וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בצ'כיה: קמיל ואצק סיכם את תנאיו במכבי חיפה

בתקשורת המקומית טוענים שקשר הנבחרת, שסיים חוזה בספרטה פראג בסיום העונה, מצטרף לירוקים. ואצק שיחק בפיאסט גליביצה בעונה שעברה, בשורותיה כבש חמישה שערים ב-33 הופעות. אוברניאק למץ?

שחקן נבחרת צ'כיה, קמיל ואצק. AP
בצ'כיה טוענים שהוא כבר חתם. ואצק/AP

האם למכבי חיפה יש קשר חדש? על פי התקשורת הצ'כית, התשובה היא כן. הערב (שישי) פורסם בתקשורת המקומית כי קשר הנבחרת, קמיל ואצק בן ה-29, סיכם בשורות הירוקים, אליהם הוא יצטרף בימים הקרובים. על פי אותו דיווח, בוואצק, ששיחק בעונה שעברה בפיאסט גליביצה הפולנית, התעניינה גם לך פוזנאן, אך בסופו של דבר הוא בחר במכבי חיפה.

ואצק סיים את חוזהו בתום העונה החולפת בספרטה פראג, ממנה הושאל לגליביצה. בעבר הוא שיחק גם בקייבו האיטלקית ובארמיניה בילפלד הגרמנית. הוא זומן לראשונה לנבחרת הבוגרת של צ'כיה ב-2011, והספיק לרשום מאז תשע הופעות, כולל הופעות ביורו שנערך על אדמת פולין ב-2012.

מי שעשוי לעזוב בקרוב את מכבי חיפה הוא לודוביק אוברניאק. על פי דיווחים בצרפת, הקשר בן ה-31 עשוי לחזור לקבוצת נעוריו מץ, ששבה לליגה הצרפתית הבכירה. מאז שעזב את המועדון ב-2007 נעשו ניסיונות להחזיר את אוברניאק, אך כעת זה עשוי לקרות, במיוחד אם הקפטן ייני אנגבקוטו אכן יעבור לליגת המשנה באנגליה.

עוד בנושא:

מכבי חיפה: פערים קטנים עם קהת. סטויקוביץ' עשוי לקצץ אם יישאר
אפקט רוקאביציה: לפחות אחד מבין אוברניאק וסטויקוביץ' יישאר
התפנה מקום לזר: משרד הפנים העניק לרוקאביציה מעמד של תושב ארעי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully