וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוי: "מכבי חיפה חייבת שינוי, הצעתי את עצמי לתפקיד המאמן"

קח אותי, גרסת הירוקים: אקס בית"ר ירושלים והפועל תל אביב העביר פנייה אחרי סיום דרכו של רוני לוי דרך הפייסבוק: "הם צריכים לעצור, ולהגדיר מטרות מחדש. הבנתי שהסיכויים שלי פוחתים שהתברר כי מכבי חיפה הולכת על מאמן זר"

אדריאן הרבשטיין

פחות משבוע מאז סיום דרכו של רוני לוי ובמכבי חיפה עדיין מחפשים תחליף על הקווים. בזמן שטור כריסטיאן קרלסן ממשיך בחיפושים אחר מועמד ראוי, המנהל הספורטיבי קיבל אמש (שני) הצעה מעניינת מצדו של גיא לוי. אקס בית"ר ירושלים והפועל תל אביב פרסם סטטוס בעמוד הפרטי שלו, בו הציע את עצמו לירוקים.

"ההזדמנות הגדולה של מכבי חיפה", פתח גיא לוי את דבריו והוסיף: "כשהודיעו באמצעי התקשורת שרוני לוי עוזב את מכבי חיפה החל מרוץ מטורף של מאמנים לכיוון בת-גלים. חלק החלו לנוע מאירופה וחלק מאזור פתח תקוה והסביבה. מאות ואלפי מאמנים ברחבי העולם מובטלים מעבודה וכל אחד שמצא קשר למישהו ששייך למועדון הכדורגל בכרמל ניסה את מזלו, גם אני. כשהתברר שמכבי חיפה הולכת על מאמן זר הבנתי שהסיכויים שלי פוחתים (אולי לפי שיטות העבודה שלי אני לפעמים נראה מוזר אבל בטח לא זר)".

עוד בנושא:
מכבי חיפה: "עסקת אזולאי קרובה לסיכום, זה רק עניין של אגו"

גיא לוי מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
יש לו כבר תוכנית. גיא לוי/קובי אליהו

"אז מה באמת אני חושב על מכבי חיפה? אני חושב שהיא צריכה לעצור, לעצור ולהגדיר מטרות מחדש. לא לנסות לפתור עמדה שחסרה לה במגרש אלא להסתכל אל האופק ולחשוב איך היא רוצה להראות בעוד חמש שנים. מתוך המחשבה הזאת היא צריכה לגזור את ההחלטות שלה היום. אני רואה את מכבי חיפה בעוד חמש שנים כקבוצה צעירה ודינמית שמתבססת על שחקני הנוער של המועדון. איך עושים את זה? מחזקים עכשיו את העמדות החסרות בשחקנים מוכשרים וצעירים יחסית, שיוכלו לשרת את המועדון לאורך חמש עד שבע שנים לפחות. גם אם הם יעלו סכום לא מבוטל עכשיו, הרי שאם נחלק את הסכום למספר השנים שהם יהיו באגודה זה כדאי. זאת ועוד, הם יהוו שלד שיוביל מהלך של מעקב אחר שחקנים ממחלקת הנוער וצירוף המצטיינים בכל שנה. אפשר לקרוא לזה מהפכה שקטה, אפשר לקרוא לזה תהליך הבראה, אפשר לקרוא לזה איך שרק תרצו. זאת הדרך שאני הייתי בוחר בה, בתהליך מדורג של העברת הבסיס של הקבוצה לשחקני הבית. אז תגידו מה עם תארים? יתכן שיגיעו במהלך הדרך ויתכן שלא. תמיד זה ככה לא? גם כשמשקיעים מאה מליון", ניתח המאמן.

לסיכום כתב לוי: "כי אי אפשר לקנות ולמכור ולהחליף שחקנים ולומר שהם לא טובים ושוב ושוב ללכת באותה הדרך כל הזמן. אי אפשר לנהל מחלקת נוער כל כך איכותית ולא לתת לשחקנים שמגיעים לגיל בוגרים צ'אנס לשחק, זה לא עובד ככה. עכשיו זאת באמת ההזדמנות של מכבי חיפה לעשות את השינוי. המשבר הזה הוא הזדמנות פז לעשות את הצעד. צריך בשביל זה אומץ, צריכים לדעת שיתכנו גם רגעים קשים בדרך, אבל מבחינתי זאת הדרך הנכונה. כל הפתרונות האחרים שמבטיחים מסלול מהיר לאליפות ולתהילה הינם חסרי משמעות אמיתית".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

פודקאסט "הפודיום" פתח כבר שלשום בקמפיין "גיא לוי למכבי חיפה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully