעברת השחקן. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הצהובים הודיעו לאחר המשחק בליגה האירופית כי זהו התנאי להעברה והירוקים סירבו. כעת, בחיפה יהיו מוכנים לשאול את הקשר רק בתנאי שתהיה קיימת אופציית רכישה בתום העונה, ושהעסקה כולה לא תעלה על 450 אלף יורו, כפי שסוכם מראש בין הצדדים. אזולאי עצמו כבר סיכם לשלוש עונות תמורת 215 אלף דולר בעונה, 15 אלף דולר פחות מהחוזה שהיה אמור לקבל במכבי תל אביב. הצדדים ימשיכו לשוחח מחר (ראשון) בתקווה לסגור את העסקה. בחיפה הבהירו כי במידה והעסקה לא תיסגר בתחילת השבוע היא תחפש שחקן אחר, אך נראה כי גולדהאר נוטה להסכים לבקשה.

עוד בנושא הרכש של הירוקים, במועדון גיששו בסוף השבוע פעם נוספת אצל רועי קהת. קשר אוסטריה וינה לא נכלל בסגל הקבוצה שלשום, במשחק במסגרת הליגה האירופית. קהת הבהיר למקורביו בתקופה האחרונה כי המטרה שלו היא להישאר באירופה, אך במכבי חיפה סבורים שקיימת אופציה שיחזור לישראל. הקשר עצמו רוצה חצי מיליון יורו לעונה, אך במועדון לא מתכוונים לשלם את הסכומים האלה.

במקביל, הקבוצה נערכת למשחק הגומלין שייערך ביום חמישי מול נומה קאליו (1:1 במשחק הראשון). דקל קינן יהיה כשיר למשחק אך לא יפתח בהרכב. איאד אבו עביד יירד לספסל. שובל גוזלן נמצא בתמונת ההרכב, כשניקיטה רוקאביציה עשוי לפתוח כשחקן כנף. במהלך השבוע אמורה להיסגר סופית עסקת רכישת מגן שמאלי זר למועדון. מי שאמור לסגור את העסקה הוא תור כריסטיאן קרלסן, לאחר שבמהלך השבוע שוחח עם שני שחקנים במקביל.

קשר אוסטריה וינה, רועי קהת. אוסטריה וינה, אתר רשמי
יחזור לליגת העל? קהת משמאל/אתר רשמי, אוסטריה וינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully