וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: פערים קטנים עם קהת. סטויקוביץ' עשוי לקצץ אם יישאר

5.8.2016 / 8:41

קשר אוסטריה וינה טרם סיכם, הפער: פחות ממאה אלף יורו, הירוקים ישלמו כמיליון יורו. השוער מחכה להחלטה של המאמן הבא וייפגש עם ההנהלה. קרלסן נפגש עם מועמד ראשון לאימון בלונדון

אדריאן הרבשטיין

רועי קהת ייפגש שוב עם מכבי חיפה. הפגישה אמורה להתקיים בימים הקרובים, לאחר שהצדדים יתגברו על פערים קטנים שקיימים בדרך לסיכום בין הצדדים. כזכור, חיפה ואוסטריה וינה כבר סיכמו על תג המחיר של השחקן, כמיליון יורו, וכעת נותר לשחקן לסכם את תנאיו. אתמול דיווחנו על התקדמות משמעותית במשא ומתן. בין הצדדים קיים כעת פער של פחות ממאה אלף יורו, כששני הצדדים מוכנים להגיע לעמק השווה. "הפער עם קהת קטן, אנחנו מאמינים שיחתום", אישר אמש גורם במכבי חיפה. המטרה היא לערוך את הפגישה בימים הקרובים בישראל, לאחר שהשחקן יקבל אישור מאוסטריה וינה לחזור לארץ ולנהל משא ומתן עם הירוקים. כזכור, הפועל באר שבע נמצאת גם היא בתמונה.

ברק בכר לוחץ על השחקן להצטרף אליו, אך בסביבת קהת מעריכים שיעדיף את ההצעה של הירוקים. על מועמדותו של קהת פורסם בוואלה! ספורט. שחקן נוסף שעשוי להגיע ללא קשר לעסקת קהת הוא שלומי אזולאי. מכבי חיפה הגישה הצעה רשמית אחרונה למכבי תל אביב, בניסיון להבהיר לה שהיא מעוניינת מאוד בשחקן, וכעת היא מחכה לשחרורו. אם עד השבוע הבא סגנית האלופה לא תשחרר את אזולאי, לא בטוח שתהיה עסקה. התנאים בין הצדדים סגורים וכל שנותר הוא לתת אור ירוק לשחקן לעבור.

עוד בנושא:
אפקט רוקאביציה: לפחות אחד מבין אוברניאק וסטויקוביץ' יישאר
בעיה למכבי חיפה: הניקוד באירופה יקטן, צפויה לאבד את הדירוג
גיא לוי: "מכבי חיפה חייבת שינוי, הצעתי את עצמי לתפקיד המאמן"

קשר אוסטריה וינה, רועי קהת. אוסטריה וינה, אתר רשמי
זה מתקרב. קהת/אתר רשמי, אוסטריה וינה

בנושא אחר: אחרי שביקש להישאר במכבי חיפה ושמע מטור כריסטיאן קרלסן כי ההחלטה תלויה במאמן הבא, ולדימיר סטויקוביץ' עשוי לקצץ בחוזה כדי להישאר במועדון. אחת הסיבות לרצון להיפטר מהשוער נובעת גם משכרו של השחקן, שנאמד בכמעט חצי מיליון יורו לעונה הבאה. אם יוחלט להשאירו, סטויקוביץ' יגיע לפגישה עם ההנהלה וייתכן שיחתום על חוזה חדש שמאפשר לו להרוויח סכומים דומים בכפוף להישגים.

חיפה ממשיכה לערוך את ההכנות לקראת המשחק מול בני סכנין. מהסגל יחסרו מספר שחקנים, בניהם עטאא ג'אבר, גילי ורמוט ואלירן עטר. טור כריסטיאן קרלסן נמצא בלונדון וכבר נפגש אתמול עם אחד המועמדים לאימון הקבוצה. החלה מכירת כרטיסים למשחק "אלוף האלופים" מול הפועל באר שבע ביום חמישי הבא (20:45, נתניה). מחירי הכרטיסים נעים בין 55 שקלים ליציע המזרחי לבין 160 שקלים בתא הכסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully