וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעיה למכבי חיפה: הניקוד באירופה יקטן, צפויה לאבד את הדירוג

4.8.2016 / 9:53

אחרי ההדחה מאירופה, לקרלסן יש הרבה עבודה: הירוקים איבדו 5.2 נקודות שצברו בעונת 2011/2012 וירדו למאזן הנמוך מאז 1998. התקדמות עם קהת, פער של כ-100 אלף יורו בין הצדדים

אדריאן הרבשטיין

מאזן הניקוד של מכבי חיפה באירופה יפחת בעונה הבאה ויירד לשפל הגדול ביותר מאז שנת 1998. הסיבה: המועדון יאבד את הנקודות שנצברו, 5.2 בסך הכל, מעונת 2011/12, אז הודחה רק בשלב הפלייאוף של ליגת האלופות מול גנק ושיחקה בשלב הבתים של הליגה האירופית מול שאלקה, סטיאווה בוקרשט וא.א.ק לרנקה. מאזנה של מכבי חיפה עומד כרגע על 7.6 נקודות בלבד, והיא תוכל להרוויח ניקוד מעט גבוה יותר בזכות הישגי הקבוצות הישראליות באירופה - הפועל באר שבע, ואולי גם מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים, כך שחלק מהנזק שנגרם לה בשל איבוד הנקודות יצטמצם. כמובן שגם ההדחה מהליגה האירופית בשלב מוקדם העונה לא תרמה לעניין.

המשמעות בעניין הזה היא פשוטה: בהנחה שתגיע לליגה האירופית, על פי המצב כרגע נראה שחיפה לא תהיה מדורגת בסיבוב השלישי, מאזנה של חיפה בשנת 2007, למשל, עמד על 30.338 נקודות - מקום 85 באירופה. זה היה דירוג השיא של המועדון ומאז היא רשמה ירידה של למעלה מ-20 נקודות בעשור. גם הפועל תל אביב עומדת בפני מצב דומה. היא לא הצליחה באירופה בשנים האחרונות ובעונה הבאה הדירוג שלה יירד למאזן דומה.

עוד בנושא:
התפנה מקום לזר: משרד הפנים העניק לרוקאביציה מעמד של תושב ארעי
אפקט רוקאביציה: לפחות אחד מבין אוברניאק וסטויקוביץ' יישאר

אימון מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
ניקוד בעייתי. מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין

בעניין אחר: אתמול (רביעי) חלה התקדמות מסוימת עם רועי קהת. שחקנה של אוסטריה וינה רוצה לחזור לישראל, וכרגע קיים פער של קצת יותר מ-100 אלף יורו בין הצדדים. במכבי חיפה אישרו אתמול כי קיימת התקדמות עם הקשר, שעל הפניה רשמית אליו פורסם בוואלה! ספורט. בעניין שלומי אזולאי, הצדדים כבר סיכמו את כל הפרטים אבל מכבי תל אביב טרם שחררה את הקשר. בגלל היחסים המתוחים בין המועדונים, עו"ד מורן מאירי מונה לנציג הבלעדי של מכבי תל אביב בעניין ושוחח עם ההנהלה, כרגע לא מנהלת את המגעים עם ג'ורדי קרויף. כזכור, שלשום סיפרו גורמים בעסקה לוואלה! ספורט: "הכל סגור בין הצדדים, זה רק עניין של אגו בין המועדונים", זאת לאחר שהירוקים העלו את הצעה לחצי מיליון יורו.

טור כריסטיאן קרלסן נמצא בלונדון, שם הוא נפגש עם מספר מועמדים לאימון הקבוצה בעונה הנוכחית. ככל הידוע, קרלסן לא גיבש כל החלטה בעניין וההערכה היא שהמאמן הבא ימונה עד אמצע השבוע הבא. במועדון נוטים לא להחתים מגן שמאלי זר כרגע, זאת בשל העובדה שהם מעוניינים "להריץ" את סאן מנחם ויונתן לוי העונה. יחד עם זאת, אם קרלסן יימצא זר בכיר שניתן יהיה להביא לישראל הוא לא יהסס לעשות זאת. חלק משחקני הקבוצה משוכנעים שקרלסן חייב להחתים קשר אחורי זר ולא קשר התקפי, זאת בגלל חוסר של שחקנים בעמדה הזאת. "אם גארי קגלמאכר נפצע המאמן יצטרך לשנות שיטה. חבל שנגיע למצב הזה", אמר אחד השחקנים.

במועדון ממשיכים בהכנות לבני סכנין. קרלסן בטוח שלאור חזרת גליינור פלט והחזרה של אלירן עטר בעוד חודש לפחות ושחקני הרכש החדשים הקבוצה תראה טוב יותר. "המטרה היא לבנות כאן קבוצה להרבה שנים. נתחיל הכל מהיסודות. המאמן החדש שיגיע יהיה חלק מתהליך ארוך".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מנהל ספורטיבי מכבי חיפה טור כריסטיאן קרלסן. אדריאן הרבשטיין
מחפש מאמן חדש. קרלסן/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully