וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפקט רוקאביציה: לפחות אחד מבין אוברניאק וסטויקוביץ' יישאר

3.8.2016 / 10:36

במועדון מאשרים: "לא בטוח שנצרף שלושה זרים", השוער שביקש להישאר יקבל הודעה על חזרה לסגל? במועדון מרוצים: "ניקיטה נכס, ידענו שההליך יהיה קצר". אזולאי בדרך, קרלסן מחפש קשר התקפי

אדריאן הרבשטיין

בווידאו: המאמן הזמני שמוליק חנין מגיב למינויו

במכבי חיפה מרוצים מאוד שהליך אזרוחו של ניקיטה רוקאביציה הסתיים, וכעת מתפנים לטפל במדיניות החדשה שנוצרה בעקבותיו. במועדון התכוונו לשחרר את לודוביק אוברניאק ו-ולדימיר סטויקוביץ', אולם כפי שפורסם בוואלה! ספורט, בעקבות ההודעה ממשרד הפנים במועדון החליטו להשאיר לפחות אחד מהם בקבוצה.

"לא בטוח שנצרף שלושה זרים", הודו אתמול במועדון, כך שנראה שהשניים בהחלט עשויים להילקח בתכניות להמשך. כזכור, בעקבות עזיבת רוני לוי סטויקוביץ' פנה למועדון בשבוע שעבר וביקש להישאר, זאת לאחר שהבהיר כי הוא לא מצא עדיין קבוצה אחרת שתשלם את שכרו – כחצי מיליון יורו.

המטרה של קרלסן היא לצרף את שלומי אזולאי ועוד זר אחד לפחות בעמדת הקשר ההתקפי. כרגע, הנורווגי ששוהה בחו"ל מחפש גם מאמן אותו הוא אמור למנות עד השבוע הבא. לחיפה יש חמישה מועמדים סופיים לתפקיד ואחד מהם יהיה המאמן. ברשימה של קרלסן נמצאים בין היתר מאמנים מאיטליה, צרפת ונורבגיה.

עוד בנושא

בעקבות עזיבת רוני לוי: סטויקוביץ' ביקש להישאר
התפנה מקום לזר: משרד הפנים העניק לרוקאביציה מעמד של תושב ארעי
פרשת לה פמיליה: "תתחיל לדבר, אחרת תראה אור רק בעשור הבא"

רוני לוי מאמן מכבי חיפה (שמאל) עם רונן גבאי. ברני ארדוב
יעזוב. גבאי/ברני ארדוב

בחזרה לרוקאביציה: אחת הסיבות להגעת האוסטרלי למכבי חיפה הייתה הוויתור של מכבי תל אביב על השחקן, זאת בעקבות ההערכה של סגנית האלופה שהליך האזרוח יימשך הרבה זמן. "העובדה שבמכבי תל אביב חשבו שההליך יימשך תקופה ארוכה שיחקה לטובתינו. ניקיטה שחקן נהדר. כשהבנו השבוע שהוא עומד להפוך לאזרח ישראלי הבנו שמדובר בנכס לשנים ארוכות. ידענו שהתהליך יהיה קצר".

בנושא אחר: עוזרו של רוני לוי, רונן גבאי, נקרא לשיחה בנוגע לעתידו. גבאי מבין שלא ימשיך תחת המאמן החדש. הוא יקבל פיצוי ויעזוב את המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully