וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הודיעה: ההולנדי רנה מולנסטיין יחליף את רוני לוי

9.8.2016 / 9:33

ההולנדי בן ה-52 אימן בעבר תקופה קצרה בפולהאם ושימש כעוזרו של אלכס פרגוסון במנצ'סטר יונייטד במשך שש שנים. הוא יוצג במסע"ת יחד עם רועי קהת וקמיל ואצק. וגם: המועמדים שנפלו פראן וסטארהה

אימג'בנק GettyImages

מכבי חיפה הודיעה היום כי המאמן החדש שלה לעונה הקרובה הוא ההולנדי רנה מולנסטיין, שעבד בעבר בפולהאם ובמנצ'סטר יונייטד. המאמן בן ה-52 ערך פגישה עם טור כריסטיאן קרלסן ומאוחר יותר עם יעקב שחר, שאישר את המינוי. "מכבי חיפה הביאה לכאן מאמן מנוסה שמתאים למדיניות החדשה ששחר מנסה להתוות - שיתוף וטיפוח צעירים ויכולת עבודה בצוות עם קרלסן", אמר הבוקר גורם המעורב בעסקה, עוד בטרם הוציאה חיפה את ההודעה.

מולנסטיין מגיע במקומו של רוני לוי, שפוטר לפני כשבועיים. הירוקים אמנם רשמו עונה מאכזבת בליגה, אבל זכו בגביע המדינה לראשונה מאז 1998. לוי הכין את הקבוצה לעונה הנוכחית, אבל אחרי ההדחה המביכה על ידי נומה קאליו האסטונית, הוחלט על פרידה ממנו.

בשבועיים שחלפו מאז פיטוריו של לוי, המנהל הספורטיבי טור כריסטיאן קרלסן בחן מועמדים רבים לתפקיד ובחיפה סיפרו שהוצעו לו למעלה מ-150 מאמנים שונים. הנורבגי צמצם את הרשימה ובתחילת השבוע נחתו בישראל שלושה מועמדים שנפגשו עם הנשיא יעקב שחר. אחד מהם היה מולנסטיין.

ההולנדי יוצג היום (15:00, שידור חי בוואלה! ספורט) ביחד עם שחקני הרכש רועי קהל וקמיל ואצק. "עם מאמן חדש ושני שחקני מפתח בקישור, אנחנו מאמינים שנצא לדרך חדשה", אמרו אתמול בכרמל. קהת ו-ואצק יחתמו קודם לכן על החוזה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מולנסטיין בן ה-52 החל את קריירת האימון שלו ב-1990, במחלקת הנוער של ניימיכן. בהמשך עמד על הקווים של נבחרת הנוער של קטאר ובשתי קבוצות נוספות במפרץ. ב-2001 הצטרף למנצ'סטר יונייטד ואימן את קבוצת הנוער שלה במשך חמש שנים.

ב-2006 מונה למאמן ברונדבי הדנית, אבל אחרי חצי שנה התפטר ועד מהרה חזר לאולד טראפורד, הפעם בתור עוזרו של אלכס פרגוסון. מולנסטין עבד עם הסקוטי האגדי עד שזה פרש בקיץ 2013. הוא מונה לתפקיד עוזר המאמן של חוס הידינק באנז'י מחצ'קאלה ואחרי שהידינק עזב, קיבל את תפקיד המאמן הראשי. בתום 16 ימים בלבד בתפקיד, הוא פוטר. העבודה הבאה שלו הייתה בפולהאם, שם הוא עבד חודשיים וחצי לפני שפוטר. בחודשים האחרונים היא שימש כמנהל אסטרטגי של פילדלפיה יוניון מליגת ה-MLS.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
רנה מולנסטיין, מאמן מכבי חיפה. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
מגיע לכרמל. מולנסטיין/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה

מולנסטיין שעבד שנים רבות באנגליה, מחובר הרבה יותר לכדורגל המקומי מאשר לזה ההולנדי ולאחרונה הוזכר כמועמד לפליטווד טאון מליג וואן (השלישית במבנה הליגות באנגליה). הוא מרואיין מבוקש בכל הנוגע למנצ'סטר יונייטד ובשנים האחרונות גם שימש לעתים כפרשן. בנוסף, בנו בן ה-17, מלה, משחק בקבוצת הנוער של פרסטון.

הרגע הכי מפורסם ברשת של מולנסטיין לצידו של פרגוסון

המועמדים שהגיעו לארץ ונפלו ברגע האחרון

מכבי חיפה הודיעה היום כי המאמן החדש שלה לעונה הקרובה הוא ההולנדי רנה מולנסטיין, שעבד בעבר אנז'י מחצ'קאלה, ברונדבי, פולהאם ובמנצ'סטר יונייטד וכעת מתברר מי המועמד הנוסף שנמצא כאן עם המאמן בישראל ונפל ברגע האחרון. מדובר באלאן פראן הצרפתי שזכה בדאבל עם ליון הצרפתית.

הוא נפל ברגע האחרון, לפני שהפור נפל על מולנסטיין ההולנדי. המועמדים לאימון חיפה שהו במלונות שונים בתל אביב, על מנת שהתקשורת לא תוכל לזהות אותם. "הפור נפל רק אתמול, לאחר שמכבי חיפה קיבלה המלצות מפרגוסון באופן אישי", סיפר הבוקר מקורב לעסקה. היום בצהריים יוצג מולנסטיין רשמית, כשיחד איתו יוצגו גם שחקני הרכש החדשים רועי קהת וואצק.

המועמד השלישי שהתראיין בישראל היה מיקאל סטארהה השבדי. סטארהה אימן לאחרונה את דליאן הסינית ולפני כן עמד על הקווים של גטבורג וא.י.ק סולנה השבדיות ופאניוניוס היוונית.

אלאן פראן, מאמן כדורגל צרפתי. GettyImages
רק כמעט. אלן פראן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully