וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: התקדמות במו"מ על אזולאי, קרלסן: "יש רשימה של 5-7 מאמנים"

1.8.2016 / 12:20

הירוקים הגדילו את ההצעה, מכבי תל אביב דורשת 600 אלף יורו לסגירה. המנהל המקצועי אישר: "ניתחנו למעלה מ-150 שמות של מאמנים, משקיע בזה 80 אחוז מזמני". קהת קיבל הבטחה: "אם תגיע, תהיה שחקן מפתח"

צילום מסך

התקדמות במשא ומתן בין מכבי חיפה למכבי תל אביב בנוגע לקשר שלומי אזולאי, זאת לאחר שהירוקים שיפרו את ההצעה המקורית שלהם (450 אלף יורו), ומציעים כעת כחצי מיליון יורו. סגנית האלופה הבהירה, באמצעות עו"ד מורן מאירי, שהיא דורשת 600 אלף יורו.

חלוץ הקבוצה, ניקיטה רוקאביציה, התבשר אתמול כי הוא צפוי לקבל אזרחות עד פתיחת העונה, מה שמצריך חשיבה חדשה בנוגע לסגל הזרים במכבי חיפה. כפי שפורסם אתמול בוואלה ספורט, האוסטרלי ביקר במשרד הפנים בליווי נציג הקבוצה, שמע כי הוא יהפוך לאזרח כבר בשבועות הקרובים וכעת במועדון מתכוונים לשנות את התכנית בנוגע לסגל הזרים.

רוקאביציה אמר היום לאתר הרשמי: "אני כבר מחכה לפתיחת העונה והדחיפה של האוהדים. מרגש אותי לשמח במכבי חיפה, לי ולקבוצה יש מטרה אחת והיא שתהיו גאים בנו. אעשה הכול לשם כך".

עוד בנושא:
רוקאביציה ביקר במשרד הפנים, הערכה: יקבל אזרחות בימים הקרובים

ניקיטה רוקאביציה שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
מחכים לתעודה. רוקאביציה/ברני ארדוב

טור כריסטיאן קרלסן מחפש קשר זר נוסף לסגל שלו, קדמי או אחורי, כשבנוסף הוא מתלבט בנוגע לעמדת המגן השמאלי. אם המגעים עם זולטה וארחם לגבי בריאן ורבום לא יצליחו, קרלסן יביא מגן שמאלי רק אם ימצא שחקן ברמה גבוהה. אלא שכאן נכנסת לתמונה שאלת לודוביק אוברניאק, לגביה מתלבטים במועדון. לאחר אזרוחו הצפוי של רוקאביציה הקבוצה תוכל לצרף שני זרים. קרלסן לא בטוח שאוברניאק הוא השחקן המתאים ולכן אם ישוחרר עשוי ולדימיר סטויקוביץ' להישאר בסגל גם אם הקבוצה תצרף שני זרים.

זאת בעקבות העובדה שמכבי חיפה, שכבר קיבלה החלטה לשחרר אותו, עדיין לא מצאה קבוצה שתקלוט אותו ותוכל לעמוד בשכר שלו - כחצי מיליון יורו לעונה. "חיכינו שתהיה התקדמות, וכעת כל האופציות פתוחות", אמרו אתמול בכרמל. קרלסן הבהיר אתמול לרועי קהת שאם יגיע ישמש כשחקן מפתח בקבוצה, זאת על אף שהמאמן הבא עדיין לא מונה. בקבוצה מבינים שאין להם הרבה זמן לחכות, אחרת קהת יחליט לשחק בקבוצה אחרת.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
שלומי אזולאי מכבי תל אביב. קובי אליהו
בדרך לכרמל. אזולאי/קובי אליהו

קרלסן עצמו ממשיך לגבש רשימת מועמדים לתפקיד המאמן. מספר מועמדים, בין היתר מנורבגיה, צרפת ואיטליה ברשימות שלו. הירוקים מעריכים כי המאמן ימונה עד השבוע הבא. המטרה היא שהופעת הבכורה שלו על הקווים תהיה במשחק "אלוף האלופים" ביום חמישי הבא, או לכל המאוחר בדרבי. על הסוגיה אמר קרלסן לאתר הרשמי: "שמונים אחוז מזמני מופנה כעת למציאת מאמן, מדובר בהחלטה חשובה שיש לקחת. אנו יודעים שהקבוצה נמצאת כרגע בידיים טובות עם שמוליק חנין ואיתי, זה מעניק לנו זמן נוסף על מנת למצוא את המאמן הנכון. הכנו רשימה של 5-7 מועמדים לאחר שבמהלך הימים האחרונים ניתחנו למעלה מ-150 שמות. בשלב זה, אנו עובדים על רשימה מצומצמת ואנו מדברים ישירות עם המועמדים על מנת לראות שהם הנכונים למועדון ולשאיפות שלנו. אנו מאמינם שבזמן הקרוב יהיה מאמן. זה נורמלי שמאמנים זרים יגיעו לאמן בארץ, זה קורה בכול העולם".

"למדתי רבות על המועדון בשלושת החודשים האחרונים, ואעבוד בצורה קרובה עם כול מאמן שייבחר לתפקיד. כמובן שנצטרף שחקנים נוספים לסגל. צריך להבין - בליגות הבכירות חלון ההעברות פתוח עד סוף אוגוסט וכך גם בישראל. נראה שחקנים נוספים מגיעים לקבוצה עד סוף מועד חלון ההעברות".

מנהל ספורטיבי מכבי חיפה טור כריסטיאן קרלסן. אדריאן הרבשטיין
מחפש מאמן. קרלסן/אדריאן הרבשטיין

אחרי יום חופש, הקבוצה תשוב היום להתאמן. גילי ורמוט לא יהיה כשיר למשחק מול בני סכנין (מוצ"ש, 21:00, נתניה), גם עטאא ג'אבר, איסמעיל ריאן ואלירן עטר לא צפויים לשחק. במועדון מנסים להפשיר מעט את האווירה המתוחה בין חלק מהקהל לאיאד אבו עביד. אם הקללות יימשכו, לא מן הנמנע שתיערך פגישה בנושא.

הקשר הצעיר ערן ביטון הושאל לעונה אחת למכבי שעריים וכבר ערך במדיה אימון ראשון. השחקן בן ה-20 ערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת כבר באפריל 2014, אבל בשנתיים האחרונות שיחק רק בקבוצת הנוער (פרט לחצי שעה כמחליף בתבוסה 6:0 למכבי תל אביב) וכעת ינסה את מזלו בשורות העולה החדשה לליגה הלאומית.

עדכון ראשון: 11:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully