וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות עזיבת רוני לוי: סטויקוביץ' ביקש להישאר במכבי חיפה

29.7.2016 / 7:58

השוער עדיין לא מצא קבוצה, אך במועדון עשויים לשקול את הישארותו רק אם לא ימצאו שני זרים, או במקרה ורוקאביציה יהפוך לאזרח בחודש הבא. קרלסן מתעקש כי קגלמאכר ימשיך לשחק כקשר אחורי. ומתי ימונה המאמן?

אדריאן הרבשטיין

מתברר כי עזיבת רוני לוי גוררת בעקבותיה גם בקשות מפתיעות מצד שחקני הסגל שאותם לא רצה במכבי חיפה. השוער ולדימיר סטויקוביץ', שחוגג היום (שישי) יום הולדת 33, פנה להנהלת הקבוצה והעביר מסר כי ברצונו להישאר בקבוצה. נראה כי סטויקוביץ', שעדיין לא מצא קבוצה, עשה את הצעד הזה מתוך הבנה שלא יוכל לקבל את שכרו הנוכחי בקבוצה אחרת וגם בעקבות העובדה שהמאמן הקודם, שלא היה שבע רצון מהתנהלותו באימונים, עזב. אתמול הגיע אחיו של השחקן למתקן האימונים בכפר גלים, על מנת לבקר את בנו, ואף שוחח עם גיורא אנטמן.

כך או כך, בהנהלת הקבוצה, שכוללת סגל של שישה זרים כולל השוער כרגע, עדיין מעוניינים לצרף שני זרים. המשמעות היא שהדבר יתפאשר אם בניגוד לתוכניות שלה, חיפה תצרף זר אחד, או שהליך האזרוח של ניקיטה רוקאביציה אכן יסתיים לפני תום העונה. כך או כך, כפי שפורסם בוואלה! ספורט לפני למעלה משבועיים, מי שצפוי לסיים את תפקידו בקבוצה בעקבות ההחלטה לצרף שני זרים, הוא לודוביק אוברניאק.

עוד בנושא:
מכבי חיפה ערכה אימון ראשון ללא רוני לוי, חנין: "הגעתי כדי לתת מענה"

שוער מכבי חיפה ולדימיר סטויקוביץ'. אדריאן הרבשטיין
נשאר? סטויקוביץ'/אדריאן הרבשטיין

בנושא אחר: המנהל המקצועי טור כריסטיאן קרלסן רוצה שגארי קגלמאכר ימשיך לשחק כקשר אחורי. גורמים במועדון סיפרו אתמול כי הנורווגי מתעקש שהאורוגוואי עדיין יכול לתרום מהעמדה הזאת. מחר (20:00) תתארח מכבי חיפה אצל עירוני קריית שמונה, ונראה כי שמוליק חנין ימשיך עם הקו של קרלסן, כשמארק ואליינטה ודקל קינן עשויים לעלות כבלמים. עטאא ג'אבר, איסמעיל ריאן, גילי ורמוט ואלירן עטר ייעדרו בגלל פציעות.

גליינור פלט עשוי לחזור לראשונה לסגל אחרי למעלה משלושה חודשים. קרלסן נכח באימון אתמול ושוחח עם חלק מהשחקנים. מכבי חיפה ממשיכה לנהל מגעים עם מאמנים לעונה הבאה. במועדון אישרו אתמול לוואלה! ספורט כי קלוד מאקללה הוצע להם, אך טוענים כי יש להם מאמנים רבים ברשימה. "אין מאמן סגור, ההערכה שלנו היא שתוך כעשרה ימים יהיה מאמן חדש למכבי חיפה", אמרו במועדון. הירוקים יארחו את משחק הבית הבא מול בני סכנין במוצאי שבת (6.8, 21:00) באצטדיון נתניה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קלוד מקאללה. GettyImages
הוצע. מאקללה/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully