וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "עסקת אזולאי קרובה לסיכום, זה רק עניין של אגו"

2.8.2016 / 9:14

מקורב לעסקה מסביר את הפער האמיתי בין הירוקים למכבי תל אביב, אחרי שבכרמל חידשו את השיחות והגדילו את ההצעה לחצי מיליון יורו. קרלסן אמור למנות מאמן עד תחילת השבוע, וזה ישוחח עם קהת

אדריאן הרבשטיין

"עסקת העברתו של שלומי אזולאי למכבי חיפה קרובה מאוד לסיכום. עכשיו זה רק עניין של אגו בין המועדונים, ואת זה צריך לפתור, כי זה בעצם מה שמפריד בין המצב הנוכחי לחתימה. מכבי חיפה הגדילה את ההצעה, מכבי תל אביב רוצה לשחרר אותו, אין שום סיבה אחרת שהוא לא יהיה שחקן מכבי חיפה עוד השבוע". כך אמר הבוקר מקורב לעסקת שלומי אזולאי, שעל פי ההערכות אחרי תקופה ארוכה של נתק בין הצדדים תצא בסופו של דבר לפועל בימים הקרובים.

אזולאי (26), שעל המגעים עם מכבי תל אביב בעניינו פרסמנו בתחילת חודש יוני, ממתין כבר תקופה ארוכה לסיום העסקה לאחר שתנאיו אצל הירוקים כבר סוכמו - 215 אלף דולר בשלוש השנים הקרובות. לגבי רועי קהת, השחקן עדיין לא החליט האם לקבל את ההצעה של חיפה לפני שימונה מאמן. בחיפה מבינים כי מינוי מוקדם של המאמן יכול לפתור את הבעיה, כשהוא ישוחח אישית עם קהת ויבהיר לו שהוא מעוניין בו.

עוד בנושא:
מכבי חיפה: התקדמות במו"מ על אזולאי, קרלסן: "יש רשימה של 5-7 מאמנים"
רוקאביציה ביקר במשרד הפנים, הערכה: יקבל אזרחות בימים הקרובים

שלומי אזולאי שחקן מכבי תל אביב (אמצע). ברני ארדוב
עניין של אגו. אזולאי/ברני ארדוב

טור כריסטיאן קרלסן המריא למספר פגישות בחו"ל כדי לנסות לקדם את החתמת המאמן הבא. במועדון אמרו אתמול כי אין עדיין התקדמות עם מועמד ספציפי, והנורבגי ממריא כדי לערוך מספר פגישות ולקבל רושם ראשוני על המועמדים. שניים מהמועמדים עליהם פרסמנו הם טור אולה סקולרוד, שאימן בהצלחה את הנבחרת הצעירה של נורבגיה והאיטלקי מרקו סימונה. גם קלוד מאקללה הוצע לנורבגי. במועדון טוענים כי לקרלסן יש חמישה שמות רלוונטים ומהם הוא מתכוון לבחור את המאמן הבא.

לא בטוח שבקבוצה יחתימו שלושה זרים במועד ההעברות הנוכחי ולכן נראה כי אם לודוביק אוברניאק ישוחרר, כפי שמתכננים במועדון, ולדימיר סטויקוביץ' אכן יישאר בקבוצה. "יש לו חוזה, הוא רוצה לשחק במכבי חיפה, אין סיבה שזה לא יקרה", אמרו במועדון, שם מרוצים מהיכולת של אוהד לויטה. אם סטויקוביץ' יישאר, השניים יתחרו על אפודת השוער הראשון. הקבוצה תמשיך היום בהכנות לקראת המשחק מול בני סכנין, אליו תגיע שוב בסגל חסר כאשר אלירן עטר, עטאא ג'אבר, איסמעיל ריאן וגילי ורמוט ייעדרו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שוער מכבי חיפה ולדימיר סטויקוביץ'. אדריאן הרבשטיין
בעמדת המתנה. סטויקוביץ'/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully