וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוקאביציה ביקר במשרד הפנים, הערכה: יקבל אזרחות בימים הקרובים

31.7.2016 / 14:11

חלוץ מכבי חיפה יהפוך לאזרח ישראלי בכפוף לאישור ההתאחדות, הקבוצה תוכל להחתים שני זרים אם תשחרר את אוברניאק. סטויקוביץ' ממתין להתפתחויות. במועדון מגנים את השריקות לאבו עביד. קרלסן שוחח עם קהת

צילום מסך

חלוץ מכבי חיפה, ניקיטה רוקאביציה, ביקר היום (ראשון) במשרד הפנים בליווי נציג המועדון. על פי המידע שקיבל, רוקאביציה אמור לקבל אזרחות כבר בימים הקרובים, ובכל מקרה נראה שהיא תוסדר לפני תחילת הליגה. כפי שכבר פרסמנו, בקבוצה מעריכים שהחלוץ האוסטרלי יהפוך לאזרח ישראלי לפני פתיחת העונה, כך שנראה שמכבי חיפה תוכל לצרף שני זרים אם תשחרר את לודוביק אוברניאק.

בקבוצה ממשיכים לחפש מאמן לעונה הבאה, אבל במקביל מחפשים גם לא מעט פתרונות לחיזוק הסגל הקיים. הקשר רועי קהת נחת בארץ בסוף השבוע, אבל לא התקיימה כל פגישה עמו משום שהוא נכח באירוע משפחתי ויחזור לאוסטריה. בסביבתו של השחקן סיפרו אתמול כי הוא עדיין רוצה לשמוע מהמאמן הבא מה התוכניות המקצועיות לגביו. חיפה מוכנה לשלם מעל חצי מיליון יורו על השחקן, בעוד שאוסטריה וינה דורשת מיליון יורו.

בהמשך למגעים עם רועי קהת, שהתחדשו בשבועיים וחצי האחרונים, היום שוחח קרלסן עם השחקן עצמו והבהיר לו כי במועדון מעוניינים בו. חיפה מעוניינת שקהת יסגור בימים הקרובים בקבוצה ובונה עליו מתוך הבנה שלא תוכל לחכות עוד הרבה זמן. יש לציין כי בשיחה לא עלה הנושא הכספי.

במקביל, במועדון מתכוונים להגדיל את ההצעה על שלומי אזולאי, אבל זה עדיין לא מבטיח את קיום העסקה. "עבר כמעט חודש וחצי מאז הסיכום עם קגלמאכר ועדיין לא ראינו שצירפו זר. יש כאן בעיה בסגל. צריכים להביא לכאן שחקנים דחוף, אחרת כל המהפכה בעניין המאמן לא שווה כלום", אמר אתמול אחד השחקנים. בחיפה ציינו כי הם מרוצים מהיכולת שהפגינו השחקנים הצעירים ששותפו אתמול והבטיחו כי שלושה שחקנים לפחות יצורפו עד תחילת הליגה.

הקריאות לעבר איאד אבו עביד לא עברו לסדר היום. במועדון לא מבינים את שריקות הבוז שנשמעו כלפי השחקן, שאמנם זכה לביקורת מקצועית על היכולת שלו במשחקים האחרונים, אבל טוענים כי "הקריאות לא במקום, הוא רק הגיע אלינו וצריך לתת לו דחיפה". בירידה מהמגרש צעקו מספר אוהדים לעבר השחקן: "תחזור להפועל תל אביב", מה שמסביר בוודאי כי מדובר במחאה על רקע החתמת השחקנים. אבו עביד, יש לציין, התאפק והחליט לא לענות. גם שלטים שהונפו נגד שחר היו חלק מהמחאה. "בסופו של דבר תהיה כאן קבוצה טובה, נדבר בעוד שלושה שבועות כשהליגה תתחיל", אמרו אתמול בחיפה. במועדון יבדקו היום מה מצבו של ניקיטה רוקאביציה שנפצע במהלך המשחק. בדיקה ראשונית העלתה כי הוא סובל מנקע, אך יהיה כשיר למשחק הקרוב מול סכנין.

עוד בנושא:
עירוני קרית שמונה ומכבי חיפה נפרדו ב-0:0, דקל קינן הורחק
אוהדי מכבי חיפה הניפו שלטים נגד יעקב שחר, בוז לאבו עביד

ניקיטה רוקאביציה שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
בקרוב אזרח ישראלי? רוקאביציה/ברני ארדוב

מי שממתין בסבלנות להחלטה על עתידו הוא השוער ולדימיר סטויקוביץ'. הוא עדיין לא מצא קבוצה ובסוף השבוע, לאחר עזיבת לוי, הוא ביקש לחזור לסגל. לחיפה יש שישה זרים בסגל. לודוביק אוברניאק (חולה) עשוי לעזוב ואזרוח ניקיטה רואקביציה יכול לסלול את הדרך להחתמת שני זרים, כך שלסטויקוביץ' יישאר מקום בסגל. יש לציין כי במועדון מרוצים מהיכולת שמגלה עד כה אוהד לויטה. "הוא לא הבעיה כאן. בכל מקרה, ההחלטה אם סטויקוביץ' יחזור תהיה רק של המאמן הבא, וגם אם יחזור הוא יצטרך להוכיח שהמקום שלו על המגרש", אמר שלשום גורם במועדון.

לויטה עצמו התייחס למשחק אתמול כשאמר: "ראיתם הרבה דברים טובים ממכבי חיפה. רמת המשחק היא עדיין לא מה שרצינו להגיע אליה. עמדנו כמו גברים על המגרש, לא ויתרנו על אף כדור, למרות הרחקת שחקן חשוב כמו דקל, וזה עומד לזכותינו. רוני לוי? הסיטואציה שלנו היא לא קלה, אנחנו רק בפתיחת העונה ומתמודדים מול משחקים קשים, כבר במאני טיים. אנחנו יודעים שנראה יותר טוב. יהיה לנו עוד צוות שיגיע ויעבוד. אני בטוח שנראה יותר טוב. לגבי המאמן, זאת המציאות, זאת החלטה שהמועדון קיבל. אנחנו מודים לרוני על העונה וקצת שבה הוא היה כאן. עשינו הישג מדהים בעונה שעברה ואנחנו מסתכלים קדימה".

טור כריסטיאן קרלסן מקבל מאז סוף השבוע לא מעט שמות של מאמנים ומגנים שמאליים לחיזוק הסגל. למרות הטעות של קגלמאכר אתמול, והעובדה שביצע שגיאה דומה גם במשחק האימון מול לודוגורץ, קרלסן מתעקש לשתף את הבלם/מגן בתפקיד הנוכחי שלו. מאמן נבחרת שבדיה ביורו אריק האמרן והמאמן האיטלקי סטפנו קוזין, שהיה למאמן האיטלקי הראשון בליגה הפלסטינית, הוצעו בסוף השבוע, אך במועדון טוענים כי לא קיבלו החלטה לגבי אף אחד מהם. "תוך שבוע עד עשרה ימים יהיה מאמן", אמר גורם במועדון בסוף השבוע. כזכור, גם קלוד מאקללה, מרקו סימונה ומאמנים אחרים מנורבגיה ואיטליה ברשימות.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully